Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elendig dommar i dag. Carrick og Rooney viser seg fram og spelar bra, pluss at Park var heller ikkje så ille. Forundrar meg veldig når du seier det du seier om Park, Raste...

Utvisningen var litt streng, hadde holdt med gult kort. Får dette følger for CL skal eg personlig saksøke FIFA og henvise til United-tråden her ;) Utenom dette var moves'a til Nani og Ronaldo under utdelinga der "lol" :p

EDIT: faen så elendig skrive. Gidda ikkje retta opp i det...

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Evans må begynne med bol om vi skal ha noen sjangs mot Zlatan, uten Vidic.

Jeg som hadde gleda meg så fælt til å se Vidic drepe Ibra :( Håper virkelig ikke det blir utestenging.

Det er isåfall helt latterlig, å enda en grunn til for at vi ikke skal reise på slike tulleturneringer som kun er promo for FIFA i Asia. Kunne vært avholdt i Europa dette.

Lenke til kommentar

Er ikke redd for Zlatan. Klarer vi å holde noenlunde tett bakover i Italia, så tar vi de på Old Trafford. Inter er oppskrytt, det er kun ett lag som er på høyde med oss og det er Barcelona. Spiller vi på vårt beste, skal vi kunne greie dette.

Nå skal det heies på Gunners og WBA. Hadde vært så fett som City hadde tapt i dag, mot PL's desidert dårligste lag.

Lenke til kommentar
Greit, vi har hørt det nå. Syntes ikke dette var en møkkatrurnering og tror dette kan bidra til å snu sesongen sikkelig for vår del.

Snu sesongen? Vi ligger i en god posisjon i alle turneringer, ser ikke hvordan 2 ekstra kamper og en lang reise skal snu noe som helst for oss. Når vi i tillegg får elendig matching blir jeg bare mer negativ. Eneste positive er at Rooney har fått teften for mål igjen.

Lenke til kommentar

Feil, vi har spilt tidvis dårlig. Har skrevet mange ganger at vi ligger strålende ann i samtlige turneringer, men spillemessig har vi vært svake, spesiellt den siste tiden. Vi har hatt tur som ikke dreit oss mot Sunderland feks. Jeg tror at seiersfølelsen kan bidra til at gutta får det lille ekstra under huden som kan være med på tilite oss fremover.

For fotballspillere er det veldig godt for selvtilliten å være overlegene og ikke minst å vinne et trofee. Slikt bidrar også til økt samhold og glede i troppen. Virker jo som spillerne syntes dette var gøy og det er det viktigste.

Lenke til kommentar

Spillemessig har vi vært svake grunnet skader på Carrick og Scholes, i tillegg til at vi har hatt mange harde bortekamper mot lag som ikke vil spille fotball på sin egen arena. Defensivt er vi solid. Det er ingenting å snu. Ja det kan være en positiv faktor dette, men å miste Vidic som sammen med Evra har vært våre beste spillere hittil i år i 3 kamper i CL er det ikke verd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...