SpencerReid Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Sit down, madam. I'll help you up Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flere av disse såkalte "filmingene" er slettes ikke filming. Det er forskjell på å kaste seg lett og filme. Det er ikke galt å kaste seg hvis man får ett dytt i ryggen som gjør at du mister muligheten til og nå ballen for eksempel. Jeg søkte på Rooney og giggs dive og fant tvilsomme situasjoner der også, men gidder ikke lage noe sirkus av den grunn. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva er forskjellen på å "kaste seg lett" og filme da? Og HVORFOR skal en kaste seg lett? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Blir du sparket i foten kan du kaste deg selv om du ikke egentlig er helt nødt til det Edit: Dårlig formulert :s Endret 23. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan går det med forhandlingene med de 2 serbiske gutta a? Vist Madrid snapper de forren trynet våres blir jeg sinna. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Han ene som har vært i søkelyset mest sier at han vil til United og håper forhandlingene går i orden. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Den store forskjellen på Ronaldo og Gerrard sine dives, er at Ronaldo faktisk er flink til å få det til å se ut som han blir tatt, Gerrard derimot blir tatt av en usynlig snømann som liker å henge rundtom innenfor 16 meteren. Ikke at jeg støtter Ronaldo sin filming, men han er en flinkere filmer enn liverpool sin filmer, alt som er bedre enn liverpool er bra! unntatt å skåre mest selvmål, men der knuser liverpool oss alikevel.. Jeg måtte bare!! Endret 23. desember 2008 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den store forskjellen på Ronaldo og Gerrard sine dives, er at Ronaldo faktisk er flink til å få det til å se ut som han blir tatt, Gerrard derimot blir tatt av en usynlig snømann som liker å henge rundtom innenfor 16 meteren. Ikke at jeg støtter Ronaldo sin filming, men han er en flinkere filmer enn liverpool sin filmer, alt som er bedre enn liverpool er bra! unntatt å skåre mest selvmål, men der knuser liverpool oss alikevel.. Jeg måtte bare!! Filming er filming, skal ikke skje uansett hvor flink skuespiller man er. Ting går fort, fansen lager pipekonsert som igjen gjør at dommeren må reagere raskt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den store forskjellen på Ronaldo og Gerrard sine dives, er at Ronaldo faktisk er flink til å få det til å se ut som han blir tatt, Gerrard derimot blir tatt av en usynlig snømann som liker å henge rundtom innenfor 16 meteren. Ikke at jeg støtter Ronaldo sin filming, men han er en flinkere filmer enn liverpool sin filmer, alt som er bedre enn liverpool er bra! unntatt å skåre mest selvmål, men der knuser liverpool oss alikevel.. Jeg måtte bare!! Ærlig talt så er det Gerrard som er den beste Diveren av de to! Han leverer flere stødige og troverdige fall, Ronaldo er bare nok et eksempel på standarde Sør Amerikanske-rullinger, det ser ikke troverdig ut for fem flate øre. Gerrard lever på Image sitt, og detter som regel på en merkelig (Klønete) men annerledes og bra måte. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flere av disse såkalte "filmingene" er slettes ikke filming. Det er forskjell på å kaste seg lett og filme. Det er ikke galt å kaste seg hvis man får ett dytt i ryggen som gjør at du mister muligheten til og nå ballen for eksempel. Bortforklaringer, vi kaller en spade for en spade, og det er filming uansett hvor hardt det må være å innrømme. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 bruno99, er du 9 år? Må bare spørre, man vet aldri. Du skjønner, det var plutselig en 9-åring som prata på en server på TF2 idag. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Flere av disse såkalte "filmingene" er slettes ikke filming. Det er forskjell på å kaste seg lett og filme. Det er ikke galt å kaste seg hvis man får ett dytt i ryggen som gjør at du mister muligheten til og nå ballen for eksempel. Jeg søkte på Rooney og giggs dive og fant tvilsomme situasjoner der også, men gidder ikke lage noe sirkus av den grunn. Jesus, du skjønner jo virkelig ikke poenget her. Vet du hva en hykler er? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jesus, du skjønner jo virkelig ikke poenget her. Vet du hva en hykler er? Ikke bland inn Jesus i bildet, detta er mellom Bruno99 og Oss Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Nightkeeper: Du må gi de litt tid! Eg har små problemer med å akseptere at en som holder med Liverpool som fotball lag trenger litt tid for å skjønne hva problemet her går ut på.... Men for de utolmodige: Rooney filmer og får pepper av oss. Ronaldo filmer og får pepper av oss. Gerrard sier han hater filming, og sier at ronaldo og co ødelegger fotballen, så går han ut på banen og gjør akkurat det samme, og får SKRYT av pools supportere! Vet ikke hvem som er mest tragisk. Kommer høyt opp på lista både supportere og Gerrard! Edit: Er helt utrolig at det faktisk blir forsvart sånne åpenbare idiotting! Husker når Rooney filmet i en PL kamp for et par uker siden! Tror det ble 2 sider med kritikk mot han! FRA OSS! Og eg har HUNDRE INNLEGG PR SIDE! Endret 23. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nightkeeper: Du må gi de litt tid! Eg har små problemer med å akseptere at en som holder med Liverpool som fotball lag trenger litt tid for å skjønne hva problemet her går ut på.... Men for de utolmodige: Rooney filmer og får pepper av oss. Ronaldo filmer og får pepper av oss. Gerrard sier han hater filming, og sier at ronaldo og co ødelegger fotballen, så går han ut på banen og gjør akkurat det samme, og får SKRYT av pools supportere! Vet ikke hvem som er mest tragisk. Kommer høyt opp på lista både supportere og Gerrard! Edit: Er helt utrolig at det faktisk blir forsvart sånne åpenbare idiotting! Husker når Rooney filmet i en PL kamp for et par uker siden! Tror det ble 2 sider med kritikk mot han! FRA OSS! Og eg har HUNDRE INNLEGG PR SIDE! Fins det noe som helst positivt med/i Looserpool leiren??!! Neppe! Alt er totalt tragisk som gjelder pool. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Alt er tragisk når det gjelder ditt innlegg også Luckynr7. Navnet sier jo sitt. Forsvarer ikke filming og har aldri gjort det. Og jeg vet hva dere snakker om, jeg elsker Gerrard, men han han være litt dust noen ganger. Vi tar eksempel i Blackburn kampen i fjor da han filmer for å få straffe og har gått ut i media et par uker før og sagt at han er i mot det. Dog det er ikke spesielt ofte jeg ser noen fra Liverpool filme, faktisk ikke så ofte på United heller utenom Ronaldo. Men over til poenget - jeg skammer meg når noen på mitt lag filmer og vil alltid gjøre det. Så bare ikke våg og si at jeg forsvarer det! For det har jeg aldri gjort. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Han har vel aldri sagt at akkurat du forsvarer han heller. Han nevnte bare Liverpool-supportere generelt, men det finnes sikkert noen få unntak, slik som deg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) bruno99, er du 9 år? Må bare spørre, man vet aldri.Du skjønner, det var plutselig en 9-åring som prata på en server på TF2 idag. Nope. Var det en der som het bruno99 eller het han bare 99? </a> </a> Jesus, du skjønner jo virkelig ikke poenget her. Vet du hva en hykler er? Ja. Jeg sier bare at enkelte av situasjonene i videon ikke er direkte filming. Men nå er jeg liverpool supporter da Endret 23. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men over til poenget - jeg skammer meg når noen på mitt lag filmer og vil alltid gjøre det. Så bare ikke våg og si at jeg forsvarer det! For det har jeg aldri gjort. Me too! Vil ikke se det! Og har da aldri sagt det til deg??? Men nå er jeg liverpool supporter da Seriøst?? Trodde du var OK eg.... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men over til poenget - jeg skammer meg når noen på mitt lag filmer og vil alltid gjøre det. Så bare ikke våg og si at jeg forsvarer det! For det har jeg aldri gjort. Me too! Vil ikke se det! Og har da aldri sagt det til deg??? "fotballen, så går han ut på banen og gjør akkurat det samme, og får SKRYT av pools supportere!" Tolket det som om du mente meg også, siden jeg er Liverpool supporter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå