Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Er det noe folk glemmer?Var det ifjor eller forfjor Sami Hypiia hadde Zlatan i baklomma?Altså HYPIIA!!!

Inter har sjeldent vært et godt CL-lag,hvorfor,det har jeg ikke svaret på...

Nå har ikke United hatt tidenes form i gruppespillet,men vi har nå heller ikke ligget under like mange ganger som Inter har i denne sesongen.

PS:Fabio Anyone??? :w00t:

Med Evra suspendert,ser jeg for meg at Fabio kan bli en viktig brikke i år allikevel.Gi han sjansen mot Derby og Southampton.

Hypiia har aldri hatt Zlatan i baklomma. Du må huske på at i begge to de kampene Liverpool spilte mot Inter ifjor, fikk de hjelp av dommeren med utvisninger. Så er ikke så veldig rart i Zlatan fikk til så veldig mye da.

Husker enda Torres sin...bli "felt", dette tre meter etterpå-utvisningen mot Matrix....

Jeg visste jeg hadde rett. Nevnte i Pool-tråden i går at jeg bestemt husket at det ene gule kortet var filming av Torres, da ble jeg blankt avvist og fikk beskjed om at jeg husker feil.

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og så optimistiske som deler av de andre her inne blir jeg aldri. Du vet nå hvordan det ser ut her inne av og til.

Jeg tror jeg var den eneste som sa at vi kom til å tape mot Arsenal før kampen.

Det er noe som heter å ha tro på laget vet du.

Jo jeg vet det, men jeg synes det blir så naivt å ha blind tro på at vi vinner alt.

Lenke til kommentar
Hadde vi tapt mot Villareal så hadde vi møtt Panathinaikos i stedet ...

Kanskje det latterligste jeg har hørt. For det første ville det vært patetisk å lagt seg, slik at vi kunne få en andreplass. For det andre, så kan man jo ikke si at vi hadde blitt byttet direkte ut med Villareal hvis de hadde vunnet gruppa...

Lenke til kommentar
Er det noe folk glemmer?Var det ifjor eller forfjor Sami Hypiia hadde Zlatan i baklomma?Altså HYPIIA!!!

Inter har sjeldent vært et godt CL-lag,hvorfor,det har jeg ikke svaret på...

Nå har ikke United hatt tidenes form i gruppespillet,men vi har nå heller ikke ligget under like mange ganger som Inter har i denne sesongen.

PS:Fabio Anyone??? :w00t:

Med Evra suspendert,ser jeg for meg at Fabio kan bli en viktig brikke i år allikevel.Gi han sjansen mot Derby og Southampton.

Hypiia har aldri hatt Zlatan i baklomma. Du må huske på at i begge to de kampene Liverpool spilte mot Inter ifjor, fikk de hjelp av dommeren med utvisninger. Så er ikke så veldig rart i Zlatan fikk til så veldig mye da.

Husker enda Torres sin...bli "felt", dette tre meter etterpå-utvisningen mot Matrix....

Hovedpoenget er vel at kan Liverpool slå ut Inter,så kan vel vi også?

Jeg,personlig,er overhodet ikke redd for å møte Inter.

Why?3grunner.

Grunn 1:

Mourinho har ikke vist seg å være en like stor taktikker i Inter som han var i Chelsea og Porto.

Jeg har sett flere kamper med Inter i år,hvor jeg sjelden har blitt imponert av spillet,stallen og resultat.

Senest nå nylig,når di ledet 2-0 hjemme mot Chievo,og Chievo hentet dem inn igjen til 2-2.

Hører jo med til historien at Chievo raknet på slutten,but hey,Chievo har ikke Rio eller Vida i midtforsvaret.

Grunn 2:

Samt,italienske lag,generelt,er ekstremt sårbare for kontringer.Se vårt møte mot Milan i forfjor,Roma alle årene vi har spilt mot dem etc etc.Med en Ronaldo på banen,bør Materazzi hente fram di beste glosene han noensinne har lært i Milanos bakgater,for å vippe CR av pinnen.

Grunn 3:

Vi har hjemmebanefordel i returoppgjøret.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ikke sett trekninga. Kan noen informere meg? :D

Chelsea - Juventus

Arsenal - Roma

Real Madrid - Liverpool

Inter - Manchester United

Takk!

Og her har du resten:

Villareal - Panathinaikos

Sporting Lisboa - Bayern München

Atletico Madrid - Porto

Lyon - Barcelona

Lenke til kommentar
Hadde vi tapt mot Villareal så hadde vi møtt Panathinaikos i stedet ...

Kanskje det latterligste jeg har hørt. For det første ville det vært patetisk å lagt seg, slik at vi kunne få en andreplass. For det andre, så kan man jo ikke si at vi hadde blitt byttet direkte ut med Villareal hvis de hadde vunnet gruppa...

Var ikke det jeg sa, jeg ville bare nevne ironien

Lenke til kommentar

Folkens, det er mulig å slå Inter Milan! Skjønner ikke hvordan dere kan være skuffet før kampene har blitt spilt...

Man møter jo gode lag på veien til CL-finalen, så det er vel greit å møte et bra lag allerede. Vi er tross alt regjerende mestre, og burde være i stand til å slå alle lag! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...