Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147963

 

fY FAEN :cry:

5721534[/snapback]

Buhu...Skjønner ikke hvorfor folk synes han er så god...

Han er ikke god nok for laget uansett, jeg synes han er i ManU for å snylte den gode lønna...

5722001[/snapback]

 

Nå må du gi deg... Finnes ikke mer trofast og lojal spiller enn ole gunnar! Han er ikke der for å snylte penger, han har et ønske om å komme tilbake på banen, og yte 100% for klubben sin...

Endret av azzman
Lenke til kommentar

Gode nyheter :D

 

Manchester United vil ifølge The Guardian tilby Ole Gunnar Solskjær ny kontrakt. Det blir en såkalt prestasjon-kontrakt, der Solskjær får betalt etter antall kamper han spiller.

 

Avisen skriver at Sir Alex Ferguson vil foreslå dette for administrerende direktør David Gill, som igjen trenger godkjennelse fra Glazer-familien. Men Fergusons innstilling vil etter alle solemerker veie såpass tungt, at Solskjær får tilbud om ny kontrakt.

 

Kristiansunderens kontrakt løper ut 30. juni, og kjevebeinsbruddet i reservekampen 7. mars gjør det i praksis umulig for Solskjær å bevise i kamp at han fortjener ny kontrakt. Tidsperspektivet for oppholdet er satt til seks til åtte uker, dermed blir det minimalt med tid for Solskjær å spille obligatoriske kamper denne sesongen.

 

Solskjær fylte 33 år i februar, og har spilt 2+1 obligatoriske førstelagskamper etter at han kom tilbake fra sin alvorlige kneskade.

Lenke til kommentar
EDIT:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147963

 

fY FAEN :cry:

5721534[/snapback]

Buhu...Skjønner ikke hvorfor folk synes han er så god...

Han er ikke god nok for laget uansett, jeg synes han er i ManU for å snylte den gode lønna...

5722001[/snapback]

 

Her har jeg lyst til å skrive et par ting som ville ha gitt meg ferie fra forumet noen dager, så det dropper jeg. Solskjær har gjennom 6-7 år vist at han er god nok til å spille for et av de beste lagene i verden, 115 mål på 332 kamper viser det. Det er ikke mange andre spillere som har den statistikken. Giggs som er en fantastisk fotballspiller har brukt over 600 kamper på å score 15-16 mål mer en Solskjær og han ble brukt mer og mer som høyre kant de to siste årene før han ble skadet.

 

Men her har du en som snyltet på lønna si og han ligner ikke på Solskjær. Og hvis du er litt oppegående, noe som jeg tviler på så er dette Winston Bogarde. Mannen som til slutt spilte sammen med juniorene til Chelsea kun for å heve sin lukrative lønn...

winstonb.jpg

Lenke til kommentar
EDIT:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147963

 

fY FAEN :cry:

5721534[/snapback]

Buhu...Skjønner ikke hvorfor folk synes han er så god...

Han er ikke god nok for laget uansett, jeg synes han er i ManU for å snylte den gode lønna...

5722001[/snapback]

 

Her har jeg lyst til å skrive et par ting som ville ha gitt meg ferie fra forumet noen dager, så det dropper jeg. Solskjær har gjennom 6-7 år vist at han er god nok til å spille for et av de beste lagene i verden, 115 mål på 332 kamper viser det. Det er ikke mange andre spillere som har den statistikken. Giggs som er en fantastisk fotballspiller har brukt over 600 kamper på å score 15-16 mål mer en Solskjær og han ble brukt mer og mer som høyre kant de to siste årene før han ble skadet.

 

Men her har du en som snyltet på lønna si og han ligner ikke på Solskjær. Og hvis du er litt oppegående, noe som jeg tviler på så er dette Winston Bogarde. Mannen som til slutt spilte sammen med juniorene til Chelsea kun for å heve sin lukrative lønn...

5730680[/snapback]

 

Han var god før ja, det betyr ikke at han er god nå lengre, han fortjener ikke automatisk en plass i stallen fordi han er lojal og har scoret mange målet...

 

Selv om du er forelsket i han, kan du åpne øynene og innse at han ikke har særlig mye å tiby i forhold til mange andre spillere som ManU heller burde satset på (som f.eks Ronaldinho osv.)...

Jeg mener det blir helt feil at folk tror han vil komme tilbake med brakende suksess, glem han, fokuser på spillere som er gode NÅ og om 2 år, ikke de som var gode før...

Lenke til kommentar

Forelsket er vel kanskje å ta i men...

 

Det er nok av eksempler på spillere over 30 som er mer enn gode nok til å holde det nivået som trengs. Og når det kommer til Ronaldinho, så er jeg ganske sikker på at han ikke spiller for United :hmm: Men du mente helt sikkert Ronaldo, Fletcher, Rooney, Rossi og Pique osv. Jeg synes nå at de skal konsentrere som om spillere som faktisk ER i troppen, men det er nå bare meg. Og jeg synes helt klart Solskjær har noe der å gjøre...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
EDIT:http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=147963

 

fY FAEN :cry:

5721534[/snapback]

Buhu...Skjønner ikke hvorfor folk synes han er så god...

Han er ikke god nok for laget uansett, jeg synes han er i ManU for å snylte den gode lønna...

5722001[/snapback]

 

du skal ikke banne i kirka gutt!

 

*mimre tilbake til 98/99 cl finalen manu - bayern munchen: I 93 minutt for United på ny corner. Beckham legger den til Sheringham som stusser videre til Solskjær, som så vidt får en tå på ballen, og SETTER DEN I MÅL! Det har skjedd, Manchester United har snudd kampen mot munchen, og er Europas beste lag!

 

 

men nok om det, solskjær kommer snart bare vent! neste sesong blir han og se sammen med nisterlooy :yes:

Endret av alex91
Lenke til kommentar

Jeg reagert også sterkt på dette. Det var da vitterlig tyskernes storskip Bayern München som ble beseiret.

 

Forøvrig. Er det noen her som skal på supporterklubbens fest på Rockefeller i Oslo lørdag 3. juni? Jeg har ganske lyst. Får se hva jeg får til...

 

We love Rooney!

Lenke til kommentar
*mimre tilbake til 98/99 cl finalen manu - leverkusen

5738411[/snapback]

 

Hva sa?? Leverkusen??

 

:nei:

5738881[/snapback]

 

OMG!! :wow::wow:

 

det var en gedigen skrivefeil ja :p

 

rettet opp nå :)

 

til mitt forsvar: jeg skrev munchen senere i tråden, så jeg hadde ikke glemt det ;)

Endret av alex91
Lenke til kommentar

FUCK OFF FERGIE!

Den mannen må vekk fra united, før han ødelegger hele klubben... Makan til drittsekk... Han burde gitt seg, da han annonserte det for noen sesonger siden...

Ok, han har gjort mye bra med klubben (les: 90-tallet), men i det siste har han bare gjort mer og mer dårlig...

 

 

Han har bl.a kvitta seg med noen av uniteds beste spillere, bl.a Jaap, Becks og Keane, pga han har blitt uvenner med dem... Og nå ser det jammen ut til at han vil kvitte seg med årets toppscorer i PL...

 

Ferguson var langt fra fornøyd med angriperens innsats da Man Utd røk ut for Liverpool i FA-cupen. Dessuten er skotten klar over at dette kan være den siste sjansen til å få godt betalt for Nistelrooy.

 

Til H#%¤@E med fergie!!

 

 

 

 

Måtte bare få det ut.........

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...