Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
?rlig talt så har Mourinho gjort det mer enn godkjent med Inter. Inter leder med seks poeng til nummer to. De har scoret mest mål, rundt 1,8 pr kamp ca. tror jeg. De har bare tapt en kamp, og spillmessig er de bedre enn alle andre i Serie A, og har v?rt mye bedre enn oss. De har en matchwinner i Zlatan som pdd er bedre enn alle våre spillere.

Nå må du skjerpe deg og virkelig begynne å se på Inter-kamper, jeg har sett en rekke kamper (Seff ikke alle) og fått referater fra andre, og konklusjonen er at Inter ikke har forbedret seg nevneverdig fra Mancin! De lever fortsatt på prestasjoner fra Zlatan.

Spillemessig har de selvsagt tatt seg opp et hakk eller to, men de er fortsatt ikke blant "det nye Italia" som som det præikes om (Juve+Udinese+Roma, Viola).

Lenke til kommentar
http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._til_fa_hoering

For en feiging, kan han ikke bare si det som det er. De er en gjeng klovner.

Han kan ikke det vet du. Dessuten er sånne utbrudd bare idiotiske. Man må grunnlegge litt

Vel å grunnlegge det er ikke vanskelig. Å jeg mener selvfølgelig ikke at han skal si at de er klovner, har jeg ikke sagt at dere ikke må ta meg seriøst.

Lenke til kommentar

Veldig dårlig aktivitet det var her da. Det er jo bare 5 timer til kampen begynner.

Når det gjelder laget kan jeg godt se Foster i mål, selv om det meste tyder på at van der Sar starter. Midtforsvaret er bankers, det samme med venstrebacken. Høyrebacken er litt mer usikker. Jeg vil helst se Rafael, men det kan være at Fergie sparer ham til Stoke-kampen. Da blir det vel Neville. Vil heller se ham i denne kampen enn neste kamp, så hvorfor ikke?

På midtbanen vil jeg i hvertfall se Anderson. Er veldig i tvil om hvem som skal være makkeren hans, men jeg tror jeg ender opp med Scholes i førsteomgang og Carrick i andre. Ronaldo tar høyrekanten, mens Park tar motsatt side. På topp starter Rooney og Tevez.

Altså slik:

van der Sar

Neville - Ferdinand - Vidic - Evra

Ronaldo - Scholes (Carrick) - Anderson - Park

Tevez - Rooney

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...