Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahaha! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Haha. Er det Anderson på det siste bildet der? :!: Ser ut som han har sluppet den jævligste fisen og går sakte unna... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hahhaha, takk for en god latter Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Godt med naboer som er fotballgærne! Så har eg plasser å se kampene... Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Sjukt kule bilder Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg ser poenget deres godt jeg, men hvis det er det som er tankegangen fortjener jo verken United, Chelsea eller Arsenal å vinne heller da. Alle de 4 store har jo spilt dritt denne høstsesongen, så da fortjener vel ingen å vinne heller. Ja dere spilte jævlig bra i fjor og fortjente å vinne da, men det betyr ikke dermed at dere automatisk fortjener å vinne i år når dere spiller dritt. Uansett er bare sesongen halvspilt og jeg føler egentlig det er mer givende å diskutere en verdig vinner på slutten av sesongen når alle kampene er spilt. Fortsetter Liverpool å spille som de har gjort de to siste kampene ut sesongen gleder jeg meg til å se den som sier at ligaseieren var ufortjent. Samme gjelder motsatt vei angående United om dere skulle begynne å storspille i kjent stil nå. Omg jeg fikk reisning. Enig med deg Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 LMAO! Sjukt bra bilder! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg ser poenget deres godt jeg, men hvis det er det som er tankegangen fortjener jo verken United, Chelsea eller Arsenal å vinne heller da. Alle de 4 store har jo spilt dritt denne høstsesongen, så da fortjener vel ingen å vinne heller. Ja dere spilte jævlig bra i fjor og fortjente å vinne da, men det betyr ikke dermed at dere automatisk fortjener å vinne i år når dere spiller dritt. Uansett er bare sesongen halvspilt og jeg føler egentlig det er mer givende å diskutere en verdig vinner på slutten av sesongen når alle kampene er spilt. Fortsetter Liverpool å spille som de har gjort de to siste kampene ut sesongen gleder jeg meg til å se den som sier at ligaseieren var ufortjent. Samme gjelder motsatt vei angående United om dere skulle begynne å storspille i kjent stil nå. Arsenal og Chelsea har hatt sine kamper som har vært fabelaktige. United også, men blir somregel møtt med nedsparkninger og lag som absolutt ikke inviterer til å spille fotball. I tillegg til at det offensive til United svikter tidvis. Det er ikke å fortjene det jeg snakker om, jeg snakker om hvem som bør vinne. Om Liverpool vinner ligaen etter 38 kamper har de helt klart fortjent det. Men jeg føler ikke at Benitezs filosofier står for en fotball som jeg vil at skal vinne ligaen, akkurat som jeg følte første sesongen Josè vant ligaen med Chelsea. Forresten vet jeg at United kommer seg i slutten av Februar å frem mot Mai. Det slår ikke feil. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Forresten vet jeg at United kommer seg i slutten av Februar å frem mot Mai. Det slår ikke feil. Ja det er igrunn bare å holde ut og skaffe noen "liverpoolspoeng" i denne perioden når me sliter som me gjør... Så er dette good good! Skal se at VM og diverse som gjør at vi får hengekamper kan gjøre at vi får formen tilbake til disse kampene.. oG at vi ikke taper så mye på det som vi frykter! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Okey, nå har jeg vært drøy dere. Skiftet min faste Marlon Brando bakgrunn på pcen, mot en av Anderson. Scorer han ikke i dag så veit ikke jeg... Dette blir min andre United spiller fra dagens tropp som får denne store ære. Forrige var Patrice Evra. Brando er forøvrig tidenes beste skuespiller mtp rollene som bla Don Vito (min favoritt gjennom tidene), Terry Malloy og Kurtz. Så Andy har noe å leve opp til. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Ja eg hørte han skulle være med i Gudfaren part 4. The Return of Don Braziliano! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Vanligvis hadde jeg sett på innlegget ditt som humoristisk, men det er noen ting her i livet som er for stort til at man kan tulle med det. Gudfaren, er en slik ting. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hehehe.... Såg bare for meg Andersson som Don! D hadde blitt friskt ass! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Husker dere Pogatetz takling på Possebon sist mot Boro, uff uff, ikke bra. Håper ikke det blir en skade til som sist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Håper han blir buet. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Håper han brekker begge beina. EDIT: nei, nå var jeg slem. Endret 29. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Scorer Anderson, kommer han til å feire som en gal hest. BTW noen som kan hjelpe meg litt. Hvordan greier dere å få avataren til å ta mindre en 10kb?! EDIT: Tusen takk D'Amico & Jotun! Endret 29. desember 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Scorer Anderson, kommer han til å feire som en gal hest. Jeg også BTW noen som kan hjelpe meg litt. Hvordan greier dere å få avataren til å ta mindre en 10kb?! I Photoshop må du velge "lagre for web", og deretter velge GIF (hvis den ikke har gjort det selv). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Eg resizer bildet i typisk photoshop.... Da minker man pixels og bildet tar mindre plass... Evt så kan du åpne det i paint og lagre som jpg der da vil de ofte bli svært små Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Hehe, takker! NightKeeper: Ja det er godeste Anderson. Du er mann hvis du tør å gå med et sånt hår! Er et eller annet som skjer med håret hans siden han har rasta. Endret 29. desember 2008 av Rexbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå