Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

VDS

Rafael - Vidic - Ferdinand - O'Shea

Ronaldo - Carrick - Anderson - Nani

Rooney - Berbatov

- Evans inn for Vidic/Ferdinand.

- Kanskje Scholes/Fletcher på midten.

- Tevez fra start?

Jeg håper Rafael, Evans og Nani får sjansen fra start i morgen. Viktig å spare spillere også, fordi vi har tre kamper på ni dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror vi faktisk skal få slite mot Boro jeg. Tror de er veldig ivrig på å vinne, men får håpe vi er det også. Tror vi selfølgelig vinner, men blir ikke lett !

0 stress i jogedrees vi vinner mot boro. Imorra blir det difg, soke skal slås vi si skal vinne Pl vi må benutte sjanse nnå gutta boys. 4-2. Berbatov x 4 lett. liverpool og chels taper

980

red army ffs!

Lenke til kommentar

Om Boro har samme gameplan som i høst (spille dårlig i forsvar og satse på 0-0) så tror jeg vi har mindre å frykte fra dem enn Stoke og Southampton borte.

Jeg synes også at Chelsea har gitt oss alle muligheter. De har en luke poengmessig men vi er likt om vi tar hengekampene (som er to hjemmekamper). Vi har egentlig alt i våre hender. Jeg trodde ikke vi skulle ligge så bra an i romjula.

Spiller vi kynisk borte og bra hjemme så har vi alle muligheter. Chelsea har mye verre kamper enn oss i vinter og kan få slite

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Tror vi faktisk skal få slite mot Boro jeg. Tror de er veldig ivrig på å vinne, men får håpe vi er det også. Tror vi selfølgelig vinner, men blir ikke lett !

0 stress i jogedrees vi vinner mot boro. Imorra blir det difg, soke skal slås vi si skal vinne Pl vi må benutte sjanse nnå gutta boys. 4-2. Berbatov x 4 lett. liverpool og chels taper

980

red army ffs!

Noen som har drukket bittelitt for mye? :fun::lol:

Jeg føler meg trygg på seier idag, jeg vet stoke har imponert, men alt avhenger egentlig av hva lagoppstillinga blir

Endret av LuckyNr7
Lenke til kommentar
Uff og Huff.

Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster?

Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet.

Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren.

PIG derimot....

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:roll:

Gerrard eier!!

Se filmen hos Youtube

Ronaldo derimot...

:roll:

Lenke til kommentar
Den siste der er så jævlig stygg av Cole. Strak fot med sikte rett mot ankelen, skulle nesten ønske at slike taklinger ga opptil 6 mnd karantene, fotballen, og særlig den engelske, har blitt litt for rå.

Er en del av fotballen, å tror ikke Cole mener å treffe slik han gjør. Det er en av bakdelen med så høyt tempo som den Engelske holder, jeg for min del velger å akseptere at slikt skjer. Så får det være dommerens oppgave om han viser ut eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...