Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser poenget deres godt jeg, men hvis det er det som er tankegangen fortjener jo verken United, Chelsea eller Arsenal å vinne heller da. Alle de 4 store har jo spilt dritt denne høstsesongen, så da fortjener vel ingen å vinne heller. Ja dere spilte jævlig bra i fjor og fortjente å vinne da, men det betyr ikke dermed at dere automatisk fortjener å vinne i år når dere spiller dritt. Uansett er bare sesongen halvspilt og jeg føler egentlig det er mer givende å diskutere en verdig vinner på slutten av sesongen når alle kampene er spilt. Fortsetter Liverpool å spille som de har gjort de to siste kampene ut sesongen gleder jeg meg til å se den som sier at ligaseieren var ufortjent. Samme gjelder motsatt vei angående United om dere skulle begynne å storspille i kjent stil nå. :)

Omg jeg fikk reisning.

Enig med deg :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg ser poenget deres godt jeg, men hvis det er det som er tankegangen fortjener jo verken United, Chelsea eller Arsenal å vinne heller da. Alle de 4 store har jo spilt dritt denne høstsesongen, så da fortjener vel ingen å vinne heller. Ja dere spilte jævlig bra i fjor og fortjente å vinne da, men det betyr ikke dermed at dere automatisk fortjener å vinne i år når dere spiller dritt. Uansett er bare sesongen halvspilt og jeg føler egentlig det er mer givende å diskutere en verdig vinner på slutten av sesongen når alle kampene er spilt. Fortsetter Liverpool å spille som de har gjort de to siste kampene ut sesongen gleder jeg meg til å se den som sier at ligaseieren var ufortjent. Samme gjelder motsatt vei angående United om dere skulle begynne å storspille i kjent stil nå. :)

Arsenal og Chelsea har hatt sine kamper som har vært fabelaktige. United også, men blir somregel møtt med nedsparkninger og lag som absolutt ikke inviterer til å spille fotball. I tillegg til at det offensive til United svikter tidvis. Det er ikke å fortjene det jeg snakker om, jeg snakker om hvem som bør vinne. Om Liverpool vinner ligaen etter 38 kamper har de helt klart fortjent det. Men jeg føler ikke at Benitezs filosofier står for en fotball som jeg vil at skal vinne ligaen, akkurat som jeg følte første sesongen Josè vant ligaen med Chelsea.

Forresten vet jeg at United kommer seg i slutten av Februar å frem mot Mai. Det slår ikke feil.

Lenke til kommentar
Forresten vet jeg at United kommer seg i slutten av Februar å frem mot Mai. Det slår ikke feil.

Ja det er igrunn bare å holde ut og skaffe noen "liverpoolspoeng" i denne perioden når me sliter som me gjør... Så er dette good good!

Skal se at VM og diverse som gjør at vi får hengekamper kan gjøre at vi får formen tilbake til disse kampene.. oG at vi ikke taper så mye på det som vi frykter!

Lenke til kommentar

Okey, nå har jeg vært drøy dere. Skiftet min faste Marlon Brando bakgrunn på pcen, mot en av Anderson. Scorer han ikke i dag så veit ikke jeg... Dette blir min andre United spiller fra dagens tropp som får denne store ære. Forrige var Patrice Evra.

Brando er forøvrig tidenes beste skuespiller mtp rollene som bla Don Vito (min favoritt gjennom tidene), Terry Malloy og Kurtz. Så Andy har noe å leve opp til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...