Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 FORPULTE SJANSESLØSING. SAME OLD FUCKIN STORY. +1 Kjedelige United, begynner å ligne på pool nå Pool ligger defensivt uten en eneste sjanse, United pøser på uten å score et eneste jævla mål. Det er forskjellen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fy faen, Pogatetz er den største drittungen i fotballens historie. Forrige gang han var på OT prøvde han å brekke beinet til Possebon, denne gangen prøver han å kvele Ronaldo. Håper dommeren ser situasjonen i pause, og gir han rødt kort etterpå! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Husker ikke en kamp på lenge der liverpool ikke hadde en eneste sjanse jeg Rex, vi har stort sett dominert kamper i sjansestatisikk, og possesson i år. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Park har vært veldig bra, samt Rafael. Ronaldo tidvis elendig, helt utrolig at han ikke klarer å score på de 4-5 sjansene han har hatt. Hvor mange sjanser har vi hatt? 15? Jeg blir suicidal for faen. Helt fuckings utrolig. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Slik som denne Middlesbrough keeperen gir returer, må det jo straffe seg til slutt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Enig med Pirja, det er kjedelige United nå og har vært det en liten stund. Dette er ikke i nærheten av fjorårets sesong. Kan bare se langt etter ligagull uansett om vi vinner idag, for dette grenser til lavmål. Blir skuffet hver gang jeg ser gutta for tida, ikke er det noe innsats, glød, vilje, tempo, trøkk eller noe som helst. Kom tilbake Patrice! Oshea klarer jo faen ikke en dritt. Fletcher det samme. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Pogatez har faen meg downs. Ser ikke ut som om han angrer i det hele tatt. Skallete jævel, slik som han er på balla. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Savner Solskjær Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Det er vel gjenrne Pogatetz igjen ja.... Endret 29. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Putt innpå Possebon fremfor Fletcher og bank jævelen. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Giggs er vel på benken, sleng innpå han elns. Alt er bedre enn Fletcher. Jeg klarer også å slå bak-tversover baller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvor mange PL-kamper har det blitt nå siden vi scorte i første omgang? Har mistet tellingen. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det verste av alt er at han ikke følger med på ballen, han ser på Ronaldo og tar kvelertak på han.. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ronaldo kommer til å score. Vent og se.! Pogatetz kan gå å henge seg. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Inn med Scholes for Fletcher til andre omgang nå så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tror Pogatetz er en okse. Angriper alt som er av rødt... Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fuck den straffe situasjonen da. Fortjener ikke straffer når du detter i bakken som en sekk med lunken dritt fordi noen tar deg i ansiktet. Kan slå bort armen elns, trenger ikke å falle i grasset som om noen har sakset deg ned med kjøttøks. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 God omgang. Vi dominerer totalt, men sliter med å score. Uansett, vi spiller bedre enn det vi gjorde mot Stoke, og det er positivt. Få inn Scholes, så er jeg sikker på det løsner snart. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ferguson bytter ikke ved pause, han bytter ved 60 eller 70 minutter... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Så du støtter Pogatetz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå