Nistelrooy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det der gjelder ikke som en link engang. Kildekritikken til enkelte er skremmende dårlig. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Navnet sier jo sitt. Jeg har aldri forsvart filming, å at du går for indirekte personangrep er lavmål. Det å starte krangling med meg om laget du holder med her i denne tråden er det samme som å helle bensin på bål. Jeg har absolutt ingenting til overs for pool, det må folk bare innse, jeg sier nøyaktig det jeg mener, så lenge det ikke er angrep på noen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Når pressen spør Gerrard hva han syntes om filming sier han selvfølgelig at det er dårlig. Men når han sier at det er dårlig flere ganger, på mange forskjellige måter, og gjør det selv, da er han dum. Det er spesielt dumt å filme i viktige kamper, som f.eks i Champions League finalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul! :xmas: Og nei, vi trenger ikke flere keepere. VDS har ca. et år igjen, og så har vi også to gode keepere i PIG og Foster. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul Jeg syntes vi burde kikke etter keepere, syntes ikke Foster eller PIG har bevist at de er gode nok. Foster burde muligens få flere sjangser.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul Jeg syntes vi burde kikke etter keepere, syntes ikke Foster eller PIG har bevist at de er gode nok. Foster burde muligens få flere sjangser.. Er igrunn enig, men for å være ærlig forstår jeg ikke helt hva som skjer på keeperplassen hos oss for tiden. PIG har vel bevist opp til flere ganger at han ikke er den keeperen vi trenger, så hvorfor får han fortsatt spilletid? Foster derimot, kan utvikle seg til å bli en god keeper, men det virker som om han er blitt henvist til tredjeplassen for tiden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Foster er skadet da... Eller har vært det i det siste. Endret 24. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul fellow United-fans! Vi vinner på Boxing Day! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Flere av disse såkalte "filmingene" er slettes ikke filming. Det er forskjell på å kaste seg lett og filme. Det er ikke galt å kaste seg hvis man får ett dytt i ryggen som gjør at du mister muligheten til og nå ballen for eksempel. Jeg søkte på Rooney og giggs dive og fant tvilsomme situasjoner der også, men gidder ikke lage noe sirkus av den grunn. Seriøst mann,hvis du "så" videoene i disse linkene,ville du jo forstått med en gang hvorfor vi diskuterer Gerrard som diver in the first place! Ronaldo diver og holder kjeft om det,Rooney diver og holder kjeft om det. Gerrard Diver og går ut i media og sier "jeg hater divere!Hadde di spilt på mitt lag hadde di fått hørt det!" Comprende??? Edit:Skriveleif Rooney diver og går ut og beklager sin idiotiske oppførsel Og god jul til dere alle Lenke til kommentar
Corey Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Rooney diver og går ut og beklager sin idiotiske oppførsel Jeg hadde tenkt å skrive det,but somehow it slipped my mind Tenkte jeg skulle poste en klassisk video som ALLTID får meg i godt humør. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Helt utrolig at dette er fra inni Old Trafford.Jo lenger ut du ser,jo mer tar folk av HVILKEN STEMNING! God Jul og Godt Nyttår,allihoppa! Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Riktig god jul til alle Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul, boys. Kanskje jeg blir enda mer aktiv her neste år. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul Manchester United fans Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Drekk og pul, trivelig jul! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul alle sammen! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul! Syntest Foster bør få sjansen til å spille mer. Så syntest jeg vi burde å finne oss en ung keeper. 19 - 23 år talent. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God Jul! Syntest Foster bør få sjansen til å spille mer. Så syntest jeg vi burde å finne oss en ung keeper. 19 - 23 år talent. Ben Amos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå