Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

For å sammenligne litt: Dette er Newcastle - Liverpool

Possession: 40 - 60 (rundet av)

12 - 25 shots

6 - 13 shots on target

287 - 476 accurate passes...

Så med andre ord er forskjellen på knuseseier og så vidt seier egentlig bare snakk om effektivitet....

Litt mer shots on target for Liverpool seff...

60 - 40 i uniteds favør Edit: Sorry hvis eg såret følelsene dine Kjetil!)

19 -9 i skudd mot mål

7 - 3 i treff på mål

433 - 269 i nøyaktige pasninger....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det å se Berbatov spille er gudommelig. Det er bare Ronaldo som kan sammenlignes med han på united når det gjelder underholdning.

En Berbatov i form slår en Ronaldo i form så til de grader når det gjelder underholdning. Berba hadde vært Gud hvis det ikke hadde vært for at Fergie er det allerede.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Det å se Berbatov spille er gudommelig. Det er bare Ronaldo som kan sammenlignes med han på united når det gjelder underholdning.

En Berbatov i form slår en Ronaldo i form så til de grader når det gjelder underholdning. Berba hadde vært Gud hvis det ikke hadde vært for at Fergie er det allerede.

Makan til å være overkåt på Berbatov da. :p

Lenke til kommentar

Det er bare enormt frustrerende og se på. Skulle nesten ønske vi kun hadde én sjanse og scoret på den. Slik det er nå blir det til at jeg skrur av lyden og gjør noe annet 15 min for å så komme tilbake og håpe at den lille pausen hadde gjort underverker. Takler det rett og slett ikke.

Drev jo og kritiserte Chelsea enormt for disse 1-0-kampene foregående sesonger, nå driver vi faen meg med det samme.

Lenke til kommentar
For å si det på en kritisk måte; Det lukter ikke akkuratt gull her? Gjør det?

Lukter like lite gull som av Liverpool. Allikevel er det disse lagene som vil kjempe side om side til mai.

Det svir så intenst inni meg når jeg sier dette: Jeg håper Man Utd vinner PL. Og ta det på Old Trafford 14 mars, det hadde vært strålende.

Takk.

Og du er Gooner, Chelsea?

EDIT: Det eneste logiske er jo at han er Gooner ettersom Chelsea ikke er heeelt ute av det ennå.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Bra at vi vant, men jeg er JÆVELIG lei av at vi nesten ikke scorer mål for tiden. Defensivt er vi back on track, men offensivt og spesielt i avgjørende øyeblikk har vi vært alt for svake. I fjor spillte vi til tider magisk fotball offensivt, i år mangler vi denne magien totalt. Dette er ikke bra nok.

Ahh. Nå har jeg laget baguetter med salat, eggerøre, røkelaks, rømme og pepper + en pils. Kan det bli bedre? :D

Ja, du kan droppe salaten :p Ellers er det helt optimalt.

[edit]

Gerrard kaster klass linky

Haha, ganske morsomt. Håper han har uttalt seg kritisk om fotballspillere som havner i bråk ett eller annet sted. Da fortsetter captain hypocrite i sitt vante spor i så tilfelle.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...