Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er vel greit med litt Ca$h inn på kontoen av å vinne VM! Og vi er bare ett poeng bak Pool om vi vinner hengekampene! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Pengesummen er grei Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har en drøm og et ønske som fort kan gå i oppfyllelse. Ved nyttår så ligger vi maks 6 poeng etter lederlaget på tabellen, med to kamper mindre spilt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vi må ta seks poeng på disse to kampene i PL. Vi møter Chelsea i januar, så da burde vi være helt der oppe! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har samme drøm, og det kan se ut til at den kan gå i oppfyllelse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 De "fire store" har ikke vunnet på 15 dager i PL! Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Tipper det forandrer seg i morra. Chelsea får som regel gode resultater på Goodison Park. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Og de har jo 100% rekord på bortebane denne sesongen... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men en gang må det jo ta slutt. Slik som rekken deres uten tap på Stamford Bridge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Everton har jo ingen spisser på laget. Vaughan, Yakubu, Anichebe og Saha er alle ute. Blir overrasket om Chelsea ikke vinner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Everton har jo ingen spisser på laget. Vaughan, Yakubu, Anichebe og Saha er alle ute.Blir overrasket om Chelsea ikke vinner. Man trenger da ikke spisser for å spille uavgjort?? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Everton har jo ingen spisser på laget. Vaughan, Yakubu, Anichebe og Saha er alle ute.Blir overrasket om Chelsea ikke vinner. De vant over City uten spisser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 City er Shitty. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Og de har jo 100% rekord på bortebane denne sesongen... På tide å bryte den da. Vi kan fort ta 6 poeng i de to neste kampene, så får vi se om de andre følger etter. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) City er Shitty. Selvfølgelig. Var bare for å vise at de fortsatt kan score mål selv om de ikke har spisser tilgjengelig. Endret 21. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 City benker 18£m mannen Jô bare pga han festet med Dinho og co når han var forskjølet. Benjani & co suger balle der oppe på topp. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 City rykker jo ned uansett citys going down with an Arabic billionaire an arabic billionare! an arabic billionare! Now they’ve got Sparky he’s gonna send them down, Next month they’ll be shouting “Hughesy out!” around Town, United fans are gutted their legends at city, In years to come he’ll still be there but in Division 3 Tra la la laaaa we all hate cityyyyyyyy, Tra la la la la la laaaaa their just to fucking MASSSSSIIIIIVVVVEEEEEEEE Og siden det nettopp var fjerde søndag i advent,så hiver jeg på denne også: Lets all laugt at City God Jul Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Everton har jo ingen spisser på laget. Vaughan, Yakubu, Anichebe og Saha er alle ute.Blir overrasket om Chelsea ikke vinner. De vant over City uten spisser. Det er mulig så klart, men det skal litt til for å vinne mot Chelsea uten spisser. Eneste måten jeg kan se at de scorer på, er dødballer. La oss håpe jeg tar feil! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Everton har jo ingen spisser på laget. Vaughan, Yakubu, Anichebe og Saha er alle ute.Blir overrasket om Chelsea ikke vinner. De vant over City uten spisser. Det er mulig så klart, men det skal litt til for å vinne mot Chelsea uten spisser. Eneste måten jeg kan se at de scorer på, er dødballer. La oss håpe jeg tar feil! Heter ikke uansett toppscoreren til Everton Joleon Lescott? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er jo det jeg sier. De scorer bare på dødballer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå