NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tenk på de stakkars hinduene som skal bade i den forurensede elva, så kommer det plutselig en hai. HAHAHAH Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er faktisk ikke en små kamp. Er tross alt finale i klubb-VM! Men du har rett. Er sjeldent de viser sånt i asiatiske land. Et pent navn betyr ikke at det er "viktig" turnering. Bare se på Mattilsynet og Redd Barna Var ironisk da. Skjønner ikke hvordan de kan kalle det for VM når det bare er noen lag med. ok Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 http://www.united.no/united/nyheter/nyhete..._slakter_united Tuttifrutti sier jeg bare, FA skal liksom forholde seg noenlunde nøytral. Så kaster de seg inn i skittkasting med Sir Alex og Gill. Tydelig at de føler at de må forsvare den elendige avgjørelsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var jo han Chelsea-tullingen som provoserte Evra. Han slipper unna, mens vår beste spiller denne høsten får så hard straff. Etter min mening var Drogbas myntkasting verre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Herlig artikkel Det om Scholesy på andre siden får meg nesten til til å gråte Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Noen som er keen på å tape mot meg i fifa? Send PM eller kom til Fifa tråden asap Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper det bare var GO som var gode offensive mot slutten i dag, og ikke vi som slet uten Vidic. Hvis det er det siste, er vi virkelig i problemer hvis Vidic blir skadet! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nok Gamb(i)a satset mer offensivt på slutten ja. De hadde jo egentlig ikke så mye å tape når de lå under 5-1, så da satte de (nesten) alle mann i angrep de siste 10 minuttene. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Var jo han Chelsea-tullingen som provoserte Evra. Han slipper unna, mens vår beste spiller denne høsten får så hard straff. Etter min mening var Drogbas myntkasting verre. Chelsea kjøper til seg alt da. Snart kjøper dem fans. Endret 18. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var jo han Chelsea-tullingen som provoserte Evra. Han slipper unna, mens vår beste spiller denne høsten får så hard straff. Etter min mening var Drogbas myntkasting verre. Chelsea kjøper til seg alt da. Snart kjøper dem fans. det har dei allerde gjort, indirekte.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er derfor Abramovich ikke kjøper dyre spillere lenger. Han kjøper heller flere fans. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Håper Abramovich går på en skikkelig finans-smell. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spørs type stoff... Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men nu stikker jeg. Kos dere folkens. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Godt du forteller alt til oss da Men litt ontopic; Blei vidic skada i dag? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spørs type stoff... Men nu stikker jeg. Kos dere folkens. Sukk...rart at postcounten til enkelte bare RASER oppover... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Men litt ontopic; Blei vidic skada i dag? Nei, var vel bare for å spare han. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Var jo han Chelsea-tullingen som provoserte Evra. Han slipper unna, mens vår beste spiller denne høsten får så hard straff. Etter min mening var Drogbas myntkasting verre. Ja, fy fader. Syntes Evra fortjenter en bukket blomster. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 FA er og blir latterlige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå