NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Er vel Tevez som er oksen? Tevez er fisk. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Serbisk okse. Endret 18. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror jeg har fått herpes, klør noe så inneihelvette på penishodet. Okay, kjekt å vite. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og For meg har det ingenting å si. Å vinne en reservekamp betyr like mye. Er en motstander av denne turneringen og er en stor motstander av at vi spiller i den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Er vel Tevez som er oksen? Tevez er fisk. Mener ikke utseende, men det at han løper etter hver ball. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Dexter Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 SAmme gjorde Leonardsen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og For meg har det ingenting å si. Å vinne en reservekamp betyr like mye. Er en motstander av denne turneringen og er en stor motstander av at vi spiller i den. Penger vet du. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og For meg har det ingenting å si. Å vinne en reservekamp betyr like mye. Er en motstander av denne turneringen og er en stor motstander av at vi spiller i den. SAF liker historie. United kan bli det første engelske laget som vinner den. Endret 18. desember 2008 av RePaC Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 UANSETT, jeg er faen i trøbbel mtp. finalen, skal reise lørdag og tror ikke sånne småe kamper kommer på så mange kanaler. TV2 Zebra? Tror jeg har fått herpes, klør noe så inneihelvette på penishodet. HAHAHAHA :!: :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og For meg har det ingenting å si. Å vinne en reservekamp betyr like mye. Er en motstander av denne turneringen og er en stor motstander av at vi spiller i den. Penger vet du. $16 millioner! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Reiser til India i to uker på lørdag Amic(g)o Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 You go, Kal Penn!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og For meg har det ingenting å si. Å vinne en reservekamp betyr like mye. Er en motstander av denne turneringen og er en stor motstander av at vi spiller i den. Vel, er vel historie osv. Men enig at det har lite å si, men nå som vi er der og alt, bør vi vinne finalen og bli kvitt det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 UANSETT, jeg er faen i trøbbel mtp. finalen, skal reise lørdag og tror ikke sånne småe kamper kommer på så mange kanaler. TV2 Zebra? I utlandet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 You go, Kal Penn!! Hihihi UANSETT, jeg er faen i trøbbel mtp. finalen, skal reise lørdag og tror ikke sånne småe kamper kommer på så mange kanaler. TV2 Zebra? I utlandet? Amico er trøtt Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Reiser til India i to uker på lørdag Amic(g)o Du er fra India, ikke sant? Pass deg så du ikke drar til Mumbai / Bombay. Selv er jeg halvt mongolsk og 5/6 jugoslav, samt 16/15 finne. Burde jeg legge meg? Ja. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Reiser til India i to uker på lørdag Amic(g)o Aha, da så. Kanskje en av disse er indiske? Du får ha god tur, selv om du kanskje ikke får sett United mens du er der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Er faktisk ikke en små kamp. Er tross alt finale i klubb-VM! Men du har rett. Er sjeldent de viser sånt i asiatiske land. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 UANSETT, jeg er faen i trøbbel mtp. finalen, skal reise lørdag og tror ikke sånne småe kamper kommer på så mange kanaler. TV2 Zebra? I utlandet? Jeg visste jo ikke at han skulle til utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå