genser Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Parma og Guiseppe Rossi på Canal+ sport2 nå forresten. 8446623[/snapback] Spiller han bra? Fra start? Skulle gjerne sett det, men kom til tråden for sent og er ikke ved canal+ heller. Ser Parma leder 4-3 borte etter mål av Rossi i 80. minutt. Endret 22. april 2007 av arehei Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ronaldo vant PFA Young Player of the Year Fortjent dette. Men har han mulighet å vinne Player of the Year nå? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg vil jo påstå at det er rart hvis han ikke vinner den tittelen også... Edit: @iRoman: Den avataren din ligner noe veldig på Guillermo del Toro? Endret 22. april 2007 av Manx Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Regelverket sier at det ikke skal dømmes straffer mot Manchester United og at det ikke skal dømmes i favør av Chelsea. Derfor kan de ikke tape. I går skulle de ha fått straffespark imot seg i siste minutt, men de får ikke lov til å tape, raser portugiseren til Sky Sports Man kan ikke annet enn å le... :!: Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg vil jo påstå at det er rart hvis han ikke vinner den tittelen også... 8447658[/snapback] Ja, han fortjener jo den, men jeg synes at Young Player-tittelen kunne gått til en annen spiller dersom Ronaldo skulle vinne Player of the Year... Bare for å være snill med de andre. @Manx: Det er Peter Griffin, men jeg ser likheten. Endret 22. april 2007 av iRoman Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, han fortjener jo den, men jeg synes at Young Player-tittelen kunne gått til en annen spiller dersom Ronaldo skulle vinne Player of the Year... Bare for å være snill med de andre. Eneste måten han ikke skulle ha vunnet Young Player... var hvis han ikke skulle ha vært nominert, hadde blitt for dumt hvis han hadde vunnet Player of the Year og ikke vunnet Young Player... prisen. Men hvis den skulle ha gått til noen andre så hadde jo Rooney også vært en kvalifisert kandidat vil jeg si Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når er det Årets spiller blir valgt? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ah, sånn sett, ja. Da er det greit. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Årets lag i PL: Keeper - Edwin van der Sar (United) Forsvar - Patrice Evra (United) Forsvar - Gary Neville (United) Forsvar - Rio Ferdinand (United) Forsvar - Nemanja Vidic (United) Midtbane - Steven Gerrard ( Liverpool) Midtbane - Paul Scholes (United) Midtbane - Cristiano Ronaldo (United) Midtbane - Ryan Giggs (United) Angrep - Didier Drogba (Chelsea) Angrep - Dimitar Berbatov (Tottenham) Kan jo ikke si annet enn FANTASTISK!! Edit: Cristiano Ronaldo - Årets Unge SpillerCristiano Ronaldo vant tittelen foran Cesc Fabregas (Arsenal) og Aaron Lennon (Tottenham). Tidligere søndag ble portugiseren også valgt inn på 'Årets Lag' sammen med syv av sine lagkamerater. Nå gjenstår bare den gjeveste kåringen: Årets Spiller. Ronaldo er storfavoritt til også å hente hjem denne. Endret 22. april 2007 av kakemonster7 Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Litt vel plagsomt med banneret, men her er alle Cristianos mål for Man Utd(utenom Champions League). Her Endret 22. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ronaldo vant begge prisene Ang årets lag, litt for mange United-spillere kan man vel si. Essien skulle vært i stedet for Gerrard. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når er det Årets spiller blir valgt? 8447737[/snapback] Nu... gjett hvem som dro den hjem... Player of the Year... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Cristiano Ronaldo er Fergusons nest beste kjøp noensinne, etter Cantona. For en juvel! Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Helt konge! - Årets spiller - Årets unge spiller - På årets lag - Kandidat til å bli toppscorer - Kan vinne Ligagull, FA-cupen og Champions League Man får vel nesten kalle det en godkjent sesong Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ahhhh!! Gjett om Ronaldo kommer til å møte opp mot Milan med mer selvtillit enn hele Milan-laget til sammen. Noe spektakulært kommer til å skje, trust my words. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ahhhh!! Gjett om Ronaldo kommer til å møte opp mot Milan med mer selvtillit enn hele Milan-laget til sammen. Noe spektakulært kommer til å skje, trust my words. 8447993[/snapback] Jeg tror deg! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hvem ville sagt dette i august? At 8 spillere på årets lag er fra united, viser berre hvordan laget her fungert denne sesongen. At Ronaldo stikker av med alle titlene er berre en maktdemonstrasjon. Sansynligvis vil vi nok se Ronaldo, om ikke på topp, veldig høgt oppe på CL-lista! Gratulerer United. Hilsen en meget stolt United-supporter. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Å hvem sa stallen var for svak?? Ja jeg blant annet, nok en gang har Sir Alex motbevist meg. Men mener fortsatt at forsterkninger trengs på midtbanen og fremover. Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 VElfortjent at Ronaldo vant begge prisene, må bare gratulere! Men årets lag er jeg nokså uenig, men mening er jo delt i baken Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Litt merkelig at 8 av 11 spillere fra United er på årets lag, når vi bare er 3 p foran Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå