Limbeck Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det jeg mener er at Kieran skal ha for målet han scårte i dag. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Dette var jævlig unødvendig, hakke ord. Er kvalm nå Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ligagullet er overhodet ikke tapt, gutter og (jenter?)! Vi har i dag en ledelse på fire poeng. Det er viktig. I morgen møter Chelski et vanskelig lag. Og med uavgjort i dag har Chelsea ingen grunn til å ta det med ro. United har vært uheldige, men det må man bare regne med når så mange kamper skal spilles. Man er ikke alltid på topp, og det er slike kamper United taper eller spiller uavgjort. Så lenge vi slår Everton neste kamp så har vi dette. Eneste som er viktig er at vi fokuserer på neste kamp, i stedet for å sutre når det er tre kamper til å gjøre dette på! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Dette var jævlig unødvendig, hakke ord. Er kvalm nå 8438778[/snapback] Hva var det som var undøvendig hakke ord? Egentlig så tror jeg United greier gullet, men ble så veldig skuffa for i dag. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal vi ikke bare avslutte sesongen folkens? Ikke noen grunn til å spille mere nå. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal vi ikke bare avslutte sesongen folkens? Ikke noen grunn til å spille mere nå. 8438825[/snapback] Hva er det med dere? Er dere medgangssupportere eller Chelseasupportere eller hva er dere? Ekte Unitedfans ser fremover mot neste kamp, og det virker som veldig få her gjør det. Eneste som skuffer meg i dag er den ekle stemningen i denne tråden... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Til en annen sak.Når er det Chelsea møter Arsenal? Håper Arsenal slår dem så det synger... 8438724[/snapback] Arsenal - Chelsea: søndag 6. mai, kl. 16.00 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal vi ikke bare avslutte sesongen folkens? Ikke noen grunn til å spille mere nå. 8438825[/snapback] Hva er det med dere? Er dere medgangssupportere eller Chelseasupportere eller hva er dere? Ekte Unitedfans ser fremover mot neste kamp, og det virker som veldig få her gjør det. Eneste som skuffer meg i dag er den ekle stemningen i denne tråden... 8438848[/snapback] Var bare en spøk da Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Dette var jævlig unødvendig, hakke ord. Er kvalm nå 8438778[/snapback] Hva var det som var undøvendig hakke ord? Egentlig så tror jeg United greier gullet, men ble så veldig skuffa for i dag. 8438803[/snapback] Unødvendig og kaste bort 3 poeng, forøvrig ble Solskjær feilaktig avblåst. MAKAN! Men men neste kamp er AC Milan go on! Endret 21. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Mrs Hatta: Det er jo klart folk er skuffet når vi roter bort poeng i de kampene vi IKKE skal rote bort poeng i. Jeg forventer i det hele tatt ikke at Chelsea skal gå på noen smell, for dem vinner kampene sine uansett om det er i 92. minutt eller det 94. minutt. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Skal vi ikke bare avslutte sesongen folkens? Ikke noen grunn til å spille mere nå. 8438825[/snapback] Hva er det med dere? Er dere medgangssupportere eller Chelseasupportere eller hva er dere? Ekte Unitedfans ser fremover mot neste kamp, og det virker som veldig få her gjør det. Eneste som skuffer meg i dag er den ekle stemningen i denne tråden... 8438848[/snapback] Er så utrolig enig med deg Mrs Hatta... Vi har hatt en fantastisk sesong til nå. Har bare 4 tap(!) og 4 uavgjort med dagens kamp... Resten har vi vunnet, så jeg ser ingen grunn til at vi ikke skal halle dette i land. Som sagt har Chelsea en vanskelig bortkamp i morgen og en vanskelig kamp mot Arsenal! Og dere som sier at Chelsea ikke har tapt på brua på 3 år. Hvorfor ikke bryte den statistikken når vi kommer dit? Statistikker er bare laget for å brytes folkens. Så nå er det bare å glemme denne kampen og be til høyere makter om at Newcastle slår Chelsea i morgen. Dette tar vi! Vi skal bringe gullet tilbake til der det hører gjemme! Glory, Glory Man United! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Ja såklart. Jeg er da skuffet jeg og. Men folk må vise litt motivasjon. Det er ikke lenge til neste kamp, og da har vi noe å bevise, og det får helt sikkert spillerene høre. Det jeg reagerer på er at folk nå tror ligagullet er tapt. Noe det ikke er. Det er forsatt ni potensielle poeng å hente, og det er ikke noe problem med motiverte spillere og supportere på tribunen (og hjemme for den saks skyld). Vinner vi resten kan vi ikke tape. Så opp med humøret folkens! Ikke lenge til neste kamp! Edit: Well spoken _Zero! Fint du er enig Endret 21. april 2007 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kjære vene, ligagullet er så visst ikke tapt! Som Hatta her sier, er det ni viktige poeng å spille for, tre av disse skal spilles mellom Chelsea og United til og med! Det er faktisk opp til oss selv, vinner vi resterende kamper, eller unngår tap mot Chelsea er vi Champions! Chelsea skal ut i en tøff bortekamp mot Newcastle i morgen, og denne er slettes ikke vunnet på forhånd for Chelseas del! Kampen i kveld gjør at ligainnspurten blir mye mer spennende enn hva jeg hadde håpet! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bare for å rette en liten ting. Vi har fire kamper igjen. Everton, City, Chelsea og West Ham. Jeg er veldig negativ til seriegull. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Det gjør det hele enda bedre, 12 poeng å spille om Ingen som har sagt at dette blir et lett gull! Kampen på Stamford Bridge kan vise seg å bli meget utslagsgivende for hvem som vinner ligaen! Endret 21. april 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror faktisk tapet i dag gjør at vi vinner med 2+ mål på tirsdag - wait and see. Forøvrig kan det bli enda hardere enn vi ønsker mot slutten, for nå er jo West Ham for alvor begynt å nærme seg kvalikplass, så de 3 poengene kan bli vanskelige å få hentet hjem. Men men, bra du kom og fikk opp stemningen litt Mrs Hatta! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Tror faktisk tapet i dag gjør at vi vinner med 2+ mål på tirsdag - wait and see. Forøvrig kan det bli enda hardere enn vi ønsker mot slutten, for nå er jo West Ham for alvor begynt å nærme seg kvalikplass, så de 3 poengene kan bli vanskelige å få hentet hjem. Men men, bra du kom og fikk opp stemningen litt Mrs Hatta! 8439100[/snapback] Men West Ham er den siste kampen, etter at vi har knust Chelsea på brua! Så om vi taper den kampen har ingen ting å si! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Newcastle kan fort stikke av med både 1 og 3 poeng imorra. Om Chelsea skulle tape har vi faktisk 4 points, la oss håpe Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om det var en feilaktig avgjørelse å ikke gi mål for Solskjær? Ble ikke få dommerfeil i kampen idag(selv om det var noen veldig bra avgjørelser også). Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Noen som vet om det var en feilaktig avgjørelse å ikke gi mål for Solskjær? Ble ikke få dommerfeil i kampen idag(selv om det var noen veldig bra avgjørelser også). 8439315[/snapback] Er ikke helt sikker, men jeg tror det var feilaktig. Det er værtfall lov på FIFA 98, men vet ikke om det er noen sikkert kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå