Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PIG ødela for oss i FA-cup kampen mot Portsmouth i våres. VDS ble byttet ut til pause, og så fikk PIG rødt kort/Pompey straffe. Rio måtte stå i mål, og vi tapte kampen...

PIG var den eneste av de tre bakerste som ikke gjorde noen feil. Rooney og Anderson gjorde en megatabbe med å gå på samme spiller.

Lenke til kommentar

1. Ronaldo skulle ha hatt straffe i første omgang

2. Rooney/Tevez skulle ha scoret på en STOR mulighet mot bare en motspiller

3. Evra traff stanga

4. Carrick trenger bare å dytte ballen i mål, men utroligvis greier han å bomme på ballen slik at forsvareren kan sparke ballen ut

Og så scorer Pompey på den eneste muligheten de har i hele kampen...

Lenke til kommentar

Uff og Huff.

Hvorfor i all verden skal vi foretrekke PIG foran Foster?

Se på hvilke fantomredninger Foster gjorde mot feks Derby ifjor,når han var småskadet.

Der viste han egentlig for meg hva som bor i fyren.

PIG derimot....

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

:roll:

Lenke til kommentar
Han har ikke sluppet inn så mye da. Var det han som sto mot Chelsea? Han var ikke feilplasert da. Kan egentlig ikke huske så mange feilplaseringer. Dårlig rekkevidde har jeg ingen forståelse av. Jeg skal være enig med at han kan bli bedre i feltet. Men jeg er stort sett imponert

Hvem som er bedre og som vill komme da?

Foster er bedre. Når Van der Sar drar? Vel stort sett alle keepere i verden vil nok komme til United. PIG tar gale avgjørelser når han skal ut i felt, og han har elendig kommunikasjon med forsvaret. Å ja han har en rekkevidde som er dårlig, mye kommer av lite kamper å er dermed det lille halvsekundet for sein. Ser ikke på han som noe erstatter for VDS. Han er ikke en galen til andre keeper å være selv om han har en god del skjønnhetsfeil.

Lenke til kommentar
PIG derimot....

:roll:

Hvis du skal være spydig mot en av keeperne så bør du kanskje passe på at den andre ikke har gjort akkurat det samme.

Jeg sa vel lite eller ingenting som kan oppfattes som spydig?

Give me a break!

Den siste videoen du gir link til er jo en redning i keeperhjørnet.Hadde den gått inn,hadde den for min del gått i kategorien tabbe,enn superredning når han først gjorde det.

Foster er i mine øyne en mye bedre allround keeper enn PIG noengang kan bli.

Men det er min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...