Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er bastant Raste, det skal du ha, men mykje av ytringane dine er dessverre litt bak mål. Om du ikkje har sett Nani spele godt i meir enn en kamp, så har du sett for lite av United. Til å måtte så kjapt i ilden som han måtte etter overgangen, så gjorde han sine ting veldig godt i starten av forrige sesong.

Han har ikkje tatt steget heilt dit vi kanskje forventar, men mykje av kommentarane om han blir for dumme. Eg irriterer meg til tider grøn over fyren, men det gjelder også mange andre United-spelarar.

Fint med 2-0 til pause. Ingen stor kamp, men vi går nok greit vidare..

Lenke til kommentar
Nei, men du så med Manucho?

Kom fra liten liga og ikke så veldig stor klubb. Samme med Manucho, men Manucho er da eldre da. Men om Tosic kommer, skal jeg gjerne gi han en sjanse til å overta Nani sin plass. Så dårlig kan han umulig være.

What? WHAT? Hva er det for en HÅPLØS sammenligning? Og Manucho har ikke fått den store sjansen ennå, vært mye skadet osv.

Lenke til kommentar
Det hjelper ikke at Nani er teknisk god når han har fotballforståelse som en miniputt-spiller til tider. Dessverre.

Helt enig, synd at en så viktig del av spillet skal få ødelegge for Nani. Han har jo det meste inne, men det hjelper jo ikke når han ikke eier forståelse for spillet. Det jeg mente var at enkelte ganger viser han litt av det han kan, og å begynne å klage på en (nesten) perfekt langpasning blir i mine øyne litt latterlig.

Lenke til kommentar
Nei, men du så med Manucho?

Kom fra liten liga og ikke så veldig stor klubb. Samme med Manucho, men Manucho er da eldre da. Men om Tosic kommer, skal jeg gjerne gi han en sjanse til å overta Nani sin plass. Så dårlig kan han umulig være.

What? WHAT? Hva er det for en HÅPLØS sammenligning? Og Manucho har ikke fått den store sjansen ennå, vært mye skadet osv.

Det er jo ganske lik sammenligning om du ikke ser det?

Begge kommer fra små ligaer og ikke så veldig store klubber. Manucho er da 25 år(?) og jeg tviler sterkt at han kan kjempe om spissplassene i United.

Tosic er derimot ung, så jeg skal gi han sjansen om han kommer.

Ronaldo var også sånn i sine første sesonger. Se hvor god han er nå! :D

Nå greide Ronaldo mye mere enn det Nani gjorde i sine første sesonger.

Lenke til kommentar

Det er altfor mange forskjeller til å begynne å sammenligne de to. Alderen, nasjonalitet, posisjon, pris, ferdigheter, potensiale, ligaen (vil påstå at den angolske ligaen er mye dårligere enn den serbiske, uten at jeg har sett så mye av begge) osv. Dessuten er Vidic i klubben fra før, noe jeg tror er en fordel for Tosic.

Lenke til kommentar

Det er altfor mange forskjeller til å begynne å sammenligne de to. Alderen, nasjonalitet, posisjon, pris, ferdigheter, potensiale, ligaen (vil påstå at den angolske ligaen er mye dårligere enn den serbiske, uten at jeg har sett så mye av begge) osv. Dessuten er Vidic i klubben fra før, noe jeg tror er en fordel for Tosic.

Det er korrekt, alderen har endel å si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...