Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Det er jo fortsatt tidlig på morgen, men jeg har alikevel vært våken siden 05.30 til o med vært å vaska bilen :D

Lagoppstillinga blir vel ganske lik den du har satt opp nå D`Amico, men Ronaldo på venstre å park på høyre, Rafael vil jeg helst ha vilt, om vi skal ha denne seieren bænkers vil jeg ha VDS i mål, Foster har ikke helt overbevist meg enda....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er jo fortsatt tidlig på morgen, men jeg har alikevel vært våken siden 05.30 til o med vært å vaska bilen :D

Du sier noe der. Jeg la meg kl 3, men da fikk jeg ikke sove med en gang, så av frykt for å forsove meg til kampen holdt jeg meg like så godt våken :p

Er redd LDU Quito kan overraske oss. De blir nok helt sikkert vanskeligere å slå enn Gamba, så vi må være konsentrerte og ikke undervurdere dem. Men spiller vi slik som vi vet vi kan, burde det gå greit.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Jeg la meg kl 3, men da fikk jeg ikke sove med en gang, så av frykt for å forsove meg til kampen holdt jeg meg like så godt våken :p

Er redd LDU Quito kan overraske oss. De blir nok helt sikkert vanskeligere å slå enn Gamba, så vi må være konsentrerte og ikke undervurdere dem. Men spiller vi slik som vi vet vi kan, burde det gå greit.

Aldri undervurder din motstander.

Jeg glemmer ikke den kampen United spillte mot Derby hvor United vant 1-0 med scoring av Ronaldo, da holdt jeg på å få hjerte infarkt før scoringen.

Lenke til kommentar

Husker den kampen jeg også. Hadde det ikke vært for Foster (som vi nevnte på forrige side) hadde vi garantert sluppet inn minst ett mål og kanskje bare fått med oss ett poeng.

Edit: Uansett, håper på en målrik kamp, gjerne like mange mål som mot Gamba.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...