Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seff.... julekamper nå....

2 juledag?

13.45 var et mongo klokkeslett! Middagstid da... Er blitt så gammel nå at eg kan ikke skylde på fotballkamp lenger :!:

Hva slags familie er det du har? Hos oss legges middagen opp etter kamp. Å det har ingenting med alder å gjøre.

Lenke til kommentar

Hehe... Ja det kan du si Hyrlen!

For det første har vi ikke tilgang hjemme hos gamlingene... Eg er gift (er ofte man må gi avkall på litt av hvert da ;))og skal være hos mine foreldre 2.juledag på middag. For det andre er ingen andre enn meg interressert, og eg sjøl dauer ikke om eg går glipp av en kamp.

Må opp til naboen om eg skal se, og der legger de middagen opp etter kampen ;)

Får se... Kan kanskje klare å forhandle meg frem til sen middag, gamlingen skal sikkert på ski allikevel!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jeg et prinsipp jeg ikke viker fra, kamp skal jeg se uansett faen. Den kjerringa som nekter meg det er ikke min kjerring.

Man er forskjellige! Takk og lov for det :thumbup:

Dessuten tviler eg på at det kommer så langt som til alterringen før hun skjønner at fotballen er viktig for deg! Med mindre hun er litt "tilbakesatt" da!

Eg har andre ting eg ikke viker fra! Fotballen kommer et stykke ned på prioriteringslisten!

Så lenge eg kan si at eg vil se kamp og får se det når de går på kanaler eg har hjemme: CL o.l så er eg nøgd! Aldri noe problemer med å få se PL hos kompisen min, og da har eg det fint! Da kan eg fint gi avkall på en og annen kamp når det er familie tid! Ser de ikke akkurat så veeeldig ofte, så litt greit å være tilstede når eg først er hjemme :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Jeg et prinsipp jeg ikke viker fra, kamp skal jeg se uansett faen. Den kjerringa som nekter meg det er ikke min kjerring.

Man er forskjellige! Takk og lov for det :thumbup:

Dessuten tviler eg på at det kommer så langt som til alterringen før hun skjønner at fotballen er viktig for deg! Med mindre hun er litt "tilbakesatt" da!

Eg har andre ting eg ikke viker fra! Fotballen kommer et stykke ned på prioriteringslisten!

Så lenge eg kan si at eg vil se kamp og får se det når de går på kanaler eg har hjemme: CL o.l så er eg nøgd! Aldri noe problemer med å få se PL hos kompisen min, og da har eg det fint! Da kan eg fint gi avkall på en og annen kamp når det er familie tid! Ser de ikke akkurat så veeeldig ofte, så litt greit å være tilstede når eg først er hjemme :)

Det er viktig med kamp, men familie er vell litt viktigere tenker du deg om:P!

Lenke til kommentar
Det er viktig med kamp, men familie er vell litt viktigere tenker du deg om:P!

Enig der! Går an å finne rom for begge deler!

Hadde det vært siste kamp og alt stod og falt på denne kampen så hadde man nok prioritert :)

Kona satt med puta foran ansiktet og orket ikke se under straffekonken i CL i fjor! Mens eg satt og det var dagen før eksamen og hylte og bar meg!

De derre blå!! Hate de! hehehe... Hu følger ikke så mye med ellers...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...