Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt stemme at mange spillere legger seg slik Ballack gjør, men når vi før høre en skittstorm hver gang Ronaldo gjør det, så må det være lov å si noe tilbake. Spesielt når det er verdens mest ufordragelige spiller som gjør det

Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at det er ok av Ballack, men alle gjør det uansett. Jeg tror at tilmed arsenalspillerne ville ha gjort det, men jeg kan ta feil.

Det er bare en ting eg hater mer når det kommer til filming og skuespill, enn når andre lags spillere gjør det: Det er når våre egne spillere gjør det!

Lenke til kommentar

Jeg er nesten villig til å garantere at Terry er tilbake etter én kamp. Hadde det vært Vidic eller Rio, så er nok sannsynligheten for tre kamper betydelig større. Uansett så går han ikke glipp av kampen mot oss, med tanke på at suspensjonen vil gjelde for alle turneringer, og Chelsea har to ligakamper, samt en FA Cup før de møter oss.

Lenke til kommentar
Håper FA stenger han ute på livstid, vemmelig type.

Hvis du snakker om Terry, så har du absolutt et poeng. Fyren er livsfarlig på banen, og har et par beinbrekker-taklinger i hver kamp.

Snakker absolutt om Terry. Han får lov til å gjøre hva han vil på banen, men om noen rører han så begynner han å grine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...