Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Parma og Guiseppe Rossi på Canal+ sport2 nå forresten.

8446623[/snapback]

Spiller han bra? Fra start? Skulle gjerne sett det, men kom til tråden for sent og er ikke ved canal+ heller.

Ser Parma leder 4-3 borte etter mål av Rossi i 80. minutt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regelverket sier at det ikke skal dømmes straffer mot Manchester United og at det ikke skal dømmes i favør av Chelsea. Derfor kan de ikke tape. I går skulle de ha fått straffespark imot seg i siste minutt, men de får ikke lov til å tape, raser portugiseren til Sky Sports

Man kan ikke annet enn å le... :!:

Lenke til kommentar
Jeg vil jo påstå at det er rart hvis han ikke vinner den tittelen også...

8447658[/snapback]

Ja, han fortjener jo den, men jeg synes at Young Player-tittelen kunne gått til en annen spiller dersom Ronaldo skulle vinne Player of the Year... Bare for å være snill med de andre. :p

@Manx: Det er Peter Griffin, men jeg ser likheten. :p

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
Ja, han fortjener jo den, men jeg synes at Young Player-tittelen kunne gått til en annen spiller dersom Ronaldo skulle vinne Player of the Year... Bare for å være snill med de andre. :p

Eneste måten han ikke skulle ha vunnet Young Player... var hvis han ikke skulle ha vært nominert, hadde blitt for dumt hvis han hadde vunnet Player of the Year og ikke vunnet Young Player... prisen. Men hvis den skulle ha gått til noen andre så hadde jo Rooney også vært en kvalifisert kandidat vil jeg si :)

Lenke til kommentar

Årets lag i PL:

Keeper - Edwin van der Sar (United)

Forsvar - Patrice Evra (United)

Forsvar - Gary Neville (United)

Forsvar - Rio Ferdinand (United)

Forsvar - Nemanja Vidic (United)

Midtbane - Steven Gerrard ( Liverpool)

Midtbane - Paul Scholes (United)

Midtbane - Cristiano Ronaldo (United)

Midtbane - Ryan Giggs (United)

Angrep - Didier Drogba (Chelsea)

Angrep - Dimitar Berbatov (Tottenham)

Kan jo ikke si annet enn FANTASTISK!!

Edit:

Cristiano Ronaldo - Årets Unge Spiller

Cristiano Ronaldo vant tittelen foran Cesc Fabregas (Arsenal) og Aaron Lennon (Tottenham). Tidligere søndag ble portugiseren også valgt inn på 'Årets Lag' sammen med syv av sine lagkamerater.

Nå gjenstår bare den gjeveste kåringen: Årets Spiller. Ronaldo er storfavoritt til også å hente hjem denne.

Endret av kakemonster7
Lenke til kommentar

hvem ville sagt dette i august?

At 8 spillere på årets lag er fra united, viser berre hvordan laget her fungert denne sesongen. At Ronaldo stikker av med alle titlene er berre en maktdemonstrasjon. Sansynligvis vil vi nok se Ronaldo, om ikke på topp, veldig høgt oppe på CL-lista!

Gratulerer United. Hilsen en meget stolt United-supporter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...