banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Javel, hvis du mener det så. Fortsatt flaut. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det kan godt stemme at mange spillere legger seg slik Ballack gjør, men når vi før høre en skittstorm hver gang Ronaldo gjør det, så må det være lov å si noe tilbake. Spesielt når det er verdens mest ufordragelige spiller som gjør det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg sier ikke at det er ok av Ballack, men alle gjør det uansett. Jeg tror at tilmed arsenalspillerne ville ha gjort det, men jeg kan ta feil. Det er bare en ting eg hater mer når det kommer til filming og skuespill, enn når andre lags spillere gjør det: Det er når våre egne spillere gjør det! Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Vil du ikke innse sannheten? Alle gjør det per idag, besynderlig. Men sant selv om det er flaut. Jotun, du er ikke alene om det Endret 22. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Til og med Rooney har begynt å gjort det. Fotballen har blitt sånn dessverre, men noen gjør det mer enn andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Terry ute i tre kamper (med mindre FA gjør noe med det). Skal ikke vi møte dem om fire kamper? Fy faen, han var heldig som fikk spille på brua mot oss, og så får han spille på Old Trafford også... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Han er vel tilbake etter 1 kamp ute, kjenner jeg FA rett. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Noen som vet om hvor jeg kan se taklingen hen? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type. Hvis du snakker om Terry, så har du absolutt et poeng. Fyren er livsfarlig på banen, og har et par beinbrekker-taklinger i hver kamp. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type. Hvem?Tiny Tears? Hvem skal vi synge Viva John Terry til da,når han kommer til Old Trafford? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva er det med Terry og Vidic? Får jo røde kort i samme runde/uke for andre gang denne sesongen. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg er nesten villig til å garantere at Terry er tilbake etter én kamp. Hadde det vært Vidic eller Rio, så er nok sannsynligheten for tre kamper betydelig større. Uansett så går han ikke glipp av kampen mot oss, med tanke på at suspensjonen vil gjelde for alle turneringer, og Chelsea har to ligakamper, samt en FA Cup før de møter oss. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type. Hvis du snakker om Terry, så har du absolutt et poeng. Fyren er livsfarlig på banen, og har et par beinbrekker-taklinger i hver kamp. Snakker absolutt om Terry. Han får lov til å gjøre hva han vil på banen, men om noen rører han så begynner han å grine. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Masche. Fikk jo faen meg bot + 3 kamper for litt kjefting. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type. Hvem?Tiny Tears? Hvem skal vi synge Viva John Terry til da,når han kommer til Old Trafford? Vi kan synge til Anelka. Han bommet også på straffe i finalen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Masche. Fikk jo faen meg bot + 3 kamper for litt kjefting. Masche er jo totalt idiot. Skam for fotballen. Løpe over en hel fotballbane for å si 2 ord til dommern, snakk om å være god i hue. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg stemmer på Mikel. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Masche. Fikk jo faen meg bot + 3 kamper for litt kjefting. Mot oss? Det var jo fortjent. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Eller Masche. Fikk jo faen meg bot + 3 kamper for litt kjefting. Litt..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå