Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navnet sier jo sitt.

Jeg har aldri forsvart filming, å at du går for indirekte personangrep er lavmål.

Det å starte krangling med meg om laget du holder med her i denne tråden er det samme som å helle bensin på bål.

Jeg har absolutt ingenting til overs for pool, det må folk bare innse, jeg sier nøyaktig det jeg mener, så lenge det ikke er angrep på noen.

Lenke til kommentar

Når pressen spør Gerrard hva han syntes om filming sier han selvfølgelig at det er dårlig. Men når han sier at det er dårlig flere ganger, på mange forskjellige måter, og gjør det selv, da er han dum. Det er spesielt dumt å filme i viktige kamper, som f.eks i Champions League finalen.

Lenke til kommentar
God jul :xmas:

Jeg syntes vi burde kikke etter keepere, syntes ikke Foster eller PIG har bevist at de er gode nok. Foster burde muligens få flere sjangser..

Er igrunn enig, men for å være ærlig forstår jeg ikke helt hva som skjer på keeperplassen hos oss for tiden. PIG har vel bevist opp til flere ganger at han ikke er den keeperen vi trenger, så hvorfor får han fortsatt spilletid? Foster derimot, kan utvikle seg til å bli en god keeper, men det virker som om han er blitt henvist til tredjeplassen for tiden.

Lenke til kommentar

Flere av disse såkalte "filmingene" er slettes ikke filming. Det er forskjell på å kaste seg lett og filme. Det er ikke galt å kaste seg hvis man får ett dytt i ryggen som gjør at du mister muligheten til og nå ballen for eksempel.

Jeg søkte på Rooney og giggs dive og fant tvilsomme situasjoner der også, men gidder ikke lage noe sirkus av den grunn.

Seriøst mann,hvis du "så" videoene i disse linkene,ville du jo forstått med en gang hvorfor vi diskuterer Gerrard som diver in the first place!

Ronaldo diver og holder kjeft om det,Rooney diver og holder kjeft om det.

Gerrard Diver og går ut i media og sier "jeg hater divere!Hadde di spilt på mitt lag hadde di fått hørt det!"

Comprende???

Edit:Skriveleif

Rooney diver og går ut og beklager sin idiotiske oppførsel ;)

Og god jul til dere alle :xmas:

Lenke til kommentar
Rooney diver og går ut og beklager sin idiotiske oppførsel ;)

Jeg hadde tenkt å skrive det,but somehow it slipped my mind :whistle:

Tenkte jeg skulle poste en klassisk video som ALLTID får meg i godt humør.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Helt utrolig at dette er fra inni Old Trafford.Jo lenger ut du ser,jo mer tar folk av :D

HVILKEN STEMNING!

God Jul og Godt Nyttår,allihoppa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...