Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Fabregas ble skadet, ikke utvist. Røde kortet virket uansett riktig. Dette er prisen å betale for å ha en så smal stall. Endret 21. desember 2008 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeeezez. Skrev ikke at Fabregas ble utvist... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kunne virke sånn med måten du ordla deg på. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Hvordan kan du si at vi skapte mindre hele kampen enn arsenal gjorde de siste 20 minuttene? Dummeste jeg har hørt. Skudd på mål var forøvrig 7-3 fordel Liverpool . Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fy faen så bitre enkelte i denne tråden blir noen ganger. Lær av Nistelrooy Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Hei! Jeg er enig med deg, men ang våre urokråker... Det er derfor de er billige, vi tar avstand av deres oppførsel og de prøver å bli bedre. DEt gjør de faktisk, i forhold til før hvordan de var. Vi er i det minste ærlige og innrømmer at vi har en par urokråker, så veier det opp med at vi filmer aldri(kanskje sjelden). Man.Utd. har nok noen som filmer, noen som stygtspiller osv... Ingen har rein mel i pose, men viktigste her er at hvem er nok ærlige og prøver å ta avstand av det? Det gjør Liverpool ikke, spes Gerrard. DEt gjør meg kvalm Endret 21. desember 2008 av Fox Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Hvordan kan du si at vi skapte mindre hele kampen enn arsenal gjorde de siste 20 minuttene? Dummeste jeg har hørt. Skudd på mål var forøvrig 7-3 fordel Liverpool . Skudd på mål er ikke direkte synonymt med å skape noe. Arsenal hadde masse fine raid og kom til flere farligheter. Hva hadde Liverpool de siste 20? En halvfarlig heading og en feilpasning som nesten gikk rett inn, noe jeg har glemt? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Det gjør Liverpool ikke, spes Gerrard. DEt gjør meg kvalm La oss bli venner og gå hånd i hånd Hehe, å rotte seg sammen og at på til å begynne å snakke om Gerrard er jo litt søtt da.. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Hvordan kan du si at vi skapte mindre hele kampen enn arsenal gjorde de siste 20 minuttene? Dummeste jeg har hørt. Skudd på mål var forøvrig 7-3 fordel Liverpool . Skudd på mål er ikke direkte synonymt med å skape noe. Arsenal hadde masse fine raid og kom til flere farligheter. Hva hadde Liverpool de siste 20? En halvfarlig heading og en feilpasning som nesten gikk rett inn, noe jeg har glemt? En halvfarlig heading faktisk. -_- Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jaja, endte uavgjort. Egentlig ikke en seier for fotballen, Arsenal skapte mer de siste 20 enn Liverpool gjorde hele kampen, og det med 10 mann. Liverpool er feige, kjedelige og håpløst defensivt orientert. Arsenal er et hardtarbeidende lag med mye flott fotball, desverre har de diverse stygtspillende urokråker. Klarer ikke bestemme meg for hvilket lag jeg misliker mest. Det gjør Liverpool ikke, spes Gerrard. DEt gjør meg kvalm La oss bli venner og gå hånd i hånd Hehe, å rotte seg sammen og at på til å begynne å snakke om Gerrard er jo litt søtt da.. Jeg har alltid hatet Gerrard... Han har personlig imot meg faktisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Direkte patetisk å se på den neandertaleren i Liverpool-drakt i studio. Fy faen. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Huff. De supporter-kommentatorene til Canal+ virker veldig falske. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Huff. De supporter-kommentatorene til Canal+ virker veldig falske. ja, er det mulig :!: Lenke til kommentar
GBD Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er fint at Canal+ prøver noe nytt, men nå burde de innse at nordmenn ikke har det samme engasjementet som engelskmenn, og stoppe hele greiene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 I dag var det krise med kommentatorene i supporterboksen. Han Arsenalsupporteren kan virkelig ikke ha klubbfølelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fy faen, Vidic ute BORTE mot Inter.... Vi burde være fornøyde om vi greier uavgjort i den kampen! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Greier vi uavgjort så bør vi storjuble. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Men uansett, nå er vi mestre i England, mestre i Europa og mestre i verden! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ja man kan jo se sånn på det.... Eg velger å se på det slik: Me gruste et latterlig lag fra Asia på torsdag. Me rundspilte et tragisk lag fra sør amerika i dag, men manglet målene. Føler ikke det oste 2 og 3 beste lagene i verden av de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå