Jotun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, fy fader. Syntes Evra fortjenter en bukket blomster. Spar deg! Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Så at Ferguson var forbannet på Real Madrid! Faen, jeg skjønner ikke hva de drver med? Drittklubb, tror de kan gjøre hva de vil. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 "Jeg ville ikke solgt dem et viurs engang". Genialt Fergie. Heinze er faen like stygg som et virus også såe... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Blir så glad når jeg ser Heinze (tomatketchup) faile i RM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Se filmen hos Youtube Velkommen etter (seks dager). Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 er vel ikke første gangen den videoen er posta nå Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det engelske fotballforbundet (FA) har gransket episoden og har avhørt alle partene. Her er de fire punktene som felte Evra: a) Mr. Patrice Evra dyttet Chelseas sjefsbanemann med brystet sitt. Dette har Evra innrømmet. b) Han slo Mr. Sam Bethell, en Chelsea-banemann, i hodet. c) Deretter løp han, etter at situasjonen hadde roet seg ned, tilbake for å konfrontere Mr. Bethell igjen. Også innrømmet av Evra. d) Deretter ble han involvert i nok et fysisk sammenstøt med Mr. Bethell. Hvis dette er sant er vel straffen riktig? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 FA overdriver alt for mye. Mye av det er ikke sant en gang. Dyttet med brystet? WTF!? Haha, latterlig at de har satt opp et eget punkt for det! :!: Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 FA overdriver alt for mye. Mye av det er ikke sant en gang.Dyttet med brystet? WTF!? Haha, latterlig at de har satt opp et eget punkt for det! :!: 1. Hvordan vet du hva som er sant/ikke sant? 2. Hvorfor er det latterlig? Sånn jeg ser det er det viktig å konkretisere alt som har skjedd, istedenfor å skrive "litt knuffing og dytting". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Synes bare at det er idiotisk at Evra får mer straff enn det Drogba fikk for å kaste mynt på tilskuerne... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Egentlig ikke. Det er forskjell på slag og myntkasting. I tillegg skal Evra ha provosert frem konfrontasjon nummer 2. Når du løper for å konfrontere noen du har har en uoverenstemmelse med før er det sterkt kritikkverdig. (Noen som husker Mascherano-hendelsen?) Jeg må si meg enig med FA i denne saken (nå blir jeg sikkert drept her) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vil minne dere på at Linking til tvstreams ikke er tillatt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg sier meg ikke enig. Straffemetoden er feil for noe som etter min mening FA ikke har noe med å gjøre. Bot er greit, men å ta en spiller ut av 4 oppgjør er latterlig. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Også må vi huske på at Evra aldri ville gjort det uten å bli provosert på forhånd. Derfor syntes jeg at Bethell/Chelsea burde få en eller annen form for straff de også. Edit: Ser nå at Chelsea fikk en bot, noe som gjør at jeg tolerer det litt mer. Men det dekker fortsatt ikke over at 4 kamper + bot er altfor mye. Endret 18. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Derfor syntes jeg at Bethell/Chelsea burde få en eller annen form for straff de også. Bethell. Vil minne dere på at Linking til tvstreams ikke er tillatt. Det blir jo postet nesten hele tiden i denne kategorien... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Egentlig ikke. Det er forskjell på slag og myntkasting. I tillegg skal Evra ha provosert frem konfrontasjon nummer 2. Når du løper for å konfrontere noen du har har en uoverenstemmelse med før er det sterkt kritikkverdig. (Noen som husker Mascherano-hendelsen?) Jeg må si meg enig med FA i denne saken (nå blir jeg sikkert drept her) At Evra og klubben kan straffes er en ting, men 4 kamper? Pluss bot. Det er overkill så det holder. Å en ting jeg ikke skjønner, Chelsea blir frikjent for all skyld nesten. Likevel betaler de en bot på 250,000? Endret 18. desember 2008 av Hyrlen Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 De får United, Evra og Phelan til å virke tilbakestående, men Chelsea er visst respekterte, veltalende og sofistikerte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.dagbladet.no/2008/12/18/sport/f...league/4080928/ Vet ikke om det har blitt posta før, uansett latterlig. Jeg har ikke ord lenger. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Manucho på vei til fransk liga, hva syns vi om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå