Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det engelske fotballforbundet (FA) har gransket episoden og har avhørt alle partene. Her er de fire punktene som felte Evra:

a) Mr. Patrice Evra dyttet Chelseas sjefsbanemann med brystet sitt. Dette har Evra innrømmet.

b) Han slo Mr. Sam Bethell, en Chelsea-banemann, i hodet.

c) Deretter løp han, etter at situasjonen hadde roet seg ned, tilbake for å konfrontere Mr. Bethell igjen. Også innrømmet av Evra.

d) Deretter ble han involvert i nok et fysisk sammenstøt med Mr. Bethell.

Hvis dette er sant er vel straffen riktig?

Lenke til kommentar
FA overdriver alt for mye. Mye av det er ikke sant en gang.

Dyttet med brystet? WTF!? Haha, latterlig at de har satt opp et eget punkt for det! :!:

1. Hvordan vet du hva som er sant/ikke sant?

2. Hvorfor er det latterlig? Sånn jeg ser det er det viktig å konkretisere alt som har skjedd, istedenfor å skrive "litt knuffing og dytting".

Lenke til kommentar

Egentlig ikke. Det er forskjell på slag og myntkasting. I tillegg skal Evra ha provosert frem konfrontasjon nummer 2. Når du løper for å konfrontere noen du har har en uoverenstemmelse med før er det sterkt kritikkverdig. (Noen som husker Mascherano-hendelsen?)

Jeg må si meg enig med FA i denne saken (nå blir jeg sikkert drept her) ;)

Lenke til kommentar

Også må vi huske på at Evra aldri ville gjort det uten å bli provosert på forhånd. Derfor syntes jeg at Bethell/Chelsea burde få en eller annen form for straff de også.

Edit: Ser nå at Chelsea fikk en bot, noe som gjør at jeg tolerer det litt mer. Men det dekker fortsatt ikke over at 4 kamper + bot er altfor mye.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Det er forskjell på slag og myntkasting. I tillegg skal Evra ha provosert frem konfrontasjon nummer 2. Når du løper for å konfrontere noen du har har en uoverenstemmelse med før er det sterkt kritikkverdig. (Noen som husker Mascherano-hendelsen?)

Jeg må si meg enig med FA i denne saken (nå blir jeg sikkert drept her) ;)

At Evra og klubben kan straffes er en ting, men 4 kamper? Pluss bot. Det er overkill så det holder.

Å en ting jeg ikke skjønner, Chelsea blir frikjent for all skyld nesten. Likevel betaler de en bot på 250,000?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...