tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Altså, måten dommeren utviste Materazzi på i fjor på Anfield uten å tenke to ganger, + at det var feildømt og alt, siiick. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det er jo bare en dråpe i havet. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror vi vinner ganske greit mot Inter. Akkurat som Liverpool gjorde i fjor. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror vi vinner ganske greit mot Inter. Akkurat som Liverpool gjorde i fjor. Så du er også som Giallo? Holder med flere store lag. United, Sevilla... Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror vi vinner ganske greit mot Inter. Akkurat som Liverpool gjorde i fjor. Så du er også som Giallo? Holder med flere store lag. United, Sevilla... Må jo heie på et spansk lag også! + at det er ikke regnet som et storlag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Må jo heie på et spansk lag også! + at det er ikke regnet som et storlag. What? Sevilla har like mye/lite historie (fotballmessig) som roma, dog har det tatt seg opp endel de siste årene Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg tror vi taper mot Inter. Hverken Vidic eller Ferdinand kan holde tilbake en Zlatan i form. Han er rett og slett den mest geniale spissen. Han har en skuddfot i verdensklasse, overblikk som få andre i sin posisjon, teknikken, Hodestyrken og kroppstyrken. Han er en god avslutter. Han er flere hakk over våre spisser. Jeg har også sett en god del av Inter i år, og mener at Inter stort sett ikke har hatt noen særlig problemer i år. Zlatan avgjør kamper alene når de trenger det. Vi må spille MYE bedre enn vi gjør nå hvis vi skal slå Inter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Enig, tror det blir tap dessverre. Får håpe de spiller som Wisbatov gjør med de på FIFA mot meg da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 :@ Spille CL fixturen nå? Jeg føler Zlatan er i form. Når jeg bruker Barcelona klarer jeg jo å holde nivå spillmessig da . On topic: Materazzi kommer vel ikke engang til å spille mot oss hvis Samuel, Cordoba og Chivu er skadefrie. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Nah, reiser i morgen og pakker nå, men senere i kveld nærmere 12 tror jeg, resten tar vi i fifa tråden/PM On topic: Sant det, Matrix får vel ikke starte når alle er skadefrie. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Inter skal slåes. Jeg bryr meg ikke om de har en bedre spiss eller om de er i bedre form enn oss. Hvis Ron & Roon er i storform kan vi slå hvem som helst, hvor som helst Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Inter har på ingen måte overbevist under Mourinho. Hvis United supportere skal begynne å frykte Inter, må de rett og slett finne seg en annen sport, Inter anser jeg som en motstander vi bør slå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Holder en (liten) knapp på United jeg også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Får håpe vi får en Roma kamp igjen, det hadde vært gøy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Roma skjønte at de måtte vinne gruppa for å unngå oss. Derfor de tok ut det lille ekstra mot Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Trekker United Roma så trekker Liverpool Chelsea. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det jeg mente er at vi får lignende resultat som vi spilte mot Roma for 2 sesonger tilbake. Det hadde vært festlig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Inter har på ingen måte overbevist under Mourinho. Hvis United supportere skal begynne å frykte Inter, må de rett og slett finne seg en annen sport, Inter anser jeg som en motstander vi bør slå ?rlig talt så har Mourinho gjort det mer enn godkjent med Inter. Inter leder med seks poeng til nummer to. De har scoret mest mål, rundt 1,8 pr kamp ca. tror jeg. De har bare tapt en kamp, og spillmessig er de bedre enn alle andre i Serie A, og har v?rt mye bedre enn oss. De har en matchwinner i Zlatan som pdd er bedre enn alle våre spillere. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Hvordan kan han være bedre enn verdens beste spiller? EDIT: Åja.. Jeg så ikke per dags dato Endret 19. desember 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå