Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja... Stats sier iallfall klart at vi var bortimot like overlegne mot MBrough som Liverpool var mot newcastle...

Så ikke vet eg...

Men å score mål er jo det som gir poeng da....

Det er like mye motstandernes skyld at vi spiller kjedelig. Ikke så innmari lett å spille vakkert når motstanderen ligger med 8/10 spillere rett foran 16 meteren sin.

I første omgang i går var det 40% på MB sin halve halvdel, 40% på midten og 20% på united sin halve halvdel... Det sier det meste mener eg!

Lenke til kommentar

Park er nesten da.... All the time!

irriterer meg at det ikke bare kan løsne for han! Scorte jo en del mål han før han ble skadet! Nå virker det som om han mangler fullstendig sjøltillit når han skal avslutte... Alltid god jobbing og får det nesten til.

Det som eg føler feiler mange av spillerne er at ingen av de tør gå rett på mål, noe som har vært kjennetegnet til flere av de. Direkte på mål! Var flere situasjoner i går der de ble spilt godt fram, men så stoppet det opp inni 16 meteren der ingen liksom ville avslutte... Sentringer i kjempeposisjon for mål... annoying!

Lenke til kommentar

Canalpluss har jeg ikke, radio passer bedre for synshemmede, så hørte den på premierleague-radio, eller hva det nå heter, og på meg virka det som vi hadde god kontroll på kampen, og antall sjangser sier jo sitt. 1-0 høres ut som et kjedelig resultat, men 3-0 hadde vært mer fortjent, men sjangsesløsing ser ut til å være vår svøpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...