Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kanskje dette er noe Fergie burde vurdere å gjøre i fremtiden? Nå sa vel SAF at Vidic fikk fortjent rødt kort, og at dommeren hadde gjort en bra kamp. Han har skjerpet seg. Var nå neimen ikke rart! Fullt av B-lagsspillere jo... Tok visst klubbvm litt mer seriøst i år! hehe Hva snakker du om, Mr. Utropstegn? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva snakker du om, Mr. Utropstegn? Do ikke forstå? Ikke mitt problem... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Okay, men hva var ikke rart? Hvem hadde B-lagsspillere? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 På missing players.... Var en del benkeslitere der.... Som ikke var helt 100% på laget... Men mulig eg misser litt og har glemt mye fra den tiden! Var jo flere spillere der eg knapt husker! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ahh, okay. Trodde du sa at vi stilte med B-lagsspillere i årets klubb-VM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hahaha! Nei det var meningen å si at det var stikk motsatt! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kanskje dette er noe Fergie burde vurdere å gjøre i fremtiden? Nå sa vel SAF at Vidic fikk fortjent rødt kort, og at dommeren hadde gjort en bra kamp. Han har skjerpet seg. Jo, men han har noen utbrudd av og til som han godt kunne holdt seg til gode for. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Japanerene er gale! Sjekk duden som digger Ronaldo.. Endret 23. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 http://www.skysports.com/fun_games/missing...4649493,00.html Fy faen, jeg greide bare sju spillere! Jeg greide enda mindre, jeg skjemmes. 2000 er lenger tilbake enn jeg trodde, når jeg fikk tenkt meg om hadde jeg jo alle med unntak av Wallwork. Husket faen ikke Berg og Van der gouw, er det mulig. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Den var kødden den der. Greening, Higgingbottenham, Crouyf, Wallwork og Wilson husket jeg ikke. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Haha. Han jappsa visste jo ikke en gang hva han skulle spørre om, Ed Hunter. For alle del, morsom video. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Tenk å skal bli intervjuet der og du skjønner faen ikke hva de sier. Du hører dem sier navnet ditt noe annet og ler som et helvete. Eneste du kan stole på er tolken liksom Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nok en "Gerrard".... Skal hele Liverpool bli som kapteinen? Han vil jo garantert bli tatt for en sånn uttalelse en gang! http://www.dagbladet.no/2008/12/23/sport/f...erpool/4138801/ "- Jeg er profesjonell og ville aldri filmet for å få noen utvist, sier han." Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nok en "Gerrard".... Skal hele Liverpool bli som kapteinen? Han vil jo garantert bli tatt for en sånn uttalelse en gang! http://www.dagbladet.no/2008/12/23/sport/f...erpool/4138801/ "- Jeg er profesjonell og ville aldri filmet for å få noen utvist, sier han." Komisk uttalelse. http://www.dailymotion.com/search/arsenal%...l_news?from=rss, se ca. 10 min ut i videoen, han er såvidt nær ansiktet hans, og hvertfall ikke så langt opp som Arbeloa holder seg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Adebayor treffer jo albuen i kjeven på Arbeloa og treffer hælen inn i leggen på han før det. Om han overdriver vet ikke jeg eller noen av dere. Men det er jo et frispark og når samtidig fortsetter å spille og skyter syntes jeg ikke dommeravgjørelsen var så gæren. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Poenget er at hvis du får deg et slag i albuen, så er det ikke en naturlig bevegelse å slenge armene foran ansiktet og kaste seg bakover i en pen bue. Sånn som jeg ser det er det gule kortet helt fair, men kun pga. at han fortsetter spillet etter dommeren har blåst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Harre min! Ser jo for pokker meg ut som han blir skutt i trynet! Latterlige mann! Men han blir vel påvirket av kapteinen som "aldri filmer" Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Blir jo påvirket av Gerrard. Han ble vel skutt ned med hagle da Pool fikk straffe mot A Madrid... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Eneste som mangler nå er at Abdelor (?) går ut og kritiserer andre for å filme, så har vi The New Gerrard! :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Blir jo påvirket av Gerrard. Han ble vel skutt ned med hagle da Pool fikk straffe mot A Madrid... Han har blitt skutt med hagle flere ganger. Filmet seg til straffe i CL-finalen gjorde han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå