Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg trodde jeg var pessimist. Vi vant da. Vant fortjent og hentet poengene. Vi er med i høyeste grad.

Jepp!

Siterer NRK sporten: Og målet måtte jo komme, etter massivt press og noen enorme sjangser...

Åsså park sin da.... SVarte heite... Nesten...

Lenke til kommentar
haha, dette var dårlig gitt. Ikke overasket heller, for vi har sugd ballestein i år.

PL kan vi bare drite i sånn som vi spiller. På høyde med Liverpool.

Helt uenig. Vi skaper minst 15 sjanser. Seieren er så fortjent som det blir. Så snart effektiviteten kommer seg så tenker jeg folk slutter å sutre :)

Lenke til kommentar

Siste kamp for året og året har vert fantastisk. Vi har hamstret trofeer. Verdens beste spiller på laget. Lagt et veldig bra utgangspungt for resten av denne sesongen.

Det eneste negative jeg vil trekke frem om situasjonen vår er antall kamper. Vi har spilt veldig mange kamper denne sesongen og jeg frykter at det vil påvirke resultatene våre fremover.

Det har vert et nydelig år.

haha, dette var dårlig gitt. Ikke overasket heller, for vi har sugd ballestein i år.

PL kan vi bare drite i sånn som vi spiller. På høyde med Liverpool.

Helt uenig. Vi skaper minst 15 sjanser. Seieren er så fortjent som det blir. Så snart effektiviteten kommer seg så tenker jeg folk slutter å sutre :)

Jeg hadde vert mye mere bekymret om vi ikke skapte de sjangsene

Lenke til kommentar

Jajøss, sikkelig massivt press :ermm: Boro klarer å holde ballen mye på vår banehalvdel da vi ikke mestrer (mangel på kvalitet og kreativitet) å spille mellom midtbanen deres. Med untak av små perioder klarte vi sjeldent å presse dem ned i egen 16. Joda, vi har mange muligheter til å score flere mål, men vi har vel av erfaring lært nå at vi ikke eier avslutter egenskaper. Helt oppriktig så minte dette meg mye om Liverpool faktisk. (Nei, ikke de 2 siste kampene) Sikkelig tørt selv om vi dominerer og vinner fortjent.

Uenig med Nightkeeper. Det er ikke resultatet jeg reagerer på, det er spillet. Vi kunne vunnet 4-0 i dag og jeg ville fortsatt bitt meg merke i dette.

Edit: God natt djevler :) Måtte vi slå Sotton og Chelsea i de neste kampene!

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Med untak av små perioder klarte vi sjeldent å presse dem ned i egen 16.

?????

Hvilken kamp såg du?

40 prosent på midtbanen, 41 prosent på deres halvdel.... i hvor det skjer i kampen...

Possesion eigde vi.

Og me satt og såg kampen 5 stk, ene liverpool supporter som hadde tippet 1-0 til united, og han satt og reiv seg i håret i kampen for alle sjangsene!

Men det mangler det siste.... Avslutningene.

Og alle i denne tråden, bortsett fra meg og noen til har klagd på han, skam dere :tease:

Da vil eg bare si: Eg har aldri sagt at han var bomkjøp eller noe! Men at vi klager litt på han når han spiller ræv er da lov?

Men sånn som det var en stund her inne så ville jo folk selge han i januar... Det er skammelig!

Lenke til kommentar
Det er ikke nok å vinne, vi skal vinne med stil...... ??

Jeg har aldri likt den. Sorry.

Og gi nå faen i Liverpool da.

Det er helt riktig. Vil ikke vinne ligaen ved å spille dårlig, da tar jeg heller en 2plass i ny og ne. Akkuratt der liker jeg den spanske mentaliteten godt, man skal ikke bare fokusere på resultat men også på spillet bak resultatet. Har aldri likt din tankegang heller, så sorry.

Gi nå faen selv. Jeg sammenligner som jeg vil.

Jotun: Possession var ganske jevnt det. Sier ikke at vi ikke var klart best, men jeg kritiserer likvel spillet vårt. Samt enkelte av spillerne våre, som Oshea og Fletcher. At ballen var mest på midten og deres banehalvdel forteller ikke så mye, da alle lag som kommer til OT legger seg litt bakpå. Se heller på ballbesittelse.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

60 - 40 i uniteds favør Edit: Sorry hvis eg såret følelsene dine Kjetil!)

19 -9 i skudd mot mål

7 - 3 i treff på mål

433 - 269 i nøyaktige pasninger....

Vi spilte da for pokker skjorta av de! MEN vi må bli MYE mer effektive foran mål!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Savner kreativitet fra start. Du kan ikke stille med Carrick og Fletcher sentralt. Scholes/Anderson må starte. Savner Evra sterkt og Brown også. Jeg skjønner godt at Ronaldo er møkklei av fotball. Det virker som målet denne sesongen er å ødelegge karrieren hans. Det å se Berbatov spille er gudommelig. Det er bare Ronaldo som kan sammenlignes med han på united når det gjelder underholdning. Jeg er fornøyd med at vi vinner selvom vi er ineffektive. Berbatov hvit drakt og Scholes blå drakt skal bestilles snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...