Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er jo fortsatt tidlig på morgen, men jeg har alikevel vært våken siden 05.30 til o med vært å vaska bilen Lagoppstillinga blir vel ganske lik den du har satt opp nå D`Amico, men Ronaldo på venstre å park på høyre, Rafael vil jeg helst ha vilt, om vi skal ha denne seieren bænkers vil jeg ha VDS i mål, Foster har ikke helt overbevist meg enda.... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er jo fortsatt tidlig på morgen, men jeg har alikevel vært våken siden 05.30 til o med vært å vaska bilen Du sier noe der. Jeg la meg kl 3, men da fikk jeg ikke sove med en gang, så av frykt for å forsove meg til kampen holdt jeg meg like så godt våken Er redd LDU Quito kan overraske oss. De blir nok helt sikkert vanskeligere å slå enn Gamba, så vi må være konsentrerte og ikke undervurdere dem. Men spiller vi slik som vi vet vi kan, burde det gå greit. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er jo fortsatt tidlig på morgen, men jeg har alikevel vært våken siden 05.30 til o med vært å vaska bilen Du sier noe der. Jeg la meg kl 3, men da fikk jeg ikke sove med en gang, så av frykt for å forsove meg til kampen holdt jeg meg like så godt våken Er redd LDU Quito kan overraske oss. De blir nok helt sikkert vanskeligere å slå enn Gamba, så vi må være konsentrerte og ikke undervurdere dem. Men spiller vi slik som vi vet vi kan, burde det gå greit. Aldri undervurder din motstander. Jeg glemmer ikke den kampen United spillte mot Derby hvor United vant 1-0 med scoring av Ronaldo, da holdt jeg på å få hjerte infarkt før scoringen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Husker den kampen jeg også. Hadde det ikke vært for Foster (som vi nevnte på forrige side) hadde vi garantert sluppet inn minst ett mål og kanskje bare fått med oss ett poeng. Edit: Uansett, håper på en målrik kamp, gjerne like mange mål som mot Gamba. Endret 21. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 btw: når er kåringen av Fifa player of the year? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 12. januar. Takk takk, å dette blir vel sendt på eurosport som vanlig? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Helt sikkert Her er laget: VDS Rafael Rio Vidic Evra Ronaldo Carrick Anderson Park Rooney Tevez Benken er resten av troppen. Formasjonen sier seg selv. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 God morgen folkens! Noen som vet hvem som er med fra start? Leste Park skulle hvert fall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 God morgen folkens! Noen som vet hvem som er med fra start? Leste Park skulle hvert fall. Sjekk to poster over deg :!: Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Uff, øyna er så vidt åpne. Sorry Keeper. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 4-1 seier Aldri hørt om det laget, så satser på noe sånt jeg også. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 4-1 seier Aldri hørt om det laget, så satser på noe sånt jeg også. Nå var ikke Osaka så kjente, men ikke dårlige heller. Skal ikke undervurdere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hvor er dagens motstander fra da?? Gambia? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ecuador. Noe man lett kan se hvis man kjenner til hovedstaten i landet Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ecuador. Noe man lett kan se hvis man kjenner til hovedstaten i landet Haha. Husker litt geografi. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Denne fotballen får meg over mange rare kanaler. Så det finnes en stripete dyr-versjon av TV2 altså, hm. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Denne fotballen får meg over mange rare kanaler. Så det finnes en stripete dyr-versjon av TV2 altså, hm. :!: Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Lykke till gutter. Nå skal det glanes så øya blir firkanta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå