Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Fordi jeg synes Stoke var helt på høyde med dere store deler av kampen og dere var jævlig dårlige. Hadde dere spilt som vi kjenner dere for å spille hadde dere vunnet dette lett og fortjent og det hadde jeg ikke hatt noen problemer med å innrømme.

Dessuten liker jeg jo ikke at dere vinner, det er det jo bare å innrømme med en gang. :)

Hvordan i faen kan du mene at et lag som ligger med alle mann i forsvar er på høyde med et lag som står så offensivt? Skjønner at det er Benitez filosofien som råder hos deg. Men i denne tråden er det offensiv fotball som teller.

@Danielzu, ja å de er et møkkalag.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel fortjent seier til United, men den satt faen meg langt inne. Ingen tvil om at flere av spillerne fortsatt sliter med jet lag. Ingen god kamp, forståelig nok, av United. De 3 poengene var viktigst i dag, så får heller finspillet komme senere når spillerne har fått restituert seg etter Japan turen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Stoke hadde fortjent bedre.

Not.

Stoke fortjenner stortap.

Edit: Rooney og Ronaldo fortjenner straff

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Vel fortjent seier til United, men den satt faen meg langt inne. Ingen tvil om at flere av spillerne fortsatt sliter med jet lag. Ingen god kamp, forståelig nok, av United. De 3 poengene var viktigst i dag, så får heller finspillet komme senere når spillerne har fått restituert seg etter Japan turen.

Spilte jo like dårlig som de gjorde før de dro til Japan, så skylder ikke på jetlag her.

Lenke til kommentar
Jeg synes forsåvidt det er fotjent med tre poeng til oss, Stoke spiller med 4 defensive midtbanespillere, og de eneste farlighetene de kom med var kontringer.

Men, vi suger fortsatt offensivt. Folk klager på Tevez, jeg klager på Rooney. Han er treg, dårlig med ball og dårlig til å posisjonere seg. Ronaldo var, som vanlig denne sesongen, forferdelig.

Veldig uenig når det gjelder Rooney. Han er da hverken treg eller dårlig med ball. Han posisjonerer seg litt rart i noen angrep, litt langt tilbake i banen, men han har geniale løp og gjennombrudd til tider.

Lenke til kommentar
Stoke sparker ihjel en fotball kamp. Å har null interesse for og spille fotball, sjansene de får kommer etter tabber hos United. At United skaper lite mot et lag som skyver og albuer mer enn de takler er ikke så merkelig.

Helt enig. Kjenner også dette igjen fra vår egen 0-0 kamp. United vinner som forventet, selv om denne kampen neppe blir husket særlig lenge.

Lenke til kommentar

Hatar sånne kampar. Det er jævlig deilig når vi vinner, men uutholdelig å sjå på. Det er også ein viss bismak i det heile når ein ser oppførselen til enkelte av spelarane våre. At kampen kunne blitt ein heilt anna med eit eller to raude kort til oss er det liten tvil om, men det er lite vi får gjort med det og ikkje stort meir kan de som kjem inn hit og forbannar oss, for at dommaren ikkje gjer jobben sin. Roon bør dessverre heilt klart ha raudt kort. Om Ronaldo ville fått gult eller raudt om dommaren såg hans situasjon veit eg ikkje, det kunne nok gått begge veiar, men vi kunne fort stått uten to viktige spelarar.

Ser ein vekk i frå dei situasjonane, så var det ein kamp som United, gjennom ballinnehav og sjansar(store sjansar var det ikkje mange av til nokon av laga) fortjente å vinne, men og dette er eit stort men, det betyr ikkje implisitt at Stoke fortjente å tape. Dei kjempa på den måten ein rekna med dei kom til å gjere, og til forskjell frå f.eks Sunderland, så prøvde dei seg framover i det minste i delar av kampen. All respekt til Stoke som prøvde.

Kampen var igjen litt skuffande frå vår side, for på ein skikkelig god dag, så ville nok kampen kunne vore avgjort litt tidligare. Det er likevel godt å sjå at vi kan vinne kampar mot sånne hardtkjempande lag, sjølv om at vi ikkje har alle dei faste spelarane på bana. Det syns eg også vi merka ganske godt, ettersom vi mangla det trøkket framover, som vi har fått med skikkelig gode offensive backar. Det vart heilt klart nødvendig å få inn Berbatov, og det var jo også med på å vinne kampen for oss. Og så dukkar plutselig Tevez opp, med ei matchvinnande scoring, av den typen som vi brukar å få frå han. Det er ikkje alltid så mange, men dei er ofte grueleg viktige.

Var vel danielzu som rekna med at verken Roon eller Ron får noko pepper frå FA i ettertid, og det er det jo ingen som veit, men samtidig så er vel ikkje FA kjent for å gå altfor stilt i dørene på OT, sjølv om at enkelte dommarar gjer feil i kampar med United involvert. Det hadde absolutt ikkje overraska meg om vi plutselig må klare oss uten begge i nokre kampar utover i sesongen.

Lenke til kommentar
Var vel danielzu som rekna med at verken Roon eller Ron får noko pepper frå FA i ettertid, og det er det jo ingen som veit, men samtidig så er vel ikkje FA kjent for å gå altfor stilt i dørene på OT, sjølv om at enkelte dommarar gjer feil i kampar med United involvert. Det hadde absolutt ikkje overraska meg om vi plutselig må klare oss uten begge i nokre kampar utover i sesongen.

Etter den totalt latterlige suspensjonen til Evra så tviler jeg på at de gjør noe.

Lenke til kommentar
Hatar sånne kampar. Det er jævlig deilig når vi vinner, men uutholdelig å sjå på. Det er også ein viss bismak i det heile når ein ser oppførselen til enkelte av spelarane våre. At kampen kunne blitt ein heilt anna med eit eller to raude kort til oss er det liten tvil om, men det er lite vi får gjort med det og ikkje stort meir kan de som kjem inn hit og forbannar oss, for at dommaren ikkje gjer jobben sin. Roon bør dessverre heilt klart ha raudt kort. Om Ronaldo ville fått gult eller raudt om dommaren såg hans situasjon veit eg ikkje, det kunne nok gått begge veiar, men vi kunne fort stått uten to viktige spelarar.

Ser ein vekk i frå dei situasjonane, så var det ein kamp som United, gjennom ballinnehav og sjansar(store sjansar var det ikkje mange av til nokon av laga) fortjente å vinne, men og dette er eit stort men, det betyr ikkje implisitt at Stoke fortjente å tape. Dei kjempa på den måten ein rekna med dei kom til å gjere, og til forskjell frå f.eks Sunderland, så prøvde dei seg framover i det minste i delar av kampen. All respekt til Stoke som prøvde.

Kampen var igjen litt skuffande frå vår side, for på ein skikkelig god dag, så ville nok kampen kunne vore avgjort litt tidligare. Det er likevel godt å sjå at vi kan vinne kampar mot sånne hardtkjempande lag, sjølv om at vi ikkje har alle dei faste spelarane på bana. Det syns eg også vi merka ganske godt, ettersom vi mangla det trøkket framover, som vi har fått med skikkelig gode offensive backar. Det vart heilt klart nødvendig å få inn Berbatov, og det var jo også med på å vinne kampen for oss. Og så dukkar plutselig Tevez opp, med ei matchvinnande scoring, av den typen som vi brukar å få frå han. Det er ikkje alltid så mange, men dei er ofte grueleg viktige.

Gotta love it :love: Herlige innlegg du har :thumbup: Meget enig

Lenke til kommentar

Når vi først scorer ved Tevez, så er det fortjent at vi vinner i dag. Vi spiller helt forferdelig i angrep, og kan ikke skylde på andre enn oss selv for at det tar så lang tid før målet kommer. Dette er Stokes måte å spille fotball på, noe vi ikke kan nekte dem. Når man ikke har spillere med fantastisk teknikk og offensiv teft, er faktisk hard defensiv jobbing måten å gjøre det på hvis de vil holde seg i PL. All honnør til dem, bortsett fra den kødden Wilkinson.

Men vi må virkelig finne ut av hvordan vi skal angripe når vi møter lag som legger seg bakpå, for det har kanskje vært et av de største problemene våre i år. Når vi har vunnet ligaen de siste sesongene har en taktikk hvor vi maler og maler som en stor maskin helt til vi knekker motstanderen fungert glimrende. For å få til det må vi organisere angrepet bedre, ha spillere som Carrick og Scholes sentralt, som kan prikke inn ballen hvor som helst, og ha backer som Rafael og Evra, slik at vi får doblet på kant.

Lenke til kommentar
Når vi først scorer ved Tevez, så er det fortjent at vi vinner i dag. Vi spiller helt forferdelig i angrep, og kan ikke skylde på andre enn oss selv for at det tar så lang tid før målet kommer. Dette er Stokes måte å spille fotball på, noe vi ikke kan nekte dem. Når man ikke har spillere med fantastisk teknikk og offensiv teft, er faktisk hard defensiv jobbing måten å gjøre det på hvis de vil holde seg i PL. All honnør til dem, bortsett fra den kødden Wilkinson.

Jeg gir honnør til lag som kjemper og takler fair. Men Stoke spiller ufint og usportslig. Null honnør.

Lenke til kommentar

Men vi må virkelig finne ut av hvordan vi skal angripe når vi møter lag som legger seg bakpå, for det har kanskje vært et av de største problemene våre i år. Når vi har vunnet ligaen de siste sesongene har en taktikk hvor vi maler og maler som en stor maskin helt til vi knekker motstanderen fungert glimrende. For å få til det må vi organisere angrepet bedre, ha spillere som Carrick og Scholes sentralt, som kan prikke inn ballen hvor som helst, og ha backer som Rafael og Evra, slik at vi får doblet på kant.

Ja, enig i det siste der. Kanskje bruke Anderson litt mere også.

Lenke til kommentar

For en slitsom kamp. Stoke kjempet enormt og hadde kanskje fortjent bedre pga det men det var mest rettferdig at vi vinner. Vi er flinke som er tolmodige og fikk det vi fortjente også.

Håper FA har rast fra seg litt nå slik at det ikke blir noe tull. Dommeren var dårlig begge veier. Fuller skulle vert utvist og Tevez var ikke offside når han var igjennom.

Jeg synes Park skulle fått sjangsen utover i kampen. Denne kampen ble en slosskamp og da trenger vi kjempere. Ikke tilfeldig at spillere som Tevez og Rooney markerte seg mens Ronaldo ble heller borte.

På en annen side så var planen klar mot Ronaldo. Spark han ned med en gang han har ballen, og kanskje var det også derfor vi vant kampen.

En skikkelig sliteseier.

Ja, enig i det siste der. Kanskje bruke Anderson litt mere også.

Neville reddet oss ihvertfall ved en anledning i dag. Jeg er ikke så sikker på om Rafael hadde tatt den headingen i mellom to Stoke spillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...