NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå gir jeg meg her. Smart valg. Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller. Haha, fun. Du vet like godt som meg at det ikke nytter. I dine øyne er sannsynligvis både Rooney. Tevez, Berbatov, Welbeck og alle spissene dere bedre en Torres =p Dere klarer ikke å innrømme at vi har noen spillere som er bedre en deres. =) På hvilken måte er dette relevant? Han sa aldri at Rafael var bedre enn Alves. Learn 2 read. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nå gir jeg meg her. Smart valg. Orker ikke å diskutere med alle dere som har united briller. Haha, fun. Du vet like godt som meg at det ikke nytter. I dine øyne er sannsynligvis både Rooney. Tevez, Berbatov, Welbeck og alle spissene dere bedre en Torres =p Dere klarer ikke å innrømme at vi har noen spillere som er bedre en deres. =) Er du seriøs nå? Dette sier du som Pool-supporter? Rette ræven som feis gitt. Og vil du ha min mening ang. våre spisser: så er jeg enormt misfornøyd med dem. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det har jeg ikke nevt eller. Men det var noen som nevnte at Rafael målte seg med Alves offensivt. Noe som er helt på trynet spørd du meg. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Tevez, Manucho og Welbeck bedre en Torres skrivende stund; Nei Rooney & Berba i skrivende stund; Nja. De kan være på høyde med Torres, men de kan også være på høyde med Keane. EDIT: Og jeg har aldri sagt at Rafael er bedre eller like god som Alves, men kan på sitt beste være på høyde som han. Les innlegget mitt noen tråder tilbake. Forslag. Se Boro kampen nå og se hvem som har rett. VG Live er ikke anbefalt. Endret 29. desember 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Både Rooney og Berbatov er bedre enn Keane. Men jeg syns Torres er bedre en de to. Ikke mye, men scorer mer mål, og det er vell det som er det viktigste. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hvilke andre kanaler enn Canal+ går kampen på? Canal+ har klikket. Går den på Sky e.l.?? Endret 29. desember 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Må være frustrerende å være Tevez også. Han har spilt bra men blir nedprioritert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Tevez har jo vært ganske god i det siste har han ikke? Har sansen for han, synd han får alt for lite spilletid. Tror Tevez og Berbatov hadde fungert bra sammen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 En nokså enig i at Torres er bedre dog det er vanskelig å sammenligne med Rooney siden han jobber mye mere over hele banen. Scouserene måtte vel treffe med et spisskjøp til slutt de også Berba sammen med Tevez betyr at vi må ut med Rooney... Det er det som er problemet. Rooney på kant har jeg ingen tro på men det er kanskje mulig som en offangsiv midtbane. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 En nokså enig i at Torres er bedre dog det er vanskelig å sammenligne med Rooney siden han jobber mye mere over hele banen. Scouserene måtte vel treffe med et spisskjøp til slutt de også Berba sammen med Tevez betyr at vi må ut med Rooney... Det er det som er problemet. Rooney på kant har jeg ingen tro på men det er kanskje mulig som en offangsiv midtbane. Har Rooney spilt så fryktelig bra i år da? Var god i starten husker jeg, men virker som han har dabbet av litt, kanskje han har godt av litt mer konkurranse? de fleste spillere blir revansjesugen av å bli benket. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Og sjansesløsingen er i gang. Må være frustrerende å være Tevez også. Han har spilt bra men blir nedprioritert Han er i Argentina. "Family issues". Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ronaldo brenner for ofte fortiden. Håper å se han i gammel form. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 En nokså enig i at Torres er bedre dog det er vanskelig å sammenligne med Rooney siden han jobber mye mere over hele banen. Scouserene måtte vel treffe med et spisskjøp til slutt de også Berba sammen med Tevez betyr at vi må ut med Rooney... Det er det som er problemet. Rooney på kant har jeg ingen tro på men det er kanskje mulig som en offangsiv midtbane. Har Rooney spilt så fryktelig bra i år da? Var god i starten husker jeg, men virker som han har dabbet av litt, kanskje han har godt av litt mer konkurranse? de fleste spillere blir revansjesugen av å bli benket. Han har vært bedre enn Tevez og Berba Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er visst ikke lov å linke til mer... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er den offangsive kreativiteten hans pluss en stor arbeidsinnsats. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ronaldo er elendig. Nå er han i gang med den forbanna sutringa også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Og sjansesløsingen fortsetter... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ronaldo har vert vår beste til nå... men slik bruker det jo å være. Han har vert enestående til å komme seg i gode posisjoner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå