Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Du verden som folk rakker ned på liverpool her og sjansene deres til ligagull :wow: Jeg er fullt klar over at de har ledet PL før for så å gå på en skikkelig smell, men jeg tror faktisk at de blir den tøffeste utfordreren i kampen om ligagullet nå. Har folket her på forumet glemt at de har en av verdens beste spisser i bakhånd(Torres for de som måtte lure)? Og med tanke på hvor sterke liverpool er defensivt og at de har ligaens klart beste spiller, Gerrard, ser det jo unektelig lovende ut for de. Chelsea er ikke like sterke denne sesongen, og United har(dessverre) langt igjen til fjorårs formen. Samme med Ronaldo, og spørsmålet er om den i det hele tatt kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Thihi flere mål en Berba.

To gode kamper, og han blir hyllet som en Gud. Tror ikke det er så mye å rope høyt om.

Berbatov: 2 mål, 7 assists

Keane: 5 mål, 4 assists

I tillegg har United har fortsatt 2 kamper til gode, og om Berbatov scorer 3 i de to, så er vel han forbi Keane igjen. Hvis ikke han skulle greie det har han forsatt de herlige assistene hans til gode. Tror man heller skal stikke fingeren i jorda og si at ingen av de har innfridd noe særlig til nå.

Og hvis begge innfrir, vil alltid Berbatov være et hakk høyere.

EDIT: Helvette... hva gjør keeperen til Fulham der?! Burde faen meg ta den...

Berba har vell vært skade i noen kamper også. Vist jeg ikke tar helt feil.!

Lenke til kommentar

Målscorere:

1-0 Nani (03)

1-1 Aliadiere (06)

2-1 Rooney (33)

3-1 Tevez (55)

4-1 Tevez (85)

:innocent:

Eller var det i LC i år du mente TomHel?

Målscorere:

1-0 Ronaldo (25)

1-1 Johnson (56)

2-1 Giggs (78)

3-1 Nani (90+3)

;)

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...