Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men nå har ingen her påstått at Jo er bedre enn Keane. Det handler om å lese flere innlegg.

Hvor mange av de 2126 sidene med innlegg skal man lese da? Går jo ikke an å tolke det han skrev om Jo her noe anderledes. Det kommer en kommentar om at Jo blir nevnt som en større flop en Berbatov og han skriver at "han (Jo) gjør det bedre en Keane". Går jo ikke an å tolke det anderledes. Isåfall får folk lære seg å være mer tydlige.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Han trodde at personen over hadde skrevet "jo" og ikke "Jô" og dermed refererte til vår kj?re bulgarske venn Berbatov. Jeg klarte å se dette ganske lett, muligens fordi jeg ikke er på hugget.

Jo var jo skrevet med stor bokstav og var midt i en setning, selfølgelig mente han å si at spilleren Jo var bedre en Keane. Ikke gjør deg til . . . ingen som klarer å skrive innlegg på diskusjon.no og er opptatt av englelsk fotball er så stokk dumme at de ikke klarer å tyde en setning med navnet Jo, at dette skal bli ordet: "jo".

Hvis han er det så fortjener han vel første billett til Stutthof.

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar
Er da ikke noe gærnt med det utsagnet vel?

Det vil jo være trygt for barn som ikke har noe på utestedene å gjøre selv om Gerrard klikker mongo med sin dobbeltmoral og knuser trynet på hvem som helst som er i hans vei? :tease:

Nå må du ikke dømme før du vet fakta, denne saken vil bli fylt opplyst og da kan man heller rette en pekepinn mot den som har gjort noe grovt. Noe det er langt fra sikkert at Gerrard har gjort.

Lenke til kommentar
Selvsagt er dette knask for dere supportere, men når dere once again drar inn Shields her er dere jammen steike meg på bærtur. uskyldig i fengsel i så mange år, fuck off I say to ya'll.

Uskyldig faktisk :lol: Han slo han fyren, og kastet glass gjenstander...Og tipper han bidro pyskisk også, som man kan bli tiltalt for også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...