Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Du glemmer Simpson og Campbell. Men hvor mange talenter har vi ikke hatt før som ikke har slått gjennom? Er vel ca 1 av 15 som slår gjennom i denne klubben. Possebon, Gibson og Wellbeck tror jeg ikke slår gjennom, ingen innehar de ekstreme kvaliteten som kreves. Ser ingenting galt i å hente de store talentene, man kan jo bare se hva man fikk utav Rooney, Anderson og Ronaldo å enda har ingen av dem nådd toppen.

Visste det var noen jeg hadde glemt ja..Men seriøst,Possebon,har du ikke troen på han?Jeg er rimelig sikker på at han iløpet av 3 år,er fast på midtbanen til,om ikke United så et annet lag i PL/Primera Liga/Serie A :yes:

Føler han har det som skal til.Touchen,overblikket,aggresiviteten i gjenvinningsfasen etc...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har man bestemt seg at man driter i den jævla matteprøve og tar ferien siden i morgen var siste ekte skoledag og fredag kan dra til helvete, its chill time. Så da får jeg sett Utd after all i morgen :D Men spørs om jeg klarer å stå opp så tidlig da :(

Aaaaah så digg :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Du glemmer Simpson og Campbell. Men hvor mange talenter har vi ikke hatt før som ikke har slått gjennom? Er vel ca 1 av 15 som slår gjennom i denne klubben. Possebon, Gibson og Wellbeck tror jeg ikke slår gjennom, ingen innehar de ekstreme kvaliteten som kreves. Ser ingenting galt i å hente de store talentene, man kan jo bare se hva man fikk utav Rooney, Anderson og Ronaldo å enda har ingen av dem nådd toppen.

Visste det var noen jeg hadde glemt ja..Men seriøst,Possebon,har du ikke troen på han?Jeg er rimelig sikker på at han iløpet av 3 år,er fast på midtbanen til,om ikke United så et annet lag i PL/Primera Liga/Serie A :yes:

Føler han har det som skal til.Touchen,overblikket,aggresiviteten i gjenvinningsfasen etc...

Jeg har ikke sett nok til å si det skråsikkert. Men jeg tror ikke det, føler han som mange andre fra sør-amerika mangler tempoet i spillestilen. Bruker for mange berøringer og blir for stillestående når de ikke har ballen.

Lenke til kommentar
Da har man bestemt seg at man driter i den jævla matteprøve og tar ferien siden i morgen var siste ekte skoledag og fredag kan dra til helvete, its chill time. Så da får jeg sett Utd after all i morgen :D Men spørs om jeg klarer å stå opp så tidlig da :(

Selvom om du er Manutd-fan må jeg hylle deg for hva du gjør for laget ditt!!

Thumbs up!

Endret av NegerUngenSharu
Lenke til kommentar

My man. bare ikke legg deg, døgn med meg, Points mf.l

jefe: jeg angrer meg, du kan få være med å leke i sandkassa.

edit: Tar det i fotballpuben fra nå. blir mye OT. sorry

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett nok til å si det skråsikkert. Men jeg tror ikke det, føler han som mange andre fra sør-amerika mangler tempoet i spillestilen. Bruker for mange berøringer og blir for stillestående når de ikke har ballen.

Enig, han virker altfor passiv og uengasjert synes jeg. Virker som en helt duganes sentral/defensiv midtbane, men heller ikke han virker som en målscorer.

Lenke til kommentar

Skjer med at andre har chill uke den siste uken? Vi har skole helt til 15-16 imorgen, men jeg sier at jeg må gå kl 10 pga jeg skal se United kamp.

Lenke til kommentar
God morgen, Corey. :)

Jeg leste at Tosic ikke var fornøyd med de personlige betingelsene. Gutt som har høye krav!

Guten Morgen RePaC.

Ja,jeg leste også dette..Men tror den artikkelen jeg leste var tatt veldig ut av sammenheng.

Tosic ble blant annet sitert på å si "Who the F*** do they think they are?They earn £3.000 a week in the youth team,while Nemanja Vidic earns £30.000 a week!Not that I compare myself to him"

Hørtes ganske edgy ut etter min mening :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...