Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

<a href="http://united.no/united/nyheter/nyheter/vi...aaret_med_seier" target="_blank">http://united.no/united/nyheter/nyheter/vi...aaret_med_seier</a>

Mye fornuftig fra nevillen må eg si!

Neste kamp er til mandag mot Boro.

Hahahahaha!!!

De kan spise i seg de som sier at det går kjappere å sjekke united.no! ;)

For da blir man alltid lesende på alle andre ting også!

Men d skal være sagt at united.no er mer nøyaktig! Sjerpings Night! klokka 21.00! ;)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Hva skjer med at kampen vises så seint på mandag a?

En liten ting til, alltid likt United, men for 4-5 år tilbake så jeg lite på fotball. Mye mindre enn nå. I ettertid har jeg hørt rykter om Rio og dop? Kan noen fortelle meg hva det egentlig gikk ut på? Orker ikke google. :p

Lenke til kommentar

Går alltid 21:00 norsk tid på ukedager.

En liten ting til, alltid likt United, men for 4-5 år tilbake så jeg lite på fotball. Mye mindre enn nå. I ettertid har jeg hørt rykter om Rio og dop? Kan noen fortelle meg hva det egentlig gikk ut på? Orker ikke google. :p

Rio glemte av en dopingprøve i 2004 eller 2005 (?) og ble dermed utestengt i 8 mnd, dvs. lengre utestengelse enn i mange tilfeller der det faktisk er snakk om doping. Rio tok prøven ikke lenge etterpå og var ren, men suspensjonen gjaldt fortsatt.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Rio glemte av en dopingprøve i 2004 eller 2005 (?) og ble dermed utestengt i 8 mnd, dvs. lengre utestengelse enn i mange tilfeller der det faktisk er snakk om doping. Rio tok prøven ikke lenge etterpå og var ren, men suspensjonen gjaldt fortsatt.

Han glemte å ta en dopingprøve? Er det ikke meningen at man blir innkalt? Han glemte altså å møte opp, så derfor fikk han lengre utestengelse enn om han skulle faktisk brukt dop? Hva brukte han isåfall?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

En ukedag er et annet ord/beskrivelse av mandag-fredag. Om det er sånn det skal være så er også søndag en arbeidsdag siden mange har helgeskift!

Lenke til kommentar

Han glemte å ta en dopingprøve? Er det ikke meningen at man blir innkalt? Han glemte altså å møte opp, så derfor fikk han lengre utestengelse enn om han skulle faktisk brukt dop?

Joda, han hadde blitt innkalt, det gikk vel bare i glemmeboken. Ingen hemmelighet at FA er ute etter United og vi har jo sett mange eksempler på spillere som blir utestengt i kortere perioder der doping faktisk er inne i bildet.

Hva brukte han isåfall?

Som jeg skrev, han var clean. ;)

Endret av Points
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Quote fucked it!

Ingen bryr seg om hva gamle testamentet sa, det er det nye som gjelder.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...