kandinsky Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fått inn en ny Peter den store. hehe. Han er grunnen til att jeg holder med United. var mitt forbilde når jeg var yngre. Hvem er det folk ønsker seg av keepere da hvis man skal kjøpe inn noen solide? Schmeichel Hente tilbake Barthez kanskje! (har-ikke-sovet-på-20-timer-humor) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Husker godt Pompey-matchen. Satt på buss hjemover fra alpene, og fikk mld av kompis. Ble helt fra meg over at vi hadde tapt, fordi jeg trodde det var i ligaen. Jeg ble faktisk "lettet" da jeg flere timer senere husket at det var cup. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Uff og Huff.Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Foster har også en sånn. Endret 25. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ligger video ca 2 sider tilbake. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Uff og Huff.Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Uff og Huff.Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Uff og Huff.Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Lol, var vel mer et vittig poeng. Ikke noe som skulle konstatere fakta. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg hadde putta den, Ronaldo. Endret 25. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Sovet litt lite i natt? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Gleder meg til kamp! Er en fin fotballdag i morgen! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Får faen meg ikke sett kampen i mårra jeg. det ødelegger hele jula Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/24/sport/f...urinho/4147958/ - Mourinho sier at han en eller annen gang vil tilbake til England. Jeg tenker stadig mer på om Mourinho vil kunne være en mulig erstatter for SAF. Fyren kan virke som en idiot til tider, men jeg tror også han gjør alt han kan for at laget han trener skal vinne og er en veldig god manager. Så, men enda noen år på toppniva under beltet? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Sovet litt lite i natt? Har du sovnet lite i natt? Tipper du bare leste "Ronaldo suger!!!11!" og så videoen. Les innlegget skikkelig før du kommer med sånne spydigheter Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/24/sport/f...urinho/4147958/ - Mourinho sier at han en eller annen gang vil tilbake til England. Jeg tenker stadig mer på om Mourinho vil kunne være en mulig erstatter for SAF. Fyren kan virke som en idiot til tider, men jeg tror også han gjør alt han kan for at laget han trener skal vinne og er en veldig god manager. Så, men enda noen år på toppniva under beltet? Hadde ikke likt den. Jeg vet ikke hvor god en manager han er men han oppfører seg som en drittsekk. Han har vert et negativt bilde utad i både Chelsea og Inter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mourinho - Nei takk Hiddink - Ja takk Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hiddink blir aldri i en klubb i over ti år. Vil mye heller ha ONeal eller Sparky. Endret 25. desember 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Uff og Huff.Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Vet ikke hvordan jeg skal tolke innlegget ditt,så jeg gir deg derfor 2 svar. Svar 1:Hvis du er seriøs i ditt innlegg,må du finne deg en annen måte å debattere på.Noen debattanter på dette foraet har en helt underlig måte å svare på innlegg. Hvordan i all verden kan du hevde at jeg ikke ser United kamper?Jeg ser alle,uansett utfall,uansett lengde! Eneste kampen jeg har gått glipp av siste åra er Arsenal - United som endte 2-2 sist sesong! PIG er i mine øyne en keeper i Barthez klassen...Ergo ikke god nok som førstevalg(selv om Barthez utrolig nok var det i sin tid). Foster derimot har jeg umåtelig stor tro på.Og det er mange faktorer til det,feltarbeidet,kommunikasjonen med forsvarerne,refleks på strek etc... Men dette er min mening.Hvis du har lyst å slenge ut fra intet at jeg ikke ser MUFC kamper så får det bli din sak. Svar 2: Fanny,but not that fanny. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 DU må lese innleggene!! Han sa at " du så sikkert ikke KAMPEN engang" KAMPEN!! Han har aldri hevdet at du ikke ser MUFC kamper Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Tåpelig påstand. Du kan ikke dømme PIG etter en kamp, eller en youtube klipp. Du så sikkert ikke kampen engang. Akkurat som jeg skal vise denne videoen og si: Ronaldo suger!! Sovet litt lite i natt? Har du sovnet lite i natt? Tipper du bare leste "Ronaldo suger!!!11!" og så videoen. Les innlegget skikkelig før du kommer med sånne spydigheter Jeg burde vel egentlig tatt vekk "Ronaldo suger!!" også når jeg først tok vekk videoen. Du tippet feil med andre ord. Poenget mitt var at det er ingen grunn til å hisse seg opp over en liten video Corey postet av Kuz. Han sa vel heller ikke at han dømte ham etter bare den tabben, og hvordan du kan tro det er for meg uforståelig. Jeg er sikker på at Corey har sett en haug med kamper der PIG har stått i mål både forrige sesong og denne sesongen. Edit: Ok, det var ikke direkte uforståelig, men det er jo temmelig obvious at han ikke var seriøs når det gjaldt videoen. Endret 26. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Corey: hva er det Kuszczak har gjort som gjør at du ikke har tro på han da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå