Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det viktigste er at vi ungikk skader. Ok gjennomkjøring

Vidic?

Så heldigvis ikke så alvorlig ut siden han kunne spille litt etterpå.

Så ut som Vidic fikk seg en ordentlig lårhøns der. Får håpe det går bra.

Vi har ikke en sjans på PL hvis Vida er ute noen uker i juletiden nå.

Vi har egentlig ikke så mange kamper i julen i år. Stoke og M'Boro (tror jeg) er ikke så vanskelig. ;)

Lenke til kommentar

Giggs var positiv i dag.

Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen :p Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert.

Rio ser virkelig dårlig ut uten Vida, der er jeg helt enig.

Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe

Da taper vi sikkert finalen og :p

Lenke til kommentar
Giggs var positiv i dag.

Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen :p Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert.

Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe

Ehh, han lager to klare straffer. Er skyld i et annet mål fordi han ligger feil og slår bare støttepassninger

Lenke til kommentar
Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. :p

Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA

På tide å finne sengen :p

Giggs var positiv i dag.

Ehh, han lager to klare straffer. Er skyld i et annet mål fordi han ligger feil og slår bare støttepassninger

Andre var faen ikke straffe da, armene var inntil kroppen nesten helt. Så mye som man kan mens man snur og blokkerer da. Første var straffe, greit nok.

Lenke til kommentar
Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. :p

Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA

På tide å finne sengen :p

Giggs var positiv i dag.

Andre var faen ikke straffe da, armene var inntil kroppen nesten helt. Så mye som man kan mens man snur og blokkerer da. Første var straffe, greit nok.

HAHAHHAHAH NEI NEI N`NEI ENIENNEI ENEINEINEINEINENENEINEINEI

Straffe som bare pokker'n

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...