Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Ironi?

Er bare Vidic som er av klasse av de 4.

Resten er middelmådigheter, + en back som har stort talent, men som er heller shabby defensivt.

Ja, for Rafael var jævla "shabby" (hva faen skal det bety?) mot Sunderland, Manchester Shitty (med Robinho i hælene på seg) sant? Han har vært en sensasjon som Fergie tidligere har uttalt mange ganger. Evans har fått overraskende mye spilletid, og har spilt mot flere storklubber i år, både i PL og CL. Evans er absolutt god nok hvilken som helst toppklubb, men å benke Rio eller Vidic blir feil. O'Shea er helt ok og er bitte litt undervudert.

Begynn å se på United istedenfor Pokémon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ironi?

Er bare Vidic som er av klasse av de 4.

Resten er middelmådigheter, + en back som har stort talent, men som er heller shabby defensivt.

Jeg tillater meg å være sterkt sterkt uenig med deg. Men siden du ikke begrunner det noe særlig, så skal jeg heller ikke begrunne min påstand. Jeg bare vet jeg har rett. Mhm :).

O'Shea er ikke i nærheten av evra, og er langt ifra god nok for et lag som skal være med i toppen av PL, det samme gjelder Evans, ung og urutinert, har talent, men må få mer spilletid, eller er det nok forsent for han også. Fabio, veldig ung og talentfull, er utrolig dårlig til å markere, takle, heller ikke spessielt god på hodet. Offensivt er han dog bra.

Fornøyd nå?

Fabio spiller da ikke...

Lenke til kommentar
O'Shea er ikke i nærheten av evra, og er langt ifra god nok for et lag som skal være med i toppen av PL, det samme gjelder Evans, ung og urutinert, har talent, men må få mer spilletid, eller er det nok forsent for han også. Fabio, veldig ung og talentfull, er utrolig dårlig til å markere, takle, heller ikke spessielt god på hodet. Offensivt er han dog bra.

Fornøyd nå?

Du vet så mye du Dalghlish! Mer enn de fleste!

Visste ikke om alle disse i forsvaret i dag!

Lenke til kommentar

Rafael, typo.

Og si at Evans er god nok for en vær toppklubb. Haha, er det latterligste jeg har hørt.

Skjønner ikke at dere klarer å innrømme at den forsvarsrekka dere stiller med er direkte svak. Men, De er vell best i verden, som alle på laget deres er :) Som en fyr sa lengre bak, Rafael er jo verdens største høyreback talent =)

Lenke til kommentar
Rafael, typo.

Og si at Evans er god nok for en vær toppklubb. Haha, er det latterligste jeg har hørt.

Skjønner ikke at dere klarer å innrømme at den forsvarsrekka dere stiller med er direkte svak. Men, De er vell best i verden, som alle på laget deres er :) Som en fyr sa lengre bak, Rafael er jo verdens største høyreback talent =)

Regner med at du ikke har sett statistikken som Sunderland f.eks hadde med og uten Evans ifjor? Gjør det du....

Lenke til kommentar
Rafael, typo.

Regner med at du ikke har sett statistikken som Sunderland f.eks hadde med og uten Evans ifjor? Gjør det du....

Sunderland er ikke en toppklubb? Har aldri sagt han ikke var god nok for å spille i en mindre klubb. Men og komme å si han er en verdensklasse stopper er for drøyt.

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Så dalglish, enten er man en middelmådighet, eller så er man verdensklasse, og ingenting i mellom?

Resten er middelmådigheter

EDIT: Enkelte klarer å holde seg saklige, andre igjen presterer å drite seg ut. 1 innlegg er slettet.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Rafael, typo.

Sunderland er ikke en toppklubb? Har aldri sagt han ikke var god nok for å spille i en mindre klubb. Men og komme å si han er en verdensklasse stopper er for drøyt.

Har jeg sagt at Sunderland var en toppklubb? Og hvem har sagt at man trenger å være en verdensklassestopper for å spille for en topp 4-klubb? Se på Carragher f.eks.

Men jeg bare nevner den statistikken nok engang, insane, når man ser på alderen hans.

Lenke til kommentar

Daglish

Forklar meg;

Hvorfor er Rafael "shabby" (hva faen skal det bety..?)

Når har han vært det..?

Jeg kan si at han har vært solid mot f.eks Manchester City og eide kanskje en av PL's beste kjøp Robinho. Offensivt kan han jo måle seg med Dani Alves. Som Fergie har uttalt flere ganger, han har vært en sensasjon.

Evans ureturnert?

Har du i det hele tatt sett fyren? Har spilt mot toppklubber som Chelsea, Arsenal og Liverpool flere ganger, og spilte fast for et Sunderland lag som kjempet mot nedrykk. I år har han fått overraskende mye spilletid, både i CL og PL. Tror ikke du har sett han skikkelig enda. I tillegg er han fast på landslaget.

Tror du må lengre ut på landet med de påstandene.

Endret av Alastor
Useriøsitet fjernet fra innlegget.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...