D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi har ikke en sjans på PL hvis Vida er ute noen uker i juletiden nå. Evans klarte seg jo bra på Stamford Bridge, så han burde klare å holde nullen mot Stoke og Middelsbrough. Gjelder å være optimist Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det viktigste er at vi ungikk skader. Ok gjennomkjøring Vidic? Så heldigvis ikke så alvorlig ut siden han kunne spille litt etterpå. Så ut som Vidic fikk seg en ordentlig lårhøns der. Får håpe det går bra. Vi har ikke en sjans på PL hvis Vida er ute noen uker i juletiden nå. Vi har egentlig ikke så mange kamper i julen i år. Stoke og M'Boro (tror jeg) er ikke så vanskelig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Giggs var positiv i dag. Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert. Rio ser virkelig dårlig ut uten Vida, der er jeg helt enig. Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Vidicator Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg grein av Rooney i dag VDS var også konge, og må innrømme at Neville i det minste hadde ett par gode på lur i dag. Kort oppsummering: Fantastisk kamp (VM er gøy!! Haha), og forsvaret vårt er PISS uten Vida. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kort oppsummering: Fantastisk kamp (VM er gøy!! Haha), og forsvaret vårt er PISS uten Vida. Den er helt grei den. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Giggs var positiv i dag. Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert. Rio ser virkelig dårlig ut uten Vida, der er jeg helt enig. Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og Ehh, han lager to klare straffer. Er skyld i et annet mål fordi han ligger feil og slår bare støttepassninger Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA På tide å finne sengen Giggs var positiv i dag. Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert. Rio ser virkelig dårlig ut uten Vida, der er jeg helt enig. Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og Ehh, han lager to klare straffer. Er skyld i et annet mål fordi han ligger feil og slår bare støttepassninger Andre var faen ikke straffe da, armene var inntil kroppen nesten helt. Så mye som man kan mens man snur og blokkerer da. Første var straffe, greit nok. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA Hahahaha! :D Endret 18. desember 2008 av Latias Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic hadde drept oss alle uten å røre oss. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic så farlig ut i første omgang. Klikket helt, og det rant spytt som faen da han snakket. Kanskje han har fått rabies? HAHAHAHA På tide å finne sengen Giggs var positiv i dag. Game: Jaja du klarer ikke si at Neville ikke søg i dag en gang, da er det klart at du har bare bestemt det før kampen Men neida, sier ikke han var banens beste eller noe, han var bare ikke like dårlig som du sier. Og jeg er ihvertfall ikke flau over å ha en så stor rød djevel i laget i en slik turnering, det er sikkert. Rio ser virkelig dårlig ut uten Vida, der er jeg helt enig. Tror nok Vidic er ok. Men han kan gjerne stå over finalen for å ikke risikere noe Da taper vi sikkert finalen og Ehh, han lager to klare straffer. Er skyld i et annet mål fordi han ligger feil og slår bare støttepassninger Andre var faen ikke straffe da, armene var inntil kroppen nesten helt. Så mye som man kan mens man snur og blokkerer da. Første var straffe, greit nok. HAHAHHAHAH NEI NEI N`NEI ENIENNEI ENEINEINEINEINENENEINEINEI Straffe som bare pokker'n Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic hadde drept oss alle uten å røre oss. Sant, så sant... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gidder ikke diskutere dette da det har sååå lite å si UANSETT, jeg er faen i trøbbel mtp. finalen, skal reise lørdag og tror ikke sånne småe kamper kommer på så mange kanaler. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Tror jeg har fått herpes, klør noe så inneihelvette på penishodet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vidic er en okse. Pass deg! Hvilken type okse? Er vel Tevez som er oksen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Night og Game er on fire i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå