The Hoff Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ronaldo har faktisk blitt til verdens dårligste fotballspiller. ? hæ? Satt på spissen. Poenget mitt er at han ikke gjør noe bra. Han går ikke på raid, og omtrent halvpartene av pasningene ender opp hos en Stokespiller. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Forbanna irriterende at ALLE uansett hvor vi er så skal supporterne bue på Ronaldo... Da er det bra at det ser ut til at han takler det bedre enn for eksempel Berbatov. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hadde Ronaldo kommet til Bergen hadde nok jeg buet på han jeg også. WHY WHY WHY DELILAH. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 "Frispark i bra situasjon" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) "Frispark i bra situasjon" Hahahaha Fikk ikke med meg den Faen Rooney Endret 26. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ræva 1. omgang, dårlig med sjanser. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dårlig dårlig... Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 blir nesten kristen av detta her..................... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Blir ikke mye seriegull om vi fortsetter sånn. Hater de blå bortedraktene! Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det med at Ronaldo blir buet på er bare å sette seg tilbake å le av, la dem bare holde på, han spiller bedre da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det med at Ronaldo blir buet på er bare å sette seg tilbake å le av, la dem bare holde på, han spiller bedre da Han har nå IKKE gjort det enda... Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Merkar at vi heilt klart manglar litt ekstra framover. For det aller meste har vi grei kontroll bakover, men det skal vi også ha, sjølv med eit par andrevalg her og der. At forsvaret ikkje er heilt toppa, merkast kanskje aller best framover på bana. Neville har kommt til eit par ok innlegg og O'Shea har prøvd å vere med framover, men det er ikkje like kontant som når Pat stormar framover. I endel situasjonar nølar O'Shea litt for lenge, før han heller joggar tilbake enn å angripe ballen. Et par fine kombinasjonar, men på grunn av personellet på backane så må vi spele litt annaleis enn vi har gjort med f.eks Evra og Da Silva i dei posisjonane. Vi har jo forsåvidt ballen ganske mykje, men det blir gjort altfor lite med den. United er fantastisk gode på å bryte ned lag gjennom ein heil kamp, men eg kunne godt tenkt meg å sett at vi prøvde å trykke enda litt hardare til, for med det tempoet ein spelar med så blir det litt enkelt for Stoke å forsvare seg. For meg ser det i det minste ut som at Stoke-forsvaret får problemer så fort ballen går fort og presist på få touch, men det har det blitt for lite av. Offansivt så virkar ting litt fantasilaust. Ronaldo prøvar nesten ikkje mens verken Roon eller Tevez ser ut til å vere i sine mest sprudlande humør. Vi får vel håpe på ein liten hårfønar i pausa, og kanskje litt friske bein utover i kampen, om vi har sånt etter Japan-turen. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det med at Ronaldo blir buet på er bare å sette seg tilbake å le av, la dem bare holde på, han spiller bedre da Han har ikke akkurat vært den beste på banen gitt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen er vel overasket over dette? Så det med en gang jeg så lagoppstillingene. Dette blir hardt. Spiller som en gjeng med sauer. Ryan Giggs kan faen ikke slå cornere for fem flate øre. Ronaldo er elendig, Tevez er elendig, O'Shea er elendig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 det med at Ronaldo blir buet på er bare å sette seg tilbake å le av, la dem bare holde på, han spiller bedre da Han har nå IKKE gjort det enda... Alle kan ha en dårlig dag, men bare vent å se Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Håper vi får se Berbatov fra start i andreomgang. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 O'Shea har hvert fall blitt litt mer offensivt enn sist, men Ronaldo... Uff, han takler det bare ikke idag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Få inn Berbatov for Tevez og putt innpå Park for Giggs. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Håper vi får se Berbatov fra start i andreomgang. Enig. Berbatov inn, en eller annen ut. Samme hvem det er egentlig, kanskje med unntak av Rooney. Endret 26. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det er en god prestasjon hvis Stoke kommer seg unna med poeng her. Men jeg tror nok at dere vil putte et par på tampen her. Tror andreomgangen vil utarte seg annerledes enn den første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå