Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gerrard har filmet, men på sin tiårs-lange karriere er ikke fire-fem dive, så skrekkelig mye.

Ja, går ofte for straffer, greit nok... Men det er da vitterlig en helt annen ting enn å filme.

I min verden er det stor forskjell på å dive, som skjer uten berøring, og konstruering av frispark. Å sitte å se situasjoner i slow motion gir ikke riktig bilde av en hendelse. Fotballen i dag spilles i et voldsomt tempo og det skal ikke rare berøringa til før en spiller mister balansen (ronaldo feks?). Dette er noe de som stadig vekk trekker fram diving aldri vil forstå.

Lenke til kommentar

Veldigsaklig: Hvis du hadde giddet å lese innleggene istedet for å bare lese

:love: Gerrard :love: så hadde du sett at de vi skriver er:

Gerrard er ikke noe bedre enn andre! MEN han uttaler seg som om han er det!

Derfor er han en dritt!

En som filmer og jukser er bare irriterende! En som filmer og jukser samtidig som han "hever seg over denslags" er latterlig!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Sant det, han burde ikke si det og skite litt på leggen på den måten.

Anyway, å skrape frem tre-fire filminger på sine 10år må sies og ikke være spessielt gale. Tipper både scholes m/flere har diva i kampens hete, og sikkert en gang i sin tid sagt at de har tatt helt avstand fra filming selv.

Lenke til kommentar
Sant det, han burde ikke si det og skite litt på leggen på den måten.

Anyway, å skrape frem tre-fire filminger på sine 10år må sies og ikke være spessielt gale. Tipper både scholes m/flere har diva i kampens hete, og sikkert en gang i sin tid sagt at de har tatt helt avstand fra filming selv.

Tre-fire faktisk. :ermm:

I 2005 filmet han seg til et CL-trofé. Det syns jeg er "spessielt gale".

Lenke til kommentar
Han er og blir en dritt...

Hva er det som gjør Gerrard til en større "dritt" enn Ronaldo f.eks.?

Ronaldo har aldri benektet at han faller lett. Gerrard derimot kritiserer andre for å filme, når han selv gjør det. Captain hypocrit.

Hatet har vel strengt talt mer med at Gerrard er fantastisk god fotballspiller som spiller på Liverpool ;)

Som ditt mot Ronaldo.

Men de har et poeng da. At Gerrard kritiserer spillere som filmer er langt over streken

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar

Hvis en eller annen fra pools leiren kommer inn og forsvarer Gerrard etter det siste klippet der så begynner eg å lure!

Hahahahahaah!

Edit: Men når eg tenker meg om så blir eg igrunn ikke overrasket hvis det skjer!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...