Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkar at vi heilt klart manglar litt ekstra framover. For det aller meste har vi grei kontroll bakover, men det skal vi også ha, sjølv med eit par andrevalg her og der. At forsvaret ikkje er heilt toppa, merkast kanskje aller best framover på bana. Neville har kommt til eit par ok innlegg og O'Shea har prøvd å vere med framover, men det er ikkje like kontant som når Pat stormar framover. I endel situasjonar nølar O'Shea litt for lenge, før han heller joggar tilbake enn å angripe ballen. Et par fine kombinasjonar, men på grunn av personellet på backane så må vi spele litt annaleis enn vi har gjort med f.eks Evra og Da Silva i dei posisjonane.

Vi har jo forsåvidt ballen ganske mykje, men det blir gjort altfor lite med den. United er fantastisk gode på å bryte ned lag gjennom ein heil kamp, men eg kunne godt tenkt meg å sett at vi prøvde å trykke enda litt hardare til, for med det tempoet ein spelar med så blir det litt enkelt for Stoke å forsvare seg. For meg ser det i det minste ut som at Stoke-forsvaret får problemer så fort ballen går fort og presist på få touch, men det har det blitt for lite av.

Offansivt så virkar ting litt fantasilaust. Ronaldo prøvar nesten ikkje mens verken Roon eller Tevez ser ut til å vere i sine mest sprudlande humør.

Vi får vel håpe på ein liten hårfønar i pausa, og kanskje litt friske bein utover i kampen, om vi har sånt etter Japan-turen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...