Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faen som jeg sa:

Er så typisk av Fergie å la Ando begynne på benken idag. Mange ganger jeg har gledet meg til han også sitter han på benken. Håper det ikke blir sånn idag da.

Ando er ikke på benken engagn?! En stor trøst hadde vært å putte innpå Possebon sånn at han kan smelle ned homsen fra Boro.

Lenke til kommentar
Ikke mye kvalitet i forsvaret der akkurat :p

Er Rio ute?

En Vidic i toppform, et enormt stoppertalent i Evans, et av de aller største back-talentene i verden akkurat nå og en potet som spiller opp mot godkjent?

Er O'Shea norsk? :dontgetit:

Possebon skal knuse trynet til Pogatetz.

Lenke til kommentar
Anderson og Tevez må være skadet.

Dette kommer til å bli en slitekamp. Mark my words. Kommer til å stange LENGE. Tro meg.

Eg håper du må SPISE I DEG DE ORDENE etter kampen Night ;)

Er O'Shea norsk? :dontgetit:

Ja han er fra Toten... Har du ikke hørt dialekta hans?

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Ironi?

Er bare Vidic som er av klasse av de 4.

Resten er middelmådigheter, + en back som har stort talent, men som er heller shabby defensivt.

Jeg tillater meg å være sterkt sterkt uenig med deg. Men siden du ikke begrunner det noe særlig, så skal jeg heller ikke begrunne min påstand. Jeg bare vet jeg har rett. Mhm :).

Lenke til kommentar
Ironi?

Er bare Vidic som er av klasse av de 4.

Resten er middelmådigheter, + en back som har stort talent, men som er heller shabby defensivt.

Jeg tillater meg å være sterkt sterkt uenig med deg. Men siden du ikke begrunner det noe særlig, så skal jeg heller ikke begrunne min påstand. Jeg bare vet jeg har rett. Mhm :).

O'Shea er ikke i nærheten av evra, og er langt ifra god nok for et lag som skal være med i toppen av PL, det samme gjelder Evans, ung og urutinert, har talent, men må få mer spilletid, eller er det nok forsent for han også. Rafael, veldig ung og talentfull, er utrolig dårlig til å markere, takle, heller ikke spessielt god på hodet. Offensivt er han dog bra.

Fornøyd nå?

Endret av Dalglish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...