Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Herlig at utskjelte Tevez viser seg fram etter gammelt! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Herlig at utskjelte Tevez viser seg fram etter gammelt! Og ikke minst Berbatov som skal ha mesteparten av æren for scoringen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 UEFA Cupen er jo temmelig sterk da. AC Milan, Fiorentina, Ajax, Villa, Bremen, Valencia, Hamburg, City ++ for å nevne noen. Sevilla røk nylig ut. Ja, men for en klubb som Arsenal er det ikke bra nok. Men det gjør ikke meg noe, Arsenal er det laget jeg hater mest. Vet ikke hvorfor, har sikkert litt med spillerne å gjøre.! Håper Aston Villa tar ifra dem 4.plassen denne sessongen : ). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Scoringen var bare en tap-in. Ellers var jo Tevez grisedårlig. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Scoringen var bare en tap-in. Ellers var jo Tevez grisedårlig. Tevez hadde ingen kjempekamp, nei.. men flott at han skåret. Betydde mye for han og laget. Tror han blir benket mot Boro.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Scoringen var bare en tap-in. Ellers var jo Tevez grisedårlig. Han posisjonerte seg i hvertfall riktig. Viktig det også Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser ut som Ronaldo har amputert to fingrer og har en sykt tynn arm.Jaja, hva var pointet med det bildet? Bare elsk av Berba nå plutselig! hehe... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser ut som Ronaldo begynner å bli drittlei av å bli taklet der motspilleren bare har et formål med taklingen, og det er å nærmest klippe føttene til Ronaldo av, så han gjør igjen. Det er ganske så idiotisk, men jeg kan forstå frustrasjonen hans når spillerene tenker: "HEY, hvis vi bare takler han hardt hver gang han har ballen, så scorer han ikke!". Jeg er ikke en fanboy av Ronaldo, men jeg fatter frustrasjonen hans, jeg hadde nok mistet hodet for lenge siden hvis jeg hadde blitt klippt ned så mye. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser ut som Ronaldo begynner å bli drittlei av å bli taklet der motspilleren bare har et formål med taklingen, og det er å nærmest klippe føttene til Ronaldo av, så han gjør igjen. Det er ganske så idiotisk, men jeg kan forstå frustrasjonen hans når spillerene tenker: "HEY, hvis vi bare takler han hardt hver gang han har ballen, så scorer han ikke!". Jeg er ikke en fanboy av Ronaldo, men jeg fatter frustrasjonen hans, jeg hadde nok mistet hodet for lenge siden hvis jeg hadde blitt klippt ned så mye. Indeed. Nå rakk jeg ikke hele kampen i går, men Ronaldo blir klippa ned X-antall ganger i løpet av en vanlig PL-kamp og jeg kan godt forstå alt av frustrasjon han har. At han har "sugd i år" og vært "verdens dårligste spiller" har kanskje noe å gjøre med det. Motstanderne vet hvor farlig han er og bruker all sin kapasitet på å ødelegge for han. Skal ikke mye til for å se at han er en komplett fotballspiller som er helt i toppen, om ikke PÅ toppen. OffT: Anderson ble matchvinner mot ´pool for meg på FIFA nå Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Bare elsk av Berba nå plutselig! hehe... Det er det vel egentlig bare jeg som har gitt uttrykk for, og det gjorde jeg etter Tottenham-kampen også Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 ØYH! Er det noen som har klaga på Berbatov her!? Slikt skal vi ikke ha noe av Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Syntest dommerene burde slå ned på sånn oppførsel. Har sett noe lignendes med Messi i Barcelona. De klarer ikke å stoppe han lovlig, så de tar i bruk ufine midler å klipper han ned gang etter gang. Ser ut til å skje med Ronaldo også. Håper det blir slått mer ned på. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ser ut som Ronaldo begynner å bli drittlei av å bli taklet der motspilleren bare har et formål med taklingen, og det er å nærmest klippe føttene til Ronaldo av, så han gjør igjen. Det er ganske så idiotisk, men jeg kan forstå frustrasjonen hans når spillerene tenker: "HEY, hvis vi bare takler han hardt hver gang han har ballen, så scorer han ikke!". Jeg er ikke en fanboy av Ronaldo, men jeg fatter frustrasjonen hans, jeg hadde nok mistet hodet for lenge siden hvis jeg hadde blitt klippt ned så mye. Det er vel det som kanskje vil få han til å ville skifte liga etterhvert? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Han fortjener å bli taklet litt ekstra etter alle gangene han har kastet seg uten å ha blitt taklet i det hele tatt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Han fortjener å bli taklet litt ekstra etter alle gangene han har kastet seg uten å ha blitt taklet i det hele tatt. Fantastisk argumentasjon. Honnør! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Han fortjener å bli taklet litt ekstra etter alle gangene han har kastet seg uten å ha blitt taklet i det hele tatt. Fantastisk argumentasjon. Honnør! Indeed. jeg har ikke så veldig mye til overs for Ronaldo, men jeg skjønner at han blir irritert når folk takler han som de gjør. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skjønner at Ronaldo blir irritert og frustrert. Men han har et holdningsproblem. Når ting går veien for han er han fantastisk og ustoppelig, men når ting går litt i dass blir han veldig fort sutrete. Det er veldig lett å se på kroppspråket hans. Fysisk og teknisk er han et av tidenes største talenter, men han kan også være utrolig irriterende, selv for sine egne fans. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er vel dessverre prisen man må betale for å ha verdensstjerner på lag... De er ofte svært sutrete når ting går de imot.... Det er det eg misliker mest med Ronaldo! Holdningen hans! Noen dør gjerne for laget, Ronaldo ofrer seg stort sett kun når det kan være til hans eget beste! Nå skal eg gå inn på united.no istedet for å spørre her når neste kamp er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå