Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Må bare si at det var utrolig deilig å komme hjem fra trening å se at det stod 0-0 på VGLive! Etter at Chelsea spilte uavgjort i dag er jeg så mye som 99,9 % sikker på at vi tar hjem gullet! Vi har tre rimelig enkle kamper igjen mens Chelsea skal spille mot Bolton hjemme som jeg tror Chelsea tar. Så skal de på Emirates og møte et sterkt Arsenal lag som de skal få slite veldig med. Før de tar imot oss på brua noe som kommer til å bli en veldig jevn kamp, vanskelig å si hvordan det går der. Og i siste kamp har de Everton hjemme som jeg også tror Chelsea tar.

Så hvis alt går som jeg tenker (da blir det uavgjort på brua) kommer tabellen til å se slik ut etter siste kamp:

1. Manchester United - 92 poeng

2. Chelsea - 87

Så alt ser lyst ut akkurat nå!

Man United forever! :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk Chel$ea for uavgjort i dag!

Men noen som vet hva tid Vidic er tilbake? Rio er jo skadet i to uker nå!

8445874[/snapback]

Skal ikke Vidic være tilbake til tirsdag da?

8445932[/snapback]

Han skulle vel være tilbake mot Everton leste jeg en plass.

Lenke til kommentar
Det er så jævla fett å se på folk som for 2 timer siden sa at alt var tapt :!:

Hold motet oppe!

8444826[/snapback]

Nå må jeg komentere at jeg fremdeles ikke tror da.

Det står fremdeles 9 Mai på Vidic. Selv om han er i full trening så tviler jeg på at vi får se han neste uke.

Gary kan bli klar til Tirsdag. Det tror jeg kan bli veldig viktig. Da kan vi stille er 4-er med forsvars spillere. Evra kan også være på banen i løpet av uka.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Da er det Everton på 5.plass neste(i premier league), og Chelsea møter Bolton, som nå er på 6.

Ingen møter dårligere lag enn de andre, da altså.

8446091[/snapback]

jo, bolton har vært SVAKE. Jeg var i england da united vant 7-1, da var jeg på ekstrakamp og såg på bolton - everton. Everton var det beste laget og skulle vunnet 3-1 over bolton, istedenfor fikk bolton 1 poeng med seg. Argo, Everton er sterkere enn Bolton, MEN united har ett bra overtak på everton med tanke på statistikk :)

Lenke til kommentar
Alt snudd på hodet for meg etter denne kampen. Nå vinner vi PL.

La oss ta utgangspunkt at vi taper mot Chelsea, da trenger vi "bare" vinne mot Everton, City og West Ham.

Everton har vi utrolig godt tak på og pleier å vinne med kalassifre. City er totalt ute av form, og West Ham har forhåpentligvis rykket ned innen siste kamp, så da kan vi leke oss til PL seier. I tillegg til dette kan vi jo faktisk ta poeng fra Chelsea på Brua, og Chelsea kan miste mer poeng, særlig mot Arsenal på Immigrants Stadium.

:love:

8444746[/snapback]

For det første tviler jeg på at vi taper mot Chelsea. Chelsea har ikke vært i noen særlig god form dei siste kampene. Uansett vor dårlig form City er i er alltid slike kamper vanskelige. Hva viss West Ham ikke har rykket ned innen siste kamp da? Da har jo også dei alt og spille for. Trur vi må spille uavgjort eller vinne mot Chelsea for og dra dette i land. Men nå må vi skifte fokus mot Milan og Champions League på tirsdag. Tror disse kampene mot eit erfarent Milan lag kan bli veldig vanskelige...Spesielt siden forsvaret er svekket nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...