Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er viktig med kamp, men familie er vell litt viktigere tenker du deg om:P! De er jo der når kampen er ferdig å, forhåpentligvis. Hvis ikke, shit samma. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kids. Koss mange har du da? Gift ass? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I know Rex! Skulle bare plage Points litt Regner med at det er ikke så mange kids eller wifes inni bildet! Så får vi snakkes når den tid kommer! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Regner med at det er ikke så mange kids eller wifes inni bildet! Så får vi snakkes når den tid kommer! Alle kompisene mine som holder med United og har unger har den prioriteringen i 90min når det er kamp. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har spilt poker i hele kveld, så fikk ikke med meg resultatet før nå. FAEN så delig det er når Shitsky tryner Og rødt kort til idioten Terry....Made my day Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Regner med at det er ikke så mange kids eller wifes inni bildet! Så får vi snakkes når den tid kommer! Alle kompisene mine som holder med United og har unger har den prioriteringen i 90min når det er kamp. Knallharde både du og kompisene... Alt eg sier er at det finnes flere måter å gjør ting på! Eg har kompiser som er begge deler for å si det slik! Tenk det! Har spilt poker i hele kveld, så fikk ikke med meg resultatet før nå. FAEN så delig det er når Shitsky tryner Og rødt kort til idioten Terry....Made my day Fin kveld ja! Nydelig! Endret 22. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Se innlegget til StringEmil Limberbatov! Der er ALT du trenger å vite! Fremdeles litt usikker men det er vel sånn at Terry soner i FA cup kampen og dermed får han spille mot oss..... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Se innlegget til StringEmil Limberbatov! Der er ALT du trenger å vite! Fremdeles litt usikker men det er vel sånn at Terry soner i FA cup kampen og dermed får han spille mot oss..... Ja eg bekymrer meg lite for at FA ikke klarer å ordne det på et vis! Og går det ikke så bra så ordner de bare to kamper istedet! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vi kan nok være sikre på at FA drar dette i land på et vis ja... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Regner med at det er ikke så mange kids eller wifes inni bildet! Så får vi snakkes når den tid kommer! Alle kompisene mine som holder med United og har unger har den prioriteringen i 90min når det er kamp. Knallharde både du og kompisene... Alt eg sier er at det finnes flere måter å gjør ting på! Eg har kompiser som er begge deler for å si det slik! Tenk det! Ja jeg kritiserer ingen for å ha andre prioriteringer. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ja, hva skal vi diskutere inatt da? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvordan de to siste røde kortene i Premier League begge har gått i Liverpools favør, å dermed er de på toppen av tabellen fortsatt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) haha, rolig her i tråden i kveld. Jaja, nokon som vil holde meg med selskap? Forøvrig, kjemeresultat i dag! Terry's suspensjon gjer det heile berre enda betre, men kjenner eg FA rett blir dette vel maks 2 kampar for stakkars lille Terryboy. :!: @ Hyrlen Endret 23. desember 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 OT foregår ikke i denne tråden lenger. Nå går det i gruppesamtaler på msn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 OT foregår ikke i denne tråden lenger. Nå går det i gruppesamtaler på msn. What did you say? Det er så herlig å være Unitedsupporter atm! Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er vel ikke personlig enig i laget, men veldig enig i budskapet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 http://www.skysports.com/fun_games/missing...4649493,00.html Fy faen, jeg greide bare sju spillere! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kanskje dette er noe Fergie burde vurdere å gjøre i fremtiden? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Var nå neimen ikke rart! Fullt av B-lagsspillere jo... Tok visst klubbvm litt mer seriøst i år! hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå