Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Hva skjer med at kampen vises så seint på mandag a?

Går alltid 21:00 norsk tid på ukedager.

En liten ting til, alltid likt United, men for 4-5 år tilbake så jeg lite på fotball. Mye mindre enn nå. I ettertid har jeg hørt rykter om Rio og dop? Kan noen fortelle meg hva det egentlig gikk ut på? Orker ikke google. :p

Rio glemte av en dopingprøve i 2004 eller 2005 (?) og ble dermed utestengt i 8 mnd, dvs. lengre utestengelse enn i mange tilfeller der det faktisk er snakk om doping. Rio tok prøven ikke lenge etterpå og var ren, men suspensjonen gjaldt fortsatt.

Han glemte å ta en dopingprøve? Er det ikke meningen at man blir innkalt? Han glemte altså å møte opp, så derfor fikk han lengre utestengelse enn om han skulle faktisk brukt dop? Hva brukte han isåfall?

Det hører også med til historien at en City spiller gjorde akkurat det samme, men fikk kun en pengebot selv om han ikke tok en prøve rett etter. Justismord, å kanskje det største og klareste beviset på at det er en lov for stjerner (united) og en for alle andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RePaC: når ble du fan? I fjor..?

Hyrlen: Kan ikke glemme at Wayne Rooney fikk tre kampers karantene i LIGAEN for noe som ikke engang var gult kort i Amersterdam-turneringen i forkant av 06/07-sesongen.

Vel forskjellen mellom det at Gerrard ikke fikk utestengelse og Rooney fikk var at Amsterdam turnering da ikke meldte det inn til FA. Men fortsatt helt hårreisende at Rooney fikk utestengelse for noe som skjedde i en privatkamp.

Rio sin sak er så klokkeklar at jeg nesten river meg i håret bare av tanken, samme med Keane saken. 5 kamper for å ha latt en bok bli publisert med hans navn, som en annen hadde skrevet inneholde en setning om at han ville hevne seg. En pengebot hadde jeg kanskje kunnet svelge, men 5 kamper på en fotballbane for noe tekst i en bok han faen ikke har skrevet en gang?!

Lenke til kommentar

Huff, den saken med dopingprøven er så rotete.

Slik jeg husker det så ble Rio nektet å ta den prøven i ettertid. Han ble også nektet å avgi hårprøve som hadde gitt bevis på de fleste typer dop.

Blatter selv var i rettsaken for å forsikre seg om at han fikk en passende straff.

Lurer på hva straffen hadde vert om det var en gjennomsnittlig spiller i championship.

Noen scousere feira det som om de skulle ha tatt ligagull og ville ha han utestangt i to år (som er maksstraff for å nekte å avgi prøve). Jeg hadde noen grufulle krangler på den tiden.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Noen scousere feira det som om de skulle ha tatt ligagull og ville ha han utestangt i to år (som er maksstraff for å nekte å avgi prøve). Jeg hadde noen grufulle krangler på den tiden.

Noen scousere er jo bra idioter også....

Det skulle vært Gerrard! Dæsken da hadde man hørt forsvarstaler!

Men hadde jo ikke skjedd at han fikk så streng straff da han jo ikke spiller på united... Gjelder forøvrig terry og co på chelsea og... Tragisk at FA skal være sånn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...