Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Nå gir jeg meg her.

Smart valg.

Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller.

Haha, fun.

Du vet like godt som meg at det ikke nytter. I dine øyne er sannsynligvis både Rooney. Tevez, Berbatov, Welbeck og alle spissene dere bedre en Torres =p Dere klarer ikke å innrømme at vi har noen spillere som er bedre en deres. =)

På hvilken måte er dette relevant? Han sa aldri at Rafael var bedre enn Alves. Learn 2 read.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå gir jeg meg her.

Smart valg.

Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller.

Haha, fun.

Du vet like godt som meg at det ikke nytter. I dine øyne er sannsynligvis både Rooney. Tevez, Berbatov, Welbeck og alle spissene dere bedre en Torres =p Dere klarer ikke å innrømme at vi har noen spillere som er bedre en deres. =)

Er du seriøs nå? Dette sier du som Pool-supporter? Rette ræven som feis gitt.

Og vil du ha min mening ang. våre spisser: så er jeg enormt misfornøyd med dem.

Lenke til kommentar

Tevez, Manucho og Welbeck bedre en Torres skrivende stund; Nei

Rooney & Berba i skrivende stund; Nja. De kan være på høyde med Torres, men de kan også være på høyde med Keane.

EDIT: Og jeg har aldri sagt at Rafael er bedre eller like god som Alves, men kan på sitt beste være på høyde som han. Les innlegget mitt noen tråder tilbake.

Forslag. Se Boro kampen nå og se hvem som har rett. VG Live er ikke anbefalt.

Endret av Rexbatov
Lenke til kommentar

En nokså enig i at Torres er bedre dog det er vanskelig å sammenligne med Rooney siden han jobber mye mere over hele banen.

Scouserene måtte vel treffe med et spisskjøp til slutt de også :)

Berba sammen med Tevez betyr at vi må ut med Rooney... Det er det som er problemet.

Rooney på kant har jeg ingen tro på men det er kanskje mulig som en offangsiv midtbane.

Lenke til kommentar
En nokså enig i at Torres er bedre dog det er vanskelig å sammenligne med Rooney siden han jobber mye mere over hele banen.

Berba sammen med Tevez betyr at vi må ut med Rooney... Det er det som er problemet.

Rooney på kant har jeg ingen tro på men det er kanskje mulig som en offangsiv midtbane.

Har Rooney spilt så fryktelig bra i år da? Var god i starten husker jeg, men virker som han har dabbet av litt, kanskje han har godt av litt mer konkurranse? de fleste spillere blir revansjesugen av å bli benket.

Lenke til kommentar

Har Rooney spilt så fryktelig bra i år da? Var god i starten husker jeg, men virker som han har dabbet av litt, kanskje han har godt av litt mer konkurranse? de fleste spillere blir revansjesugen av å bli benket.

Han har vært bedre enn Tevez og Berba

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...