NightKeeper Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAA!! Full pott i tre av fire kamper nå og vi er mestere!! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 JAAAAA JAAAAAAAAAAAA JADDAAA! Nå skal jeg ikke godte meg på andres bekostning, men dette her var faen gode nyheter for oss! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Gullhår i ræva ja. Jævla bra Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=172344 Dette sier vell sitt! Forbanna Watson! 8444466[/snapback] Hvis jeg tar av meg United-brillene et øyeblikk, så tror jeg hadde blitt veldig sint hvis Chelsea hadde gjort dette mot for eksempel oss. Men er det ingenting galt i følge dommerboka skulle det jo vært mål Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Et godt poeng der, men det er fint lite å gjøre noe med! Som Redknapp sa i SkySports studio, er det såkalt «gentlemans agreement» å ikke gjøre noe slikt... Men på en annen måte har jeg vanskelig for å se at Solskjær er veldig usportslig i den situasjonen! Ole Gunnar er vel kanskje én av verdens mest sympatiske fotballspillere! Uansett er jeg meget fornøyd med at Chelsea ikke klaret å ta inn forspranget vårt! Nå må nok en gang Chelsea ha hjelp av andre for å vinne Premier League. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Deilig! ser dere folkens? aldri mist trua, nå får vi fokusere skikkelig på milan kampen og få inn igjen spillere dag for dag Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Et godt poeng der, men det er fint lite å gjøre noe med! Som Redknapp sa i SkySports studio, er det såkalt «gentlemans agreement» å ikke gjøre noe slikt... Men på en annen måte har jeg vanskelig for å se at Solskjær er veldig usportslig i den situasjonen! Ole Gunnar er vel kanskje én av verdens mest sympatiske fotballspillere! Uansett er jeg meget fornøyd med at Chelsea ikke klaret å ta inn forspranget vårt! Nå må nok en gang Chelsea ha hjelp av andre for å vinne Premier League. 8444516[/snapback] Akkurat det jeg også mener... Solskjær er vell den snilleste spilleren du finner i PL på fotballøya! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Uansett er jeg meget fornøyd med at Chelsea ikke klaret å ta inn forspranget vårt! Nå må nok en gang Chelsea ha hjelp av andre for å vinne Premier League. 8444516[/snapback] Eller score enorme mengder mål. I tillegg har vi City som er i dårlig form, West Ham som er rykket ned og Everton som vi har godt tak på. Tror og håper dette går veien. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror vi taper på brua og avgir poeng i en av de andre kampene. Men jeg holder en knapp på Arsenal. Tror vi må ha hjelp fra dem. Noe vi fort kan få. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette er bra, hadde vi bare vunnet i går, noe vi skulle gjort, så hadde PL-troféet så godt som vært i boks. Nå trenger vi bare å slå tre av fire lag, da har vi råd til å tape mot Chelski. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Alt snudd på hodet for meg etter denne kampen. Nå vinner vi PL. La oss ta utgangspunkt at vi taper mot Chelsea, da trenger vi "bare" vinne mot Everton, City og West Ham. Everton har vi utrolig godt tak på og pleier å vinne med kalassifre. City er totalt ute av form, og West Ham har forhåpentligvis rykket ned innen siste kamp, så da kan vi leke oss til PL seier. I tillegg til dette kan vi jo faktisk ta poeng fra Chelsea på Brua, og Chelsea kan miste mer poeng, særlig mot Arsenal på Immigrants Stadium. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Alt snudd på hodet for meg etter denne kampen. Nå vinner vi PL. La oss ta utgangspunkt at vi taper mot Chelsea, da trenger vi "bare" vinne mot Everton, City og West Ham. Everton har vi utrolig godt tak på og pleier å vinne med kalassifre. City er totalt ute av form, og West Ham har forhåpentligvis rykket ned innen siste kamp, så da kan vi leke oss til PL seier. I tillegg til dette kan vi jo faktisk ta poeng fra Chelsea på Brua, og Chelsea kan miste mer poeng, særlig mot Arsenal på Immigrants Stadium. 8444746[/snapback] da ser jeg du er kommet i riktig tenkemodus og ja Dette klarer vi! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Finn én feil Haha, de redigerte det akkurat når jeg postet dette De skrev at avstanden nå fortsatt var 4 poeng, men det er fikset nå :!: Endret 22. april 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er så jævla fett å se på folk som for 2 timer siden sa at alt var tapt :!: Hold motet oppe! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er så jævla fett å se på folk som for 2 timer siden sa at alt var tapt :!: Hold motet oppe! 8444826[/snapback] banansplitt var en av dem, ikke sant banasplitt? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nå er jeg født pessimist, og jeg liker å være negativ så jeg slipper å bli skuffet og at en seier vil bli så mye mer. Det har jeg å si til mitt forsvar Anyway: Etter kampen var Jose Mourinho svært opptatt av Manchester United ikke fikk straffe mot seg i sluttminuttene mot Middlesbrough i går, og at Chelsea ikke fikk straffe i sin favør mot Newcastle. - Manchester United skulle hatt straffe mot seg mot Middlesbrough i går. Den hadde blitt gitt dersom det hadde skjedd på motsatt banehalvdel. Vi fikk ikke straffe i dag da Stephen Carr handset innenfor 16-meteren, sa Mourinho oppgitt til Sky Sports etter kampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Alltid unnskyldninger.. Jeg er og pessimist, men jeg holder ut! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Nå er jeg født pessimist, og jeg liker å være negativ så jeg slipper å bli skuffet og at en seier vil bli så mye mer. Det har jeg å si til mitt forsvar Anyway: Etter kampen var Jose Mourinho svært opptatt av Manchester United ikke fikk straffe mot seg i sluttminuttene mot Middlesbrough i går, og at Chelsea ikke fikk straffe i sin favør mot Newcastle. - Manchester United skulle hatt straffe mot seg mot Middlesbrough i går. Den hadde blitt gitt dersom det hadde skjedd på motsatt banehalvdel. Vi fikk ikke straffe i dag da Stephen Carr handset innenfor 16-meteren, sa Mourinho oppgitt til Sky Sports etter kampen. 8445022[/snapback] men han nevnte selfølgelig ingenting om solskjær episoden? sikker på at om han så kampen så satt han og holdt seg til hode med en gang ettert att solskjær gjorde det, for han vet at det er lov Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 zaltmann: Han ser ikke kampene tror jeg. Alt han sier er basert på hva han har hørt fra andre, husker han faktisk innrømte det en gang. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 zaltmann: Han ser ikke kampene tror jeg. Alt han sier er basert på hva han har hørt fra andre, husker han faktisk innrømte det en gang. 8445559[/snapback] huff, da har han ingen rett til å sei noke som helst ting andre kamper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå