Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Ronaldo kommer i form nå snart, det er på tide.

Selv har han skyld i dette her, og jeg tror mye av den dårlige formen hans er pga sommer-sagaen som var i år. Nå ser det ut som han ikke liker fotball lenger, og bare gir opp i hver enkelt anledning.

Håper for guds skyld at han skjerper seg, og jeg vil se en eller flere scoringer av han i dag.

Lenke til kommentar

Seriøst jeg kjenner det syder i hele kroppen bare av tanken på at Gerrard løfter trofeet vårt! Er som om Glimt skulle vunnet Tippeligaen. Det er ikke mulig at et slikt møkkalag skal vinne ligaen, det er et tap for fotballen generelt. Å nå er jeg klinkende objektiv. Jeg ser heller at Martin O'neil iført speedo drikker sjampis ut av sølvtøyet vårt, enn at den tjukke burugla Benitez skal tre de slimete kleptomanpølsene rundt gullmedaljen som en Gollum på syre.

Blææææ... Vi skal vinne idag. Fuck boro, fuck Liverpool å mens jeg er igang fuck City.

Lenke til kommentar
Hyrlen: Tap for fotballen? At de samme lagene vinner vhvert år er ikke tap for fotballen? At enorm lagmoral og tynn lommebok kan vinne er et tap fotballen?

Ta det som et komplimang at jeg faktisk tenker tanken på at dere har mulighet til å vinne ligaen :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Hyrlen: Tap for fotballen? At de samme lagene vinner vhvert år er ikke tap for fotballen? At enorm lagmoral og tynn lommebok kan vinne er et tap fotballen?

Ta det som et komplimang at jeg faktisk tenker tanken på at dere har mulighet til å vinne ligaen :)

Nei. Jeg vil vite hvorfor du vil kalle det et tap for fotballen bortsett fra at Liverpool er en rival.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Eg er enig med Hyrlen!

Hadde ikke forventet noe annet.

Dere kommer antagelig til og syntes det er et tap for fotballen uansett hvor bra vi spiller resten av sesongen, dere har jo allerede nå bestemt at det vil være et "tap for fotballen".

Jg mener det ville vært en stor seier fo fotballen at et lag som liverpool som aldri gir opp og spiller med vilje og moral tar ligagullet.

Lenke til kommentar
Eg er enig med Hyrlen!

Hadde ikke forventet noe annet.

Dere kommer antagelig til og syntes det er et tap for fotballen uansett hvor bra vi spiller resten av sesongen, dere har jo allerede nå bestemt at det vil være et "tap for fotballen".

Jg mener det ville vært en stor seier fo fotballen at et lag som liverpool som aldri gir opp og spiller med vilje og moral tar ligagullet.

Ja hvis man ønsker å være forutinntatt så vær så god!

Spiller dere som mot Newcastle resten av sesongen så skal eg være den første til å gratulere dere! Ikke med glede! Men da har dere gjort dere fortjent til det!

Frem til da må du nesten bare tåle våre egne meninger! Sånn funker denne verden....

Har vokst fra meg det "liverpool suger" greiene du tror alle united supportere har...

Lenke til kommentar

Tynn lommebok? De siste 15 årene har faktisk pool brukt mer på spillerkjøp enn United. Skal se om jeg finner igjen linken.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg vil vite hvorfor du vil kalle det et tap for fotballen bortsett fra at Liverpool er en rival.

Fordi Benitez har en filosofi som er så kynisk og kjedelig at jeg får fnatt, å spille med en spiller som Kuyt på ving er alene nok grunn for meg til å rive meg i håret! Er bare glad dere kvittet dere med Zenden slik at jeg slapp å bli helt gal. Å at dere leder p.g.a av at Chelsea og United spiller helt ræva. I tillegg til at dere har spilt over evne. Det er ikke ufortjent om dere vinner, å dere har vært best om dere vinner. Men om dere spilte den beste fotballen vil jeg aldri innrømme.

Lenke til kommentar

Tynn lommebok? De siste 15 årene har faktisk pool brukt mer på spillerkjøp enn United. Skal se om jeg finner igjen linken.

Siste 15 årene er helt uinteressant, gi meg en link til de 3 siste isteden.

Flere av dere har selv skrevet at både United og Chelsea spiller som om de ikke er sultne på ligagullet i år. Ville det vært en seier for fotballen om Chelsea eller United vinner da?

Ja, siden vi ikke trenger flaks i hver kamp. ;)

Håper jeg du ikke mener

Lenke til kommentar

Siste 15 årene er helt uinteressant, gi meg en link til de 3 siste isteden.

Hvorfor det? Skal si som superparanoid "Fordi det passer bedre?"

@Bruno. fiks Quote. Ja jeg har gjort meg opp en mening om hvordan Liverpool vil spille et halvt år fremover. Siden jeg har sett Benitez i aksjon i hva, snart 10år. Så ja jeg vet hvordan han styrer laget sitt.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...