banansplitt™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det var 2 mot 2. Rooney og Anderson gikk på mannen med ball, og dermed ble Baros spilt fri. PIG hadde ingen andre alternativer enn å prøve en ren takling på Baros, men mislykkes. Rooney var ikke på linja før etter at dette hadde skjedd. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 PIG ødela for oss i FA-cup kampen mot Portsmouth i våres. VDS ble byttet ut til pause, og så fikk PIG rødt kort/Pompey straffe. Rio måtte stå i mål, og vi tapte kampen... PIG var den eneste av de tre bakerste som ikke gjorde noen feil. Rooney og Anderson gjorde en megatabbe med å gå på samme spiller. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Får vel ønske alle dere Manchester United fans en god jul også da. God jul! Må det nye året bringe en bra og spennende kamp om ligatittelen. Hehe takk for det, det er bare vi Manchester United supportere som sitter på julekvelden og småkrangler Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Så situasjonen på YT nå, og der ser jeg at Rooney og Andy løper ved siden av hverandre. Nå er ikke Roon en forsvarsspiller, men synes han kunne gjort det litt bedre. http://www.youtube.com/watch?v=SHBVBhvsUJw Og hva er det Andy driver med (3:16)? Prøver å skjerme ballen... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det de skulle ha gjort er å gå på hver sin mann. En må dekke Baros. Spilleren med ballen er på vei bort fra mål og er ikke i en farlig posisjon. Det er temmelig enkelt å få ballen i retning Baros og da er han alene med keeper. Keeper må ut. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 enig med Points og Limbeck. Keeper må ut der, han har egentlig ikke noe valg og er ganske uheldig som drar med seg spiller. Skal for øvrig nevnes at den kampen der er tidenes ran. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 1. Ronaldo skulle ha hatt straffe i første omgang 2. Rooney/Tevez skulle ha scoret på en STOR mulighet mot bare en motspiller 3. Evra traff stanga 4. Carrick trenger bare å dytte ballen i mål, men utroligvis greier han å bomme på ballen slik at forsvareren kan sparke ballen ut Og så scorer Pompey på den eneste muligheten de har i hele kampen... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Uff og Huff. Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster? Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet. Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren. PIG derimot.... name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Stygg sak :!: Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) PIG derimot.... Hvis du skal være spydig mot en av keeperne så bør du kanskje passe på at den andre ikke har gjort akkurat det samme. Men Kuszczak har vist hva som bor i han han også. Endret 24. desember 2008 av Manx Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Han har ikke sluppet inn så mye da. Var det han som sto mot Chelsea? Han var ikke feilplasert da. Kan egentlig ikke huske så mange feilplaseringer. Dårlig rekkevidde har jeg ingen forståelse av. Jeg skal være enig med at han kan bli bedre i feltet. Men jeg er stort sett imponert Hvem som er bedre og som vill komme da? Foster er bedre. Når Van der Sar drar? Vel stort sett alle keepere i verden vil nok komme til United. PIG tar gale avgjørelser når han skal ut i felt, og han har elendig kommunikasjon med forsvaret. Å ja han har en rekkevidde som er dårlig, mye kommer av lite kamper å er dermed det lille halvsekundet for sein. Ser ikke på han som noe erstatter for VDS. Han er ikke en galen til andre keeper å være selv om han har en god del skjønnhetsfeil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå må vi ikke glemme fotarbeidet hans, forferdelig! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 PIG derimot.... Hvis du skal være spydig mot en av keeperne så bør du kanskje passe på at den andre ikke har gjort akkurat det samme. Jeg sa vel lite eller ingenting som kan oppfattes som spydig? Give me a break! Den siste videoen du gir link til er jo en redning i keeperhjørnet.Hadde den gått inn,hadde den for min del gått i kategorien tabbe,enn superredning når han først gjorde det. Foster er i mine øyne en mye bedre allround keeper enn PIG noengang kan bli. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hadde garantert ikke v?rt en tabbe om den hadde gått inn. PIG og Foster stiller likt for meg, men kan umulig fylle VDS rolle. Vi trenger etter min mening en kjempe av en keeper som er god i feltet, en mot en, strålende til å posisjonere seg og en god shotstopper. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Føler vi burde å prøve å satse på Foster. Å heller kjøpe oss en 2-keeper som er ung og har talent. I sommer så vi vell litt på Sergio Asenjo eller hva han heter.? Spiller vell for Valladolid, vist jeg ikke husker helt feil! Har sett og hørt masse bra om han. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi har allerede Amos som er lovende. Jeg vil ha en strålende keeper som sisteskanse. Jeg ser ikke potensialet til hverken PIG eller Foster der, og mener vi burde selge. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fått inn en ny Peter den store. hehe. Han er grunnen til att jeg holder med United. var mitt forbilde når jeg var yngre. Hvem er det folk ønsker seg av keepere da hvis man skal kjøpe inn noen solide? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk Berbatov-drakt til jul. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk Berbatov-drakt til jul. Grattis Hjemme eller bortedrakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå