Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) For å sammenligne litt: Dette er Newcastle - Liverpool Possession: 40 - 60 (rundet av) 12 - 25 shots 6 - 13 shots on target 287 - 476 accurate passes... Så med andre ord er forskjellen på knuseseier og så vidt seier egentlig bare snakk om effektivitet.... Litt mer shots on target for Liverpool seff... 60 - 40 i uniteds favør Edit: Sorry hvis eg såret følelsene dine Kjetil!) 19 -9 i skudd mot mål 7 - 3 i treff på mål 433 - 269 i nøyaktige pasninger.... Endret 29. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette viser vel hvor avhengige dere er av at Ronaldo er iform? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette viser vel egentlig bare hvor avhengig alle lag er av at de som skal score gjør det når de har sjangsen! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ahh. Nå har jeg laget baguetter med salat, eggerøre, røkelaks, rømme og pepper + en pils. Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ahh. Nå har jeg laget baguetter med salat, eggerøre, røkelaks, rømme og pepper + en pils. Kan det bli bedre? Føler den. Tar gjerne restene. Jeg sier det igjen: Har alltid hatt troa på Berbatov. Han er uansett, (som Wis sier), den mest underholdene spilleren på laget Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Dette viser vel hvor avhengige dere er av at Ronaldo er iform? Hva? Vi vant da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det å se Berbatov spille er gudommelig. Det er bare Ronaldo som kan sammenlignes med han på united når det gjelder underholdning. En Berbatov i form slår en Ronaldo i form så til de grader når det gjelder underholdning. Berba hadde vært Gud hvis det ikke hadde vært for at Fergie er det allerede. Endret 29. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det å se Berbatov spille er gudommelig. Det er bare Ronaldo som kan sammenlignes med han på united når det gjelder underholdning. En Berbatov i form slår en Ronaldo i form så til de grader når det gjelder underholdning. Berba hadde vært Gud hvis det ikke hadde vært for at Fergie er det allerede. Makan til å være overkåt på Berbatov da. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Litt overdrevent kanskje, ja. Men det er ekstremt morsomt å se på alt Berbatov foretar seg på banen når alt klaffer. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er jeg helt enig i. Herlig spiller. Den slepne teknikken og overblikket minner meg om Dennis Bergkamp, og det er ingen dårlig sammenligning. Lenke til kommentar
genser Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Dette er vel ganske likt hvordan vi har spillt de siste to årene... Bare at da rant det inn med mål fra Ronaldo (jada, vet han har en god del mål denne sesongen eeegentlig), samt mål i ny og ne fra ca. hele laget. Jajaja, dette ordner seg gutta. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er bare enormt frustrerende og se på. Skulle nesten ønske vi kun hadde én sjanse og scoret på den. Slik det er nå blir det til at jeg skrur av lyden og gjør noe annet 15 min for å så komme tilbake og håpe at den lille pausen hadde gjort underverker. Takler det rett og slett ikke. Drev jo og kritiserte Chelsea enormt for disse 1-0-kampene foregående sesonger, nå driver vi faen meg med det samme. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 For å si det på en kritisk måte; Det lukter ikke akkuratt gull her? Gjør det? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Jo, faktisk. Når man vinner selv på dårlige dager, det er da det lukter gull. Vi er langt fra toppformen, noe som i denne sammenhengen er positivt. Tror nok vi blir ganske mye bedre utover i sesongen. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende. Takk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende. Takk. Jo, takk for gode tanker. Hvilket lag holder du med? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) For å si det på en kritisk måte; Det lukter ikke akkuratt gull her? Gjør det? Lukter like lite gull som av Liverpool. Allikevel er det disse lagene som vil kjempe side om side til mai. Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende. Takk. Og du er Gooner, Chelsea? EDIT: Det eneste logiske er jo at han er Gooner ettersom Chelsea ikke er heeelt ute av det ennå. Endret 30. desember 2008 av Points Lenke til kommentar
wûst Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Riktig, Gooner. Byttet nick fra Nasri8... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Bra at vi vant, men jeg er JÆVELIG lei av at vi nesten ikke scorer mål for tiden. Defensivt er vi back on track, men offensivt og spesielt i avgjørende øyeblikk har vi vært alt for svake. I fjor spillte vi til tider magisk fotball offensivt, i år mangler vi denne magien totalt. Dette er ikke bra nok. Ahh. Nå har jeg laget baguetter med salat, eggerøre, røkelaks, rømme og pepper + en pils. Kan det bli bedre? Ja, du kan droppe salaten Ellers er det helt optimalt. [edit] Gerrard kaster klass linky Haha, ganske morsomt. Håper han har uttalt seg kritisk om fotballspillere som havner i bråk ett eller annet sted. Da fortsetter captain hypocrite i sitt vante spor i så tilfelle. Endret 30. desember 2008 av Geir M Lenke til kommentar
Corey Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Syns denne var litt fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå