Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kommer til å savne han like mye som David Bellion. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Manucho på vei til fransk liga, hva syns vi om det? Synes han bør få fleire sjanser, har sett meir til Dong lizm... Er ikkje snakk om lån då? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Har ikke sett han nok for å si noe sikkert, men er en del for han å gjøre hvis han skal bli en suksess i klubben vår. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Manucho på vei til fransk liga, hva syns vi om det? Synes han bør få fleire sjanser, har sett meir til Dong lizm... Er ikkje snakk om lån då? Ser ikke for meg at han blir solgt ett halvt år etter han kom hit, så det er nok 87% sikkert et lån, ja. Han spilte forresten kamp for reservelaget i dag og scorte det eneste målet vårt (på et nydelig innlegg fra Eikrem faktisk). Han var generelt sett ganske god, med flere gode skuddforsøk og involveringer. Syntes likevel ikke at han imponerte nok til en plass i A-lagstroppen enda. Endret 18. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Manucho på vei til fransk liga, hva syns vi om det? Synes han bør få fleire sjanser, har sett meir til Dong lizm... Er ikkje snakk om lån då? Ser ikke for meg at han blir solgt ett halvt år etter han kom hit, så det er nok 87% sikkert et lån, ja. Han spilte forresten kamp for reservelaget i dag og scorte det eneste målet vårt (på et nydelig innlegg fra Eikrem faktisk). Han var generelt sett ganske god, med flere gode skuddforsøk og involveringer. Syntes likevel ikke at han imponerte nok til en plass i A-lagstroppen enda. Når det gjelder Manucho, kommer jeg til å være pessimist helt til det motsatte er bevist. Jeg frykter at han blir en flopp. Jeg følte vi ikke gjorde nok research på han. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/18/sport/f...league/4080928/Vet ikke om det har blitt posta før, uansett latterlig. Jeg har ikke ord lenger. Kommisjonen påpeker også at bildene viser at på de tidspunktene Phelan og Hartis hevder Bethell kom med rasistiske rop, sto de to Chelsea-vaktene Michael Headley og Joseph Quartey-Cofie i nærheten. Begge er fargede og «vi mener én eller begge burde ha hørt den påståtte bemerkningen». FA tror de ville fortalt om dette i avhørene, selv om dette ville ført til at en kollega hadde havnet i dårlig lys. Vil tro disse Chelsea ansatte er kjøpt og betalt akkurat som FA! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Bli med på en homoerotisk kveld på msn. Gruppesamtale med Points, Game, Raste, NightKeeper og Jefetico er i gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nightkeeper er jo død da? Er' han ikke frakobla? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Wtf? Har Game msn? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Sendte deg en PM pus Forklarer meg på MSN. Sussebass Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Hadde du en fin bursdag da Game? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Når det gjelder Manucho, kommer jeg til å være pessimist helt til det motsatte er bevist. Jeg frykter at han blir en flopp. Jeg følte vi ikke gjorde nok research på han. Selvfølgelig kommer han til å bli en flopp. Han er snart 26 og fortsatt ganske ubrukelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Vær litt forsiktig da, han var god for reservene i dag. Skulle hatt straffe og, hører jeg. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Når det gjelder Manucho, kommer jeg til å være pessimist helt til det motsatte er bevist. Jeg frykter at han blir en flopp. Jeg følte vi ikke gjorde nok research på han. Selvfølgelig kommer han til å bli en flopp. Han er snart 26 og fortsatt ganske ubrukelig. Hurra for påståeligheter. Han var dritbillig, ergo ingen flopp. Keane er snart 29, var dritdyr og ganske ubrukelig, dog noe bedre enn vår Angolanske venn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Trekning om to timer. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) CL dette? 2k Endret 19. desember 2008 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Ja, CL. Gratulerer med 2000 innlegg, mr. Utropstegn!!! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 God morgen Latias. Hvilken kanal? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Go morgen til deg også, RePaC. Trekningen går på Viasat Sport og Sky Sports. Kanskje den går på Eurosport også, men det er jeg ikke sikker på. EDIT: Og det er kl. 12:00 Endret 19. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Da får jeg sett den på Viasat Sport da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå