tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hahahaha Anderson, han prøver ihvertfall, the sweety Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 NEI, ANDERSON. HAR IKKE TRO PÅ TOSIC. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 HAHA!!!!!!!!! Anderson er bedre enn Vidic i lufta! :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Fy faen, Nani har ikke en riktig pasning. IKKE EN! Han er elendig, som jeg har sagt en god stund nå. Blir ikke bedre at jeg misliker fyren sterkt fra før av pga oppførsel på banen. Selg han til Tottenham eller Portsmouth eller noe i den duren. Gjerne til Burnley for min del, driter akkurat i hvor mye vi har tapt på han så lenge vi selger han. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Haha, Nani slutter ikke å "levere". Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 HAhaha, vakkert Nani. Vakkert. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nesten Andy pus. Hvis ikke Andy starter mot Stoke henger jeg meg. Vår beste midtbanespiller. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har gitt Nani en sjanse idag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg har gitt Nani en sjanse idag. Den ser ikke bra ut den ene sjansen du ga han foreløpig. Han suger, enkelt og greit! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Jævlig til Nani-hating er inne da. Nyt kampen i stedet for å sitte og telle alle feilene han gjør Endret 18. desember 2008 av D'Amico Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Ja, jeg hater Nani. For han gidder ikke å lære seg fotballforståelse eller noe. Han er jo helt sugen. Haha, Nani klappet i hendene. Han hadde passet bedre til klappeland han Lenke til kommentar
archanios Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Spørs om Nani får bra med konkurranse dersom Tosic kjem i januar, men samtidig så gir nok ikkje SAF opp like enkelt som enkelte her inne. Godt å sjå United igjen. Synd Ando ikkje kunne fått panna en cm lenger fram i stad. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Vi leder og spiller godt, Men Nani får høre det Men nå skal jeg seriøst skjerpe mine ironiske komentarer mot dere. Litt ihvertfall. Har vert mye drittsekk i det siste Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nesten Andy pus. Hvis ikke Andy starter mot Stoke henger jeg meg. Vår beste midtbanespiller. Vår beste midtbanespiller er Carrick, med Scholes på andreplass Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Sa noen Nani hadde dårlig langpasninger HÆ? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) Idioter.. Alle vet at Nani har et fantastisk potensial og at på sitt beste er han syk.. Så dere den pasningen forresten? Endret 18. desember 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Nesten Andy pus. Hvis ikke Andy starter mot Stoke henger jeg meg. Vår beste midtbanespiller. Vår beste midtbanespiller er Carrick, med Scholes på andreplass Helt korrekt! Anderson har forsatt endel å lære. Repac, vær så snill. Han hadde jo så god tid, så den måtte jo være bra den pasningen der. Til og med jeg hadde fått til en sånn pasning, kanskje bedre! Idioter.. Alle vet at Nani har et fantastisk potensial og at nå på sitt beste er han syk.. Så dere den pasningen forresten? Han har ikke vært på sitt beste enda så langt siden han kom hit. Var god i en kamp og det var mot Arsenal i FA-cupen. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 (endret) "Repac, vær så snill. Han hadde jo så god tid, så den måtte jo være bra den pasningen der. Til og med jeg hadde fått til en sånn pasning, kanskje bedre!" Klovn.. Endret 18. desember 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Dagbladet: Nemanja Vidic utnytter høydeforskjellen mellom lagene på dødball. Ja, for Vidic er jo egentlig en ELENDIG hodespiller som i dette tilfellet kun vant hodeduellen pga høyden..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå