Krukmeister Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Uff. Jeg frykter Zlatan.. Tror ikke en svenske har en sjangs mot monsteret Vidic! Tror ikke jeg heller. Vidic kommer til å knuse hvert bein i kroppen til det svinet Zlatan hvis han prøver seg på noe! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vi ryker nå. Tror ikke vi klarer å ta Inter. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lim, kan du være så snill å prøve å være litt mere optimist. Inter skal slås, enkelt og greit. VIdic skal knuse Zlatan. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vi ryker nå. Tror ikke vi klarer å ta Inter. Så flott det er med positive supportere! Vi er regjerende mestre, har bedre spillere, bedre manager og siste kampen er på OT. Selvfølgelig slår vi dem. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Har faktisk trua på at vi tar italienerne jeg siste kamp på¨OT er jo også en kjempefordel Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Tror ikke en svenske har en sjangs mot monsteret Vidic! Hvis Zlatan er i toppslag spiller han fletta av Vidic. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Neppe, er veldig få som fletter Vidic, om ingen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Inter blir en knall morro kamp, at vi vinner, er jeg slettes ikke sikker på.. Men vist vi gjør det, så er det strak vei rett til CL finalen.. Inter er den hardeste konkurrenten av de lagene som er i CL mener nå jeg.. Jeg har troa på at Berbatov kommer til og være viktig her og mye av grunnen for at vi smasher inter totalt Endret 19. desember 2008 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Av de 5 lagene United kunne trekke, ble det altså det verste laget man fikk. Frykter litt at denne forbannelsen mot regjerende mester fortsetter; at man blir utslått i første utslagsrunde Men en gang må den trenden også brytes da. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Neppe, er veldig få som fletter Vidic, om ingen. Vidic er blant de beste stopperne i verden for tida, men han skal få noe å bryne seg på hvis Zlatan setter i gang. Det er kanskje et større problem for Rio når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Zlatan er kanskje den mest overvurderte spilleren i Europa. Han er bare en lat, utrolig selvgod svenske som finner på en genistrek i ny og ne. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lim, kan du være så snill å prøve å være litt mere optimist. Inter skal slås, enkelt og greit. VIdic skal knuse Zlatan. Realiteten spiller en rolle den også. Desuten så ser jeg ikke bare negative sider med å gå ut av CL. Vi får da lettet noe på kampprogrammet. Og så optimistiske som deler av de andre her inne blir jeg aldri. Du vet nå hvordan det ser ut her inne av og til. Jeg tror jeg var den eneste som sa at vi kom til å tape mot Arsenal før kampen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Zlatan er kanskje den mest overvurderte spilleren i Europa. Han er bare en lat, utrolig selvgod svenske som finner på en genistrek i ny og ne. lik berba da.. Endret 19. desember 2008 av veldigsaklig Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Zlatan er kanskje den mest overvurderte spilleren i Europa. Han er bare en lat, utrolig selvgod svenske som finner på en genistrek i ny og ne. Og den genistreken vinner kamper og trofeer. Zlatan er fantastisk. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lim, kan du være så snill å prøve å være litt mere optimist. Inter skal slås, enkelt og greit. VIdic skal knuse Zlatan. Hehe. Ro deg ned et par hakk. Per dags dato er Inter bedre enn United. Hvertfall med den formen United har vist i ligaen. Og Zlatan er muligens europas beste spiss. Verste trekningen vi kunne fått, fakta faen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Verste trekningen vi kunne fått, fakta faen. Ja, og sett bort fra Barca var det den verste trekningen uavhengig av plassering i gruppespill. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Som D'Amico nevner: Vi er regjerende mestere, har en sterk tropp, og verdens beste manager. Hvis vi skal vinne Champions League, så må vi slå de beste. Hva er det dere forventer, dere som virker overrasket over at vi møter et godt lag? Det er alltid noen som gjør det litt svakt i gruppespillet og havner på en andreplass. De må jo nødvendigvis få en motstander de også. I år var det kanskje en fordel å ikke vinne gruppa, men betyr det at vi skal legge oss på ryggen og tape med vilje? Overhodet ikke. Uansett om det er gruppespill i Champions League, tredje runde av ligacupen, eller kamp mot Liverpool, så SKAL vi gå for seier. Forøvrig så mener jeg at Inter var en mye bedre motstander enn Real. Inter har kanskje en sterk tropp, og har vunnet Serie A de siste tre årene, men samtidig har de slitt i CL. De siste tre sesongene har de røket ut to åttendedels- og en kvartfinale, mot Villareal, Valencia og nå sist, Liverpool. Også i år har de hatt problemer. Det var såvidt at de kom seg videre fra en gruppe med et svakt Werder Bremen, Panathinaikos, og lille Anorthosis, kanskje CLs enkleste gruppe. Så nei, jeg frykter ikke Inter. Gi oss Zlatan, gi oss Mourinho. Vi skal sende dem hjem i skam... Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Og så optimistiske som deler av de andre her inne blir jeg aldri. Du vet nå hvordan det ser ut her inne av og til. Jeg tror jeg var den eneste som sa at vi kom til å tape mot Arsenal før kampen. Det er noe som heter å ha tro på laget vet du. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det noe folk glemmer?Var det ifjor eller forfjor Sami Hypiia hadde Zlatan i baklomma?Altså HYPIIA!!! Inter har sjeldent vært et godt CL-lag,hvorfor,det har jeg ikke svaret på... Nå har ikke United hatt tidenes form i gruppespillet,men vi har nå heller ikke ligget under like mange ganger som Inter har i denne sesongen. PS:Fabio Anyone??? Med Evra suspendert,ser jeg for meg at Fabio kan bli en viktig brikke i år allikevel.Gi han sjansen mot Derby og Southampton. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Er det noe folk glemmer?Var det ifjor eller forfjor Sami Hypiia hadde Zlatan i baklomma?Altså HYPIIA!!! Inter har sjeldent vært et godt CL-lag,hvorfor,det har jeg ikke svaret på... Nå har ikke United hatt tidenes form i gruppespillet,men vi har nå heller ikke ligget under like mange ganger som Inter har i denne sesongen. PS:Fabio Anyone??? Med Evra suspendert,ser jeg for meg at Fabio kan bli en viktig brikke i år allikevel.Gi han sjansen mot Derby og Southampton. Hypiia har aldri hatt Zlatan i baklomma. Du må huske på at i begge to de kampene Liverpool spilte mot Inter ifjor, fikk de hjelp av dommeren med utvisninger. Så er ikke så veldig rart i Zlatan fikk til så veldig mye da. Husker enda Torres sin...bli "felt", dette tre meter etterpå-utvisningen mot Matrix.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå