Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) D'Amico mekket på avataren min! Hva skal man med photoshop når man har D'Amico! Mye penere nå, Jotun. Var ikke meningen å være forbanna på avataren din tidligere idag. EDIT: trykkleif. Endret 22. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tenkte på det samme Points. Denne gangen MÅ vi sørge for å ta en seier, slik at vi kan begynne å utjevne forspranget snart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Når er neste kamp for klubben i våre hjarta? Lørdag? Klokken? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Når er neste kamp for klubben i våre hjarta? Lørdag? Klokken? 13.45. Fredag? Endret 22. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Boxing day er vel en fredag? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Seff.... julekamper nå.... 2 juledag? 13.45 var et mongo klokkeslett! Middagstid da... Er blitt så gammel nå at eg kan ikke skylde på fotballkamp lenger :!: Endret 22. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 KO 13:45 på fredag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Vanskelig å finne ut av dette gitt: http://en.wikipedia.org/wiki/Second_Day_of_Christmas. Til dere som spør om når neste kamp er: united.no - tabell på venstre side. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 aaaah! StringEmil: Du er en konstant kilde til enorme mengder informasjon Tror faktisk det går kortere tid å spørre og få svar her inne! hehe Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Masche. Fikk jo faen meg bot + 3 kamper for litt kjefting. Litt? Han hang jo etter dommeren hele kampen. Hver jævla avgjørelse. Dommeren hadde jo ikke noe annet valg Er det 3 eller 4 kamper til vi møter Chelsea? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Se innlegget til StringEmil Limberbatov! Der er ALT du trenger å vite! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Seff.... julekamper nå.... 2 juledag? 13.45 var et mongo klokkeslett! Middagstid da... Er blitt så gammel nå at eg kan ikke skylde på fotballkamp lenger :!: Hva slags familie er det du har? Hos oss legges middagen opp etter kamp. Å det har ingenting med alder å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hehe... Ja det kan du si Hyrlen! For det første har vi ikke tilgang hjemme hos gamlingene... Eg er gift (er ofte man må gi avkall på litt av hvert da )og skal være hos mine foreldre 2.juledag på middag. For det andre er ingen andre enn meg interressert, og eg sjøl dauer ikke om eg går glipp av en kamp. Må opp til naboen om eg skal se, og der legger de middagen opp etter kampen Får se... Kan kanskje klare å forhandle meg frem til sen middag, gamlingen skal sikkert på ski allikevel! Endret 22. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg et prinsipp jeg ikke viker fra, kamp skal jeg se uansett faen. Den kjerringa som nekter meg det er ikke min kjerring. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hvis jeg må gi avkall på å se fotball ved giftemål tror jeg fort at jeg driter i hele greia. Evt. sjekke ut buyawife.com. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Jeg et prinsipp jeg ikke viker fra, kamp skal jeg se uansett faen. Den kjerringa som nekter meg det er ikke min kjerring. Man er forskjellige! Takk og lov for det Dessuten tviler eg på at det kommer så langt som til alterringen før hun skjønner at fotballen er viktig for deg! Med mindre hun er litt "tilbakesatt" da! Eg har andre ting eg ikke viker fra! Fotballen kommer et stykke ned på prioriteringslisten! Så lenge eg kan si at eg vil se kamp og får se det når de går på kanaler eg har hjemme: CL o.l så er eg nøgd! Aldri noe problemer med å få se PL hos kompisen min, og da har eg det fint! Da kan eg fint gi avkall på en og annen kamp når det er familie tid! Ser de ikke akkurat så veeeldig ofte, så litt greit å være tilstede når eg først er hjemme Endret 22. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 United-kamp er på toppen av lista! Selv jula er ikke viktigere... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg et prinsipp jeg ikke viker fra, kamp skal jeg se uansett faen. Den kjerringa som nekter meg det er ikke min kjerring. Man er forskjellige! Takk og lov for det Dessuten tviler eg på at det kommer så langt som til alterringen før hun skjønner at fotballen er viktig for deg! Med mindre hun er litt "tilbakesatt" da! Eg har andre ting eg ikke viker fra! Fotballen kommer et stykke ned på prioriteringslisten! Så lenge eg kan si at eg vil se kamp og får se det når de går på kanaler eg har hjemme: CL o.l så er eg nøgd! Aldri noe problemer med å få se PL hos kompisen min, og da har eg det fint! Da kan eg fint gi avkall på en og annen kamp når det er familie tid! Ser de ikke akkurat så veeeldig ofte, så litt greit å være tilstede når eg først er hjemme Det er viktig med kamp, men familie er vell litt viktigere tenker du deg om:P! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er viktig med kamp, men familie er vell litt viktigere tenker du deg om:P! Enig der! Går an å finne rom for begge deler! Hadde det vært siste kamp og alt stod og falt på denne kampen så hadde man nok prioritert Kona satt med puta foran ansiktet og orket ikke se under straffekonken i CL i fjor! Mens eg satt og det var dagen før eksamen og hylte og bar meg! De derre blå!! Hate de! hehehe... Hu følger ikke så mye med ellers... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 United. Kids. Wife. In that order. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå