Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har sett litt rundt, og det er mange forskjellige meninger om slikt er lovlig eller ulovlig. Jeg er også usikker, men jeg tror det er ulovlig. Det blir tross alt alltid blåst på situasjoner hvor en spiller prøver å hindre keeperen i å spille ut ballen.

 

Og et klipp fra reglene:

"• a player must be penalised for playing in a dangerous manner if

he kicks or attempts to kick the ball when the goalkeeper is in the

process of releasing it"

 

Det gjør hvert fall saken enda klarere. Jeg tror det er ulovlig fordi man ved prøve å hindre keeperen i å spille ballen ut, øker sjansene for å skade keeperen i slike situasjoner, enten man treffer keeperen med beinet sitt, eller keeperen kan få en strekk av å "skyte i lufta".

 

Uansett om det er lovlig eller ei, så burde det være ulovlig. Keeper må da få lov til å spille ut ballen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MrsHatta :love:

Ligagullet er ikke tapt, det at det ble 1-1 her idag kunne jeg sakt på forhånd. Er 4 kamper igjen, chelsea klarer ikke å vinne alle sine, pluss at de taper for united :)

 

som en eller annen sa over; det at vi spilte såpass dårlig som vi gjorde idag gjør at vi vinner med minst 2 mål mot milan på tysdag. Så la jeg også merke til en ting; ronaldo og flere sentrale spillere spilte mer defansivt og var mer forsiktige enn de pleier, dette på grunn av SAF. Han har GARANTERT fortalt dem, spesielt Ronaldo å ta det med ro med tanke på milan-kampen.

Vi kommer sterkt tilbake, ligagullet skal tilbake dit det hører hjemme:

 

<3 The Theatre Of Dreams <3

Lenke til kommentar
Ikke glem dere at Chelsea skal spille mot Newcastle imorra de har ikke vunnet før det er spilt 90 mins ;)

8439793[/snapback]

det akkuratt da de avgjør kampen til sin fordel, desverre :(

men men, kan jo krysse fingrene og håpe på det beste, newcastle er ett lag de absolutt kan snuble mot :):dribble:

Lenke til kommentar
Rio ute i 2 uker ja. Der rød både PL og CL.

8439876[/snapback]

fy faen! skal det gå an å vere så negativ?! rio spilte elendig idag og det er ikke nøye om han er ute. Vi kan klare både CL og PL til han, vidic og neville er tilbake..

 

ser for meg dette jeg:

 

 

evra - wes brown - heinze - o´shea

 

ikke noe dårlig forsvar det!

Lenke til kommentar
Rio ute i 2 uker ja. Der rød både PL og CL.

8439876[/snapback]

fy faen! skal det gå an å vere så negativ?! rio spilte elendig idag og det er ikke nøye om han er ute. Vi kan klare både CL og PL til han, vidic og neville er tilbake..

 

ser for meg dette jeg:

 

 

evra - wes brown - heinze - o´shea

 

ikke noe dårlig forsvar det!

8439899[/snapback]

Ikke godt nok mot et Milan som har spillere som kan pisse det forsvaret der. Og jeg tror du har satt opp forsvaret speilvendt?

Lenke til kommentar

Manchester United sin brede stall gjør at vi har flere alternativer.

Vi er noe skadebelastet men det har ingenting å si. Med rette innstillingen er United gode nok til å ta ligagullet og forsåvidt de to andre prestisjefyllte trofèene i CL og FAcupen.

Dersom noen tviler allerede nå på at United ikke vinner premier league mangler vel det jeg kan kalle supporterånd. Chelsea ligger forsatt på andreplass! =)

 

We never die, we never die!

Lenke til kommentar
Manchester United sin brede stall gjør at vi har flere alternativer.

Vi er noe skadebelastet men det har ingenting å si. Med rette innstillingen er United gode nok til å ta ligagullet og forsåvidt de to andre prestisjefyllte trofèene i CL og FAcupen.

Dersom noen tviler allerede nå på at United ikke vinner premier league mangler vel det jeg kan kalle supporterånd. Chelsea ligger forsatt på andreplass! =)

 

We never die, we never die!

8440061[/snapback]

Drit i å snakk om supporterånd nå. Å si at et forsvar hvor vi bruker heinze som stopper og oshea som høyreback er godt nok mot et lag som Milan blir helt feil. De har spillere som kan leke med dette forsvaret.

 

Og selvfølgelig begynner tvilen å komme Mrs Hatta, når vi har rotet bort 5 poeng i det siste på kamper som etter skjemaet skulle vært vunnet, og det var de "lette" kampene. Det er nå de vanskelige begynner.

Lenke til kommentar
Til en annen sak.

Når er det Chelsea møter Arsenal? Håper Arsenal slår dem så det synger...

8438724[/snapback]

 

Arsenal - Chelsea: søndag 6. mai, kl. 16.00

8438864[/snapback]

 

Å der finner du meg på tribunen i Manchester United fan og heier på Arsenal som bare fan xD hehe :D

 

Uansett, Manchester drar i land CL og PL .. Hard kamp i FA cup-en og taper på straffe .

Lenke til kommentar

Så sent på kvelden at du ikke klarer å redigere innlegg, men må skrive et til for å rette det opp.

 

Jeg syns forresten gulldetaljene på champions-league draktene burde overføres til de vanlige hjemmedraktene

(tenker på navn og nummer), mye kulere da.

Endret av Toska92
Lenke til kommentar

Må da være lov å være pesimist også. Virker som at folk ikke får lov til det her.

 

Vet hvor lett united kan klarer å prestere elendig, som i dag. Har sett det så mange ganger de siste årene, så har overhodet ikke forventet noe som helst enda. Det er leit hvor lite som skal til og hvor kort tid det kan ta å tape alt denne sesongen og ende opp med ingenting. Får håpe det ikke skjer.

 

Nei Zaltmann, det er langt fra bra nok forsvar. Kunne muligens vært et bra nok forsvar om de hadde spillt mange kamper sammen og fått en felles rytme og bra system, men det har de heller ikke.

Lenke til kommentar
Drit i å snakk om supporterånd nå. Å si at et forsvar hvor vi bruker heinze som stopper og oshea som høyreback er godt nok mot et lag som Milan blir helt feil. De har spillere som kan leke med dette forsvaret.

8440125[/snapback]

Heinze spiller/spilt sentralt på Argentina, Brown er ypperlig mann mot mann i tillegg til at han leser spillet godt. Tror ikke det er i forsvar vi vinner kampen mot Ac Milan uansett, heller på midtbanen.

 

Men jeg ser å litt dystert på dette, ikke akkurat positivt med et ellers så ypperlig forsvar sønderskutt. At vi fikk et uavgjort resultat mot Boro var ikke uventet, god stats mot oss. Håper bare Toonies og Arsenal klarer å påføre Chelsea et tap.

Lenke til kommentar
Drit i å snakk om supporterånd nå. Å si at et forsvar hvor vi bruker heinze som stopper og oshea som høyreback er godt nok mot et lag som Milan blir helt feil. De har spillere som kan leke med dette forsvaret.

8440125[/snapback]

Heinze spiller/spilt sentralt på Argentina, Brown er ypperlig mann mot mann i tillegg til at han leser spillet godt. Tror ikke det er i forsvar vi vinner kampen mot Ac Milan uansett, heller på midtbanen.

 

Men jeg ser å litt dystert på dette, ikke akkurat positivt med et ellers så ypperlig forsvar sønderskutt. At vi fikk et uavgjort resultat mot Boro var ikke uventet, god stats mot oss. Håper bare Toonies og Arsenal klarer å påføre Chelsea et tap.

8440208[/snapback]

kan og føye til at vi har en evra som er god teknisk og hurtig, bidrar med mye framover om det trengs..

Lenke til kommentar

etter min mening, var det lovlig det sølskjær gjorde...

de er proff spiller alle sammen, og hvis det står i lærboka at det ikke er lov, så tror jeg neppe solskjær hadde gjort det.

 

men please... bekreft det at det er ulovlig, om det kommer en spalte imorgen og og sier det var lovlig, da blir jeg forbanna!!

 

de som er ekte united fan... de ser videre fremover, vi har ikke tapt gullet enda. vi gjør bare PL mer spennende, hva er vitsen å vinne så overlegent?

 

nei nå skal vi leke med chelsea til siste kamp

Lenke til kommentar
Hva tipper vi stillinga blir i kveld da?

8437225[/snapback]

 

1-1 -> desverre.

8437250[/snapback]

 

Det var det jeg visste. United har ikke godt nok mannskap for å ro dette i land. Det blir 2 sølvmedaljer og en 3/4-plass. Kanskje neste år.

 

Er det forresten noen som med hånd på hjertet tror at united klarer å ta poeng på broa?

Endret av Rakkerunge
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...