Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

<Er det forresten noen som med hånd på hjertet tror at united klarer å ta poeng på broa?

 

Om vi får forsvaret tilbake og i form kan vi ta poeng. Vi trenger slossere som Vidic og kyniske spillere som Gary. Vi er gode nok til å scåre på Chelsea. Så får vi se hvor mange vi slipper inn.

 

En ting som kan slå posetivt ut er at vi nå antagelig må angripe på brua. Vi har vert gode i angrep i år. Vi har ikke spilt en kamp uten å scåre mål siden 17 desember mot West Ham.

 

Vi måtte for eks. angripe Roma etter borte kampen...... Dog sånne kamper er det sjelden man ser

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen, Rio ute i 2 uker...

Det er no jævla surt tap i forsvaret.

Dem får gjøre sitt beste på Tirsdag, og returkampen vinner United :thumbup:

Da er Evra,Gary og Saha tilbake...

Synd at vi får så mange skader i seriefinalen som er avgjørende nå, og det siste vi

trengte var en skade til. :no:

Lenke til kommentar
Faen, Rio ute i 2 uker...

Det er no jævla surt tap i forsvaret.

Dem får gjøre sitt beste på Tirsdag, og returkampen vinner United :thumbup:

Da er Evra,Gary og Saha tilbake...

Synd at vi får så mange skader i seriefinalen som er avgjørende nå, og det siste vi

trengte var en skade til.  :no:

8441756[/snapback]

joda, men evra er klar for hjemmekampen mot milan han..

Lenke til kommentar
Ja, bra at Evra er tilbake og bruker Heinze som stopper det er greit.

Men det er en skadeforbannelse over United nå.

Har ikke råd til en skade til.

8442817[/snapback]

hehe, får vi en skade til i forsvar nå er vi doomed :p

men jeg satt og så litt på milan-cagliari(elns.), milan hadde store problemer når cagliari satte høy fart mot mål. Dette er jo en fordel vi kan skaffe oss ved ronaldo, evra(?), rooney osv.

Lenke til kommentar

Så lenge dere har Ronaldo skadefri, tror jeg seriøst dere ikke har noe å frykte! Selv om jeg hater å si det, så er det han som har utgjort forskjellen på United og alle andre utfordrere denne sesongen. Selv om forsvaret deres kanskje ikke er helt patent for øyeblikket, så scorer dere jo likevel i nesten hver eneste kamp, så tror ikke dere har så mye å frykte nei...

Lenke til kommentar

Tja, det spørs vel hvordan man ser på det. Det er ingen tvil om at United har vært best i mesteparten av denne sesongen, og ofte vinner vi med mer enn et mål. På en annen side har Chelsea vært ekstremt stabile bakover, så for dem holder det med et mål.

 

Uansett er det ikke poengtapet i går som bekymrer meg, det kunne jeg faktisk levd med. Det jeg bekymrer meg over nå er forsvaret, og det at vi slipper inn mål hver eneste kamp i tillegg til taktikkeriene til SAF. Han bruker ikke Ronaldo på kant, elsker Richardson, bruker Rooney på kant osv.

Lenke til kommentar

Tror Newcastle kampen er veldig åpen nå, selvom jeg innerst inne vet at Chelsea til slutt vinner.

 

Akkurat i dette øyeblikk har jeg null tro på noen pokaler, muligens FA-cup siden vi muligens har fått tilbake forsvaret. Jeg har ikke bestemt meg for å være negativ, jeg bare kan ikke se hvordan vi skal kunne ta PL mot et stabilt Chelsea og vinne CL-semin mot Milan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...