Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fy faen, Vidic risikerer opp til tre kampers utestengelse i CL. Skjønner ikke hvordan et rødt kort han får i VM kan gi han karantene i CL... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ikke var det en ordentlig albue heller. Lignet mer på en fløtt-deg albue. Sånn soft push. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fergie sa det var et fortjent rødt kort. Han har endelig lært å ikke kritisere dommere etter kampen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tre kampers karantene for den lille der? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kan være at han bare får 1. I så fall er det litt dumt at første kampen mot Inter er borte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Han burde heller sone neste gang han er i klubb-VM. Det er nesten som om man skal sone en PL-kamp i CL.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 De har vel bestemt at det skal være litt konsekvenser av dårlig oppførsel i VM! Ellers hadde nok ting kunnet tatt av! Men det er jo slike ting som gjør at VM knapt er verdt å være med i. Skader og utvisninger som får konsekvenser for de tingene som betyr noe gjør jo at supporterne (hvertfall eg) kunne vært foruten VM.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Blir Berba klar til Stoke-kampen? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Han som lå på bakken etter albuen overdrev en god del også, kan jo være en av grunnene til at dommeren tok litt hardt i. Latis: du kunne lagt til FIFA Club World Cup på signaturen din. Hva faen står det helt nederst på avataren din, Jotun? Ser så vidt Fergie, Rooney og Ferdinand der, men ikke lett å si. Endret 22. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Blir Berba klar til Stoke-kampen? Han satt jo på benken mot Quito og klarte (orket) å gå opp å få medaljen, så jeg regner med det. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Blir Berba klar til Stoke-kampen? Han satt jo på benken mot Quito og klarte (orket) å gå opp å få medaljen, så jeg regner med det. Han virket ikke særlig glad mens feiringa pågikk. Hvis du søker litt etter videoer av finalen. Derimot; Rafael var i fyr og flammer. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Rafael ser ut som en morsom kar. Har blitt utrolig glad i han. Han har spilt bra når han har fått sjansene. Håper han fortsette å få så mye tillit. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Klubb - VM er en idiotisk turnering, og Berbatov ser vel det selv også. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Syntest det er greit vi er med i en turnering der vi ser hvordan vi er mot de beste i andre kontinigent. Men er enig at det er litt dumt at vi har det mitt inne i en viktig periode. Vi får vell en del penger for seieren også vell? Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 16 millioner dollar tror jeg. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Trodde det var £16 mill jeg. Endret 22. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 16 millioner dollar tror jeg. Det er jo en god del det. Får sikkert bruk for det etterhvert Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) 16 millioner dollar tror jeg. Det er jo en god del det. Får sikkert bruk for det etterhvert Samme for meg om spissene som blir kjøpt inn står stille, bare de putter. Endret 22. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva står det helt nederst på avataren din, Jotun?Ser så vidt Fergie, Rooney og Ferdinand der, men ikke lett å si. Det står The Manchesters i bildet.... Under står det reklame for de som har laget den... Har ikke engang giddet fjerne det Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Han satt jo på benken mot Quito og klarte (orket) å gå opp å få medaljen, så jeg regner med det.Han virket ikke særlig glad mens feiringa pågikk. Hvis du søker litt etter videoer av finalen. Derimot; Rafael var i fyr og flammer. Berbatov var sikkert egentlig glad, men i forhold til de andre (Rafael, Nani, Ronaldo, Anderson osv) virket han ikke glad i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå